vanttera 12.04.2004 17:34:52 | |
---|
Olipa muuten tolkutonta paskaa tuo Englannin sinkkulista. Rasmus on parhaasta päästä tuosta listasta. Jep, sama juttu. Kyllä ne räppineekerit on totaalista ripulipaskaa Rasmukseen verrattuna, vaikka henk.koht. vaihdan radioasemaa heti jos Ramsus sielä soi. Olen luultavasti hieman ihastunut, tai ainakin kovasti panettaa. |
Cathi777 12.04.2004 17:55:14 | |
---|
Aika mielettömän tempun The Rasmus teki. Britit on tunnetusti aika hankala paikka rokkia, olkoonkin poprokkia, soittaville ulkomaisille, "ei jo valmiiksi supermegabändeille". Seuraavaksi ameriikka? Mä en voi kuin yksinkertaisesti nostaa hattua tolle saavutukselle ja muutenkin Rasmuksen menestykselle. Pieni peikko on vaan ilmassa, että tuo ei tule kauan kestämään niin nauttikoon pojat siitä nyt. Reseptiä on kuitenkin jo varmaan seuraavalle levylle muutettava tai sitten alkaa kyllästymisefekti ihmisiä pian vaivaamaan. Veri on vettä sakeampaa |
Tapani L 12.04.2004 18:00:28 | |
---|
Ihan kiva..vai onko sittenkään? Sitä piti näkemälti myydä itsensä musiikillisesti ennen kuin listat aukeni.. Toivon että Rasmuksenkin poikia edes hiukan pistää miettimään, että oliko tämän arvoista. Entäpä jos he pitävätkin nykyisestä tyylistään? Ihan musiikillisestikin... Ei kai sekään mahdottomuus ole. Vaikka minä en nykyisestä tyylistä yhtä paljon pidäkkään kuin vanhasta, niin ei se sitä tarkoita, etteivätkö Rasmuksen pojat voisi tykätä nykyisestä tyylistään. |
HenkkaWH 12.04.2004 20:06:41 | |
---|
Paljon parempia biisejähän ne nykyään tekee. Perhana, vanha ja funkempi Rasmus oli paljon kovempi kuin tämä nykyinen poppi-Rasmus. Life's a bitch and then you die. |
Paperilyhty 12.04.2004 21:06:40 (muokattu 12.04.2004 21:07:41) | |
---|
http://uk.launch.yahoo.com/c/uk/single_charts.html En kyllä millään tuota meinaa uskoa, mutta ei kai tässä ole muutakaan vaihtoehtoa. "Will McFly push beyond the hype and grab a second week at the top or is the appeal of The Rasmus just too hard to resist." =O Nyt olen sankari vauhdin ja kohinan. |
Danny s 12.04.2004 21:16:18 | |
---|
Entäpä jos he pitävätkin nykyisestä tyylistään? Ihan musiikillisestikin... Ei kai sekään mahdottomuus ole. Vaikka minä en nykyisestä tyylistä yhtä paljon pidäkkään kuin vanhasta, niin ei se sitä tarkoita, etteivätkö Rasmuksen pojat voisi tykätä nykyisestä tyylistään. Olen muuten 100% varma että pojat toteais jos niiltä kyyis, että : "Me kasvetaan jatkuvasti muusikoina ja siks onkin luontevaa että myös musiikki muuttuu..niinku" Toinen asia on että onko sanojen takana muuta kuin likainen hammasrivi. |
käki 12.04.2004 22:02:47 | |
---|
Ihan kiva..vai onko sittenkään? Sitä piti näkemälti myydä itsensä musiikillisesti ennen kuin listat aukeni.. Toivon että Rasmuksenkin poikia edes hiukan pistää miettimään, että oliko tämän arvoista. Niinpä... en itse miettisi, sen jälkeen kun pankkitilillä on 6-numeroinen luku. Myöhemmin voi vallan hyvin "toteuttaa itseään musiikillisesti, omilla ehdoillaan"... Raha tuo vapautta ja lokoisat eläkepäivät. Turha jeesustelu on... turhaa. Free Your Mind And Your Bass Will Follow |
trih 12.04.2004 23:58:58 | |
---|
Mitä eräästä haastiksesta sain käsitystä niin on Lauri paiskinu hommiakin tuollaisen saavutuksen eteen jo pitkän aikaa. Hieno homma että Suomi rupeaa näkymään "hankalissa maissa". "I remember when I told my parents that I was quitting my job to build a life-size Millenium Falcon. My parents were pissed and I remember my Dad saying, how are you going to build a falcon. You don't even know how to use any tools." - Dennis Ward |
Vilhelmus 13.04.2004 00:00:48 | |
---|
Olen muuten 100% varma että pojat toteais jos niiltä kyyis, että : "Me kasvetaan jatkuvasti muusikoina ja siks onkin luontevaa että myös musiikki muuttuu..niinku" Toinen asia on että onko sanojen takana muuta kuin likainen hammasrivi. Mun mielestä tollainen ajattelun on helvetin naiivia. Se taas ei, että kansa diggaa. |
Bonham 13.04.2004 00:11:26 | |
---|
Olen muuten 100% varma että pojat toteais jos niiltä kyyis, että : "Me kasvetaan jatkuvasti muusikoina ja siks onkin luontevaa että myös musiikki muuttuu..niinku" Toinen asia on että onko sanojen takana muuta kuin likainen hammasrivi. Niin, tai sitten käy kuten Hanoilla; samaa vanhaa, mutta tylsemmin kuin ennen... kumpi parempi? Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
qfleax 13.04.2004 11:02:17 | |
---|
Hieno homma että Suomi rupeaa näkymään "hankalissa maissa". Suomi voi ruveta näkymään, mutta näkyykö suomalaiset vientiponnistelut ja parantaako tämä yhtään tulevien edellytyksiä? Onko tuossa paljon mitään muuta suomalaista enää takana kuin itse bändin tyypit? Takana vain ruotsalaisten suhteet ja vientitaidot? |
jussiohman 13.04.2004 11:45:05 | |
---|
Ennen hävetti vähemmän Suomalaisuus, kun ei ollut mitään näytettävää ulkomaille. Nykyään kaikki tietää Suomalaiset HIMistä, Rasmuksesta, Bomfunk MCstä ja Darudesta ym. bändeistä. Ailfaittildeth...jeah! |
Tupuna 13.04.2004 11:48:10 | |
---|
No onneksi olkoon, The Rasmus. Itse en ole kyllä innostunut koskaan tästä uuden linjan Rasmuksesta, ne funkkiajat oli kyllä ihan kivoja, mutta jumantsekka, ei nyt enää. En saa noista tylsistä biiseistä mitään irti. Mutta pojat ovat tehneet hyvän työn silti... pitäähän tuota arvostaa ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
Juhani 13.04.2004 13:17:17 | |
---|
Aivan mahtava homma. Erittäin hienoa. |
Ossi 13.04.2004 14:10:12 | |
---|
Hieno juttu! En ole tullut seuranneeksi Rasmuksen vaiheita kovinkaan tarkasti, mutta jotenkin on sellainen tutina, että pojat ovat keskittyneet tosiaan wörkkimään bändinsä eteen ja jättäneet rokkenrollielämän vähemmälle. "..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?" |
greshgurt 13.04.2004 15:55:00 | |
---|
Huono homma. Nyt ulkomailla todellakin luullaan, että kaikki Suomessa ei muuta ole kuin joku The Rasmus kaltaisineen. Saisi ennemminkin tuo hyvä musiikki menestyä. Mutta sehän on tietenkin aika utopistista. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Vilhelmus 13.04.2004 16:00:02 | |
---|
Huono homma. Nyt ulkomailla todellakin luullaan, että kaikki Suomessa ei muuta ole kuin joku The Rasmus kaltaisineen. Saisi ennemminkin tuo hyvä musiikki menestyä. Mutta sehän on tietenkin aika utopistista. Ja levyjen ostajilla ei ole mitään käsitystä siitä mitä on "hyvä" musiikki? Joopajoo. |
tuukkah 13.04.2004 16:04:18 | |
---|
Perhana, vanha ja funkempi Rasmus oli paljon kovempi kuin tämä nykyinen poppi-Rasmus. True dat. ain't it funky now. |
greshgurt 13.04.2004 16:05:46 | |
---|
Ja levyjen ostajilla ei ole mitään käsitystä siitä mitä on "hyvä" musiikki? Joopajoo. No äläs nyt. Ei vaan satu The Rasmus mielestäni edustamaan Suomen parhaimmistoa. Kiva kyllä ite bändinpojille jos 'vähän' onnistuvat laajentamaan markkinoita. Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle. |
Jami 13.04.2004 16:48:40 | |
---|
Kiitos Rasmus. Olette väkevästi aukaisemassa kansainvälisiä markkinoita suomalaiselle musiikille ja tekijöille. Eivät Euroopassa enää ihmettele että mikä venäjän siirtomaa toppapukukansoineen tuo suomi oikein on. Suomi lauletaan Euroopan kartalle. Kulttuurista populäärikulttuurikin saa arvostusta myös tämän maan päättäjien silmissä. Siitä on tulemassa yksi merkittävä vientituote jolla on suuri taloudellinen merkitys. Musiikin kanssa hääräävänä tunnen suurta yhteenkuuluvuutta maailmanmainetta niittävien suomalaisten kanssa. Se nostaa itsetuntoa ja saa taas jaksamaan eteenpäin. Ja taas on helpompi mennä kuntaan pyytämään kulttuuriavustusta nuorille soittajille. Siis vilpitön kiitos ja menestystä myös jatkossa Rasmukselle. Usan kun ottais haltuun niin siinä se paukku olis. ps. eihän meiltä puutu enää kuin euroviisuvoitto. hähähähh. Aharistaa. Tämä saatanan lakeus.
Ei sen vertaa puuta jotta sais ittensä hirtettyä. |