jukedog 25.03.2004 11:14:45 | |
---|
Alelaareista tulee pengottua useimmiten jotain kasari heviä vinyylinä ja halvalla. Viimeisin "sattuma" oli Citron niminen bändi, tsekin kielellä laulettua varascorpions meininkiä kledjuja myöten, viiksiä ja keltamustaa raitakalsaria... Ei tuu kuunneltua selvinpäin kys. levyä. Madaxemen on kans yhenlainen "hevitapaus" kultaiselta 80- luvulta kun kaikki hevibändit sai levytys-sopimuksen... God Created Woman, But the Devil Invented the Blues... -TYLA- |
seeprahim 25.03.2004 12:36:04 | |
---|
shape of despairin angels of distressin ostin kun se kuulosti kivalta eikä maksanut paljoa. enkä pettynyt. odotin vähän erilaista musiikkia mutta yllätys oli positiivinen. tiamatin judas christiltä olin kuullut pari biisiä kun ostin sen.. ei myöskään ollut pettymys. samoin two witchesin kanssa kävi samoin. hop hop hopping down the bunny trail |
Vanalkar 25.03.2004 16:03:25 | |
---|
Joskus ostin Demons&Wizardsin debyytin, koska kannessa luki Hansi Kurschin olevan levyllä mukana. Ei mennyt ostos pieleen. On Pimeyden Paroni pahuuden herra
Taistelukenttänä ympäröi horna |
Exhausted 25.03.2004 16:29:35 | |
---|
Sonic Youthia joskus ostin ihan vaan hypetyksen takia...aika pettymyshän se oli |
FlatOutFucked 25.03.2004 16:55:41 | |
---|
Sonic Youthia joskus ostin ihan vaan hypetyksen takia...aika pettymyshän se oli Daydream Nation (ekan ´Youth levyni) ostin sen jälkeen, kun olin kuullut lyhyitä pätkiä Eric´s Tripistä ja Kill Yr Idolssista. Aluksi ehkä pettymys, mutta ei enää. "You´re not just a duck, You´re human...HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
tuomittu 25.03.2004 17:36:08 | |
---|
Toolin Lateraluksen taisin ensimmäisenä Tool-levynäni ostaa ihan sokkona. En ollut kuullut yhtään biisiä ja tyylilajinkin tiesin vain hämärästi. Täällä sitä vaan niin useasti on kehuttu (nyttemmin minunkin toimestani) että kun oli paljon rahaa niin uskalsi ostaa jonkun tuntemattomanki bändin levy. Olen tullut siihen tulokseen, että oli yksi viime vuoden parhaita ostoksia. Suunnilleen sama tarina täälläkin. Tai no olin Schismin videon nähny joskus. Abortti pakolliseksi! |
timus 25.03.2004 17:43:39 | |
---|
itse asiassa Gunnareiden eka tuli hommattua varsin pian sen ilmestyttyä ruotsista ihan kannen ja takakannen ja biisien nimien perusteella :-) Hello Cleveland! |
Nassu Muunvalo 25.03.2004 19:13:32 | |
---|
Oli yksi kaveri vihjanut yhtyyestä nimeltä W.A.S.P., noh laitoin nimen sitten muistiin. Sitten noin 8kk myöhemmin näin Anttilan Topten osastolla W.A.S.P.in levyn jossa oli yhtyeen kaksi ensimmäistä albumia yhden hinnalla. Noh, ostin sen ihan huvikseni...ja nyt W.A.S.P.ia onkin sitten enmmänkin levyhyllyssä. Mulle kävi vähän samanmoinen juttu. Anttilassa levyjä plärätessäni tuo tupla hyppäsi silmilleni. Katoin, että onpas kertakaikkiaan rumannäköisiä miehiä eli tämän täytyy olla täydellistä kasaria. Tällä hetkellä ootan tulevaa Neon Godia kuin kuuta nousevaa. Miksei täällä ole kukaan vielä alasti? |
miän vain 26.03.2004 11:31:55 | |
---|
Tuota tulee harrastettua liikaakin. Tutustuu hyviin bändeihin, sekä aivan tajuttoman huonoon limaan. Tuota kautta tutustuin mm. bändeihin Marcy Playground, Starlight Mints, Nits, Kong ja Kuha. Aina ei voi voittaa. Kerran ostin Mother Hips -bändin levyn Shootout, kannessa oli cowboypyssytappelu. Ajattelin koko jutun jonkinlaiseksi pilaksi, kun julkaisijayhtiö oli kuitenkin Slayerin levyistä tuttu American - logona jenkkilippu väärinpäin. No, huonoa kantriahan se oli sitten kuitenkin. |
Locrian 26.03.2004 11:36:12 | |
---|
Mä ostan aika paljon levyjä puolisokkona.Lehdistä tuttuja nimettömyyksiä joiden musasta ei ole pienintäkään aavistusta.Jos levy on paska, se jää todistusaineistoksi.Mitään en ikinä myy/heitä pois. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
Phobophile 26.03.2004 12:14:11 | |
---|
White Zombien Astro Creep:2000 tuli joskus ostettua ihan vain sillä perusteella että oli Rob Zombien entinen bändi. jau jau! |
toxic 26.03.2004 17:01:34 | |
---|
Rancidin levyn joskus pienenä tilasin. Tosin olin kuullut jotain 3 kappaletta. |
Mark-Ken 26.03.2004 17:16:31 | |
---|
BLS:n The Blessed Hellriden ostin ihan sokkona. En ollut koskaan kuullut sitä, mutta oli pakko ostaa, koska se oli Zakkin bändi. Ai että sitä järkytystä, voiko musiikki olla näin hyvää. :) |
Viceroy 26.03.2004 21:25:32 | |
---|
Motörheadin tuplakokoelma Take No Prisoners tarttui hapuileviin teinikäsiini, kun olin astumassa heavyn jännittävään maailmaan. Hieman myöhemmin sama juttu Dion Sacred Heartin kanssa. Olin vain kuullut bändeistä perinteikkäinä tyylilajin edustajina... Japanilaisen eX-Girlin sinkku tarttui hienon (?!) kannen ansiosta mukaan. Norther, Warmen ja Thunderstone on myös tullut sinkulan muodossa tutuksi vailla aiempaa kuulemista. Näitähän on enemmänkin! Viking Crown (Anselmon BM-proggis), Superjoint Ritual (Anselmon DM-proggis), Pekka Pohjola (se kansi!), Inxs, Joe Satriani (sivukirjaston vinyylipoistot), ja varmaan joku muukin on tullut näin hankittua. Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren! |
waukku 27.03.2004 18:57:51 | |
---|
Joskus pienempänä tuli ehkä enemmän tehtyä näitä ostoksia, olihan silloin kannella PALJON enemmän merkitystä, mutta joo: Pantera : far beyond driven(c-kasetti) ja The Misfits: Cuts from the crypt , olin nähnyt jollain makeella jätkäl misfits hihamerkin ja aattelin tutustua. Ostin levyn ja totesin onpa huonoa, mutta sitten löysin Danzigin aikaiset Misfits levyt... lahjattomat treenaa! |
Spike 27.03.2004 21:33:45 | |
---|
Waspin Helldorado. En aluks tykänny mut sit pyöräytin kerran soimaan ku otin bissee ja alko maistuu. Nyt o 2 ekaa kans. So you did but did nothing. Sama meni mänät. |
hupakko 28.03.2004 00:10:50 | |
---|
Hassua, kun muutama muukin on ostanut sokkona Toolia. Tästä on reilu vuosi kai aikaa, kun satuin ostamaan tuon Lateralus-levyn. En jostain syystä ole vielä saanut kuunnelluksi levyä, pitäisi vissiin... Yleensä en koskaan ihan noin vain levyä osta. |
Mättöpiiska 28.03.2004 12:15:39 | |
---|
Kaiken kaikkiaan joidenkin "puskajussien" demot on aika mysteerisiä. Ikinä et ole bändiä kuullut, ja sitten joku tulee kadulla työntämään levyä käteen. Pakkohan se on kannatuksen vuoksi ostaa, jos kansiin on nähty vaivaa ja bändi vaikuttaa edes jonkinmoiselta. Yleensä kotona kuunnellessa tulee tunne, että onkohan yksikään muu ihminen ikinä edes harkinnut kuuntelevansa ko. levyä. :) "Jokainen tsäänssi on mahdollisuus!" - Matti Nykänen |
Exhausted 28.03.2004 14:02:56 | |
---|
Daydream Nation (ekan ´Youth levyni) ostin sen jälkeen, kun olin kuullut lyhyitä pätkiä Eric´s Tripistä ja Kill Yr Idolssista. Aluksi ehkä pettymys, mutta ei enää. Daydream Nation on vielä sentään ihan jees mutta ostin ekana levynä jonkun NYC Ghosts and Flowersin |
KB 28.03.2004 14:41:37 (muokattu 28.03.2004 14:42:05) | |
---|
Viimeisin mutu-hankita oli ihan härön kannen perusteella ostettu Spritual Beggarsin "On fire"-ceedee. Hammondilla maustettua hevanderia - tyyliin Purple tms. Fanitan! http://www.spiritualbeggars.com/(näytteet platan huonommista biiseistä, jos multa kysytään) Tasan ei käy jalkapohjat™ |