Aihe: Unissä sävelletty
1 2
Aerodactev
15.04.2004 10:55:15
Unissa on kyllä biisejä tullut kuultua, mutta onneksi niitä ei ole edes jäänyt kaipaamaan. Eilen yöllä tuli väsättyä ex tempore yksi kolmiminuuttinen ihan helvetin väsyneenä. "En mee nukkumaan kun on kerrankin inspis". Ja neljä tuntia nukkuneena kouluun.
If it's good, it must be progressive!
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
doolittle
15.04.2004 11:04:20
Hey mään,I don´t sleep ´cuz sleep´s the cousin of death...no joo.Kyllähän Hitchcock oli kerran unessa saanut ihan maailman parhaan kuningasidean ja innoissaan kirjoittanut sen ylös nukahtaen samantien. Aamulla oli muistanut tuon öisen luovuuspuuskansa ja katsonut mitä lehtiöönsä oli tuhertanut: "Poika tapaa tytön". Nerokasta.
"It´s a mad world, but I´m proud to be a part of it" -Bill Hicks-
Jormaz
15.04.2004 12:30:27
Giuseppe Tartini kuuli unessaan kun itse piru soitti viululla ns. paholaistrillin minkä Tartini aamulla "otti nimiinsä". Kannattaa tutustua kyseiseen teokseen.
So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov.
_tuomas_
15.04.2004 17:29:18
Olen tehnyt heti herättyäni muutaman biisin. Yhden sellaisen nimi on Gas Station.
greshgurt
15.04.2004 18:13:44
Giuseppe Tartini kuuli unessaan kun itse piru soitti viululla ns. paholaistrillin minkä Tartini aamulla "otti nimiinsä". Kannattaa tutustua kyseiseen teokseen.

Taisi vielä olla sitä mieltä, että lopullinen tuotos ei ollut mitään verrattuna unessa kuulemaansa 'alkuperäisversioon'.

Aika mahtavia mahdollisuuksia olisi, jos unien 'voiman' voisi täydellisesti ottaa hallintaan, vaikkapa keskellä päivää ja valppainta hereilläoloa. Vauh.
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)