Aihe: Evanescense
1 2
welho
20.03.2004 18:48:37

Ostin levyn joskus kun se ilmestyi? Oliko se kesällä vai milloin? Silloin tuli pari kertaa kuunneltua, mutta levy vähän unohtui. Löysin sen sitten tuossa n. kuukausi sitten ja oon nyt kuunnellut varmaan 100kertaa=)
Paljon on hyvää juttua tuollakin levyllä! Niinku monella muullakin=)
Setit kuntoon, setit kunnossa!!
Bluesmies
20.03.2004 19:02:50
luulen että olen kiinnittänyt Smokessa huomion ihan eri asioihin kun sinä.

Jep, se saattaa olla. Ainakin ku mä kuulin ekaa kertaa my immortalin, niin tuli heti mieleen smoke. Mun mielestä tosi saman tyylinen biisi.
Kitara on tyhmä!!!
Huevos
21.03.2004 02:34:38

se on hyvä kohta ku tulee ne PAPAPPAWEE jyrämättöhevimetal riffit ja sit se herkkä osa "ooooh aaaaah take me away" jossa on se hip hop biitti taustalla.
Jormaz
21.03.2004 22:10:41
Onko tää se "herkkä" biisi, se ballaadintynkä? On ihan kamala, sillä laulajalla ei ole kyllä ääntä ollenkaan tollaseen herkempään matskuun. Kuulostaa tosi väkinäiseltä, ihan kuin olis karmee ummetus mutta pakko laulaa kun studioaika on kallista.
Back to the 80's
Tympee Huttunen
21.03.2004 22:17:36
Onko tää se "herkkä" biisi, se ballaadintynkä? On ihan kamala, sillä laulajalla ei ole kyllä ääntä ollenkaan tollaseen herkempään matskuun. Kuulostaa tosi väkinäiseltä, ihan kuin olis karmee ummetus mutta pakko laulaa kun studioaika on kallista.

Veikkaan, että tuo videoversio on tehty siinä vaiheessa, kun bändi on myynyt joku 5 miljoona levyä, että eiköhän siinä maksajat löydy...mutta tosiaan tuon version laulusuoritus on ainakin omasta mielestäni selkeästi heikompi mitä albumiversion.
"Macro, sillä on huonot vitsit ja se näyttää Jeesukselta."
Jormaz
21.03.2004 22:21:54
Mä olen vain radiosta kuullut tän biisin mitä kommentoin, en tiedä sen nimeä..
Back to the 80's
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)