KTR 14.04.2004 21:00:15 | |
---|
Tiedän tuskan. Joudun kärsimään radiosta vasten tahtoani päivittäin. Aivan asiaa oli koko juttu. |
Jormaz 14.04.2004 21:08:46 | |
---|
Yölinja takas eetteriin!!! So the second guitar maestro turned out to be Andrey Bolshakov. |
Saami 14.04.2004 21:18:04 | |
---|
Viimeinen kappale alkaa rinnastuskonjunktiolla, opettajat/YTL rankaiseen. Nimim. Kokemusta on Hienoja nimiä noilla radiotoimittajilla, though. |
L.Ruoska 14.04.2004 21:35:29 | |
---|
City on sentään ihan jees, vaikka liikaa samoja biisejä sielläkin on. Paremman duunin puutteessa olin kevättalvella jonkun kuukauden duunissa varastolla jossa soi aamusta iltaan Radio City. Ihan hyvää musaa ja muiden duunareiden ansiosta oppi vähän tykkäämään jostain niistä klassikoistakin, esim Judas Priest ja Iron Maiden aukeni vähän eri tavalla kun siel oli pitkän linjan diggareita selittämässä faktaa bändeistä =) YleX, Kissi ja NRJ sensijaan on selittämätöntä radioaaltojen tuhlausta. Jos hyvä haltijatar antais mulle kolme toivetta käyttäisin ne aseistettujen mielipuolten ryntäykseen noiden radioasemien studioille. |
HaloOfFlies 15.04.2004 21:44:04 | |
---|
City on sentään ihan jees, vaikka liikaa samoja biisejä sielläkin on. Paremman duunin puutteessa olin kevättalvella jonkun kuukauden duunissa varastolla jossa soi aamusta iltaan Radio City. Ihan hyvää musaa ja muiden duunareiden ansiosta oppi vähän tykkäämään jostain niistä klassikoistakin, esim Judas Priest ja Iron Maiden aukeni vähän eri tavalla kun siel oli pitkän linjan diggareita selittämässä faktaa bändeistä =) YleX, Kissi ja NRJ sensijaan on selittämätöntä radioaaltojen tuhlausta. Jos hyvä haltijatar antais mulle kolme toivetta käyttäisin ne aseistettujen mielipuolten ryntäykseen noiden radioasemien studioille. City on kuitenkin se kanava josta voi niitä yllätyksiä odottaa. Esim. kerran sieltä tuli ihan yllättäen Spencer Davis Groupin Keep On Running. Ja tänään Guns N' Rosesin Yesterdays. Loistava kanava kertakaikkiaan. "Viissataatonnia käteen ja keihäs lentää 100 metriä" - Seppo Räty |
J-R 15.04.2004 23:27:42 | |
---|
Jotain hyötyä näyttäisi kuitenkin radio-ohjelmavirran paskasta tasosta olevan, uutisten mukaan äänikirjojen myynti ja lainailu olisi huomattavassa kasvussa. Mikäs siinä, ei muuta kuin Tuntematonta Sotilasta kehiin ja baanalle :)... |
Sertzo S 16.04.2004 12:08:14 | |
---|
Erittäin hyvä ja valaiseva kannanotto! |
Mako 17.04.2004 00:02:36 (muokattu 17.04.2004 00:03:15) | |
---|
Suurelta osin samaa mieltä olen ma. Yleksikin menee koko ajan paskemmaks. Anttituisku viimeinen niitti. Maanantaina otan discmanin töihin mukaan. EDIT: Ja PEKKA SAURI TAKASIN tosiaan. Joka kanavalle. I must Create a System, or be enslav'd by another Mans. I will not Reason and Compare, my business is to Create -W.Blake |
disarm 17.04.2004 14:25:11 | |
---|
Tiedän tuskan. Joudun kärsimään radiosta vasten tahtoani päivittäin. Sama kohtalo täällä.. :P i like you. you are a wonderful person. i'm full of enthusiasm. i'm going places. i'll be happy to help you. i am important person. would you like to come home with me? |
Super-Jari 17.04.2004 14:31:54 | |
---|
Hohhoijaa. Eihän sitä ratiota ole pakko kuunnella. Edit: Vaikka ihan mainiohan tuo oli. Jeppistä jee Kituva eläin pitää lopettaa |