Aihe: Foorumi punk-henkisille.
1 2 3 4
salmivaara
05.03.2004 11:09:39

Onkohan tuo nyt niin ihme, jos on toiminut vasta about viikon?

Juttujen taso oli mun silmään sitä ärsyttävää "hei kattokaa ny ku mä oon erilainen" -tasoa joka ei mua kiinnosta pätkän vertaa. Enkä usko että se taso tuosta nousee.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Errorist
05.03.2004 12:30:50
Juttujen taso oli mun silmään sitä ärsyttävää "hei kattokaa ny ku mä oon erilainen" -tasoa joka ei mua kiinnosta pätkän vertaa. Enkä usko että se taso tuosta nousee.

No foorumi ei ehkä ole sitten juuri sinua varten.
God I want to be a man but I don't want to die with a rifle in my hand and as the planes blacken the sky it sounds like heaven is falling -Greg Graffin
Blenderhead
05.03.2004 16:40:50

Tämä kyseinen foorumihan on sama missä hra Blenderheadkin pyöri jonkun aikaa sitten. Sivun osoitetta vain vaihdettiin. Foorumeillahan on samat nimet (Punk Is Not Dead).

Hmm...totta :D

Olinkin jo kyseisen foorumin unohtanut. No ei se mitään. Huomaa, että joku toinen foorumi vie kaiken aikani, kun muut pääsevät unohtumaan. Mutta sellaista sattuu. Eiköhän tuonnekin jaksa vielä eksyä.
Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin
Kapina
06.03.2004 19:06:50

Aika vähän siellä mielestäni sellaista oli. Et kai katsellut sivuja ennakkoon negatiivisesti asentuneen silmin :)...
En ole tyhmä, olen basisti.
hanuristi
06.03.2004 22:41:58
Aika vähän siellä mielestäni sellaista oli. Et kai katsellut sivuja ennakkoon negatiivisesti asentuneen silmin :)...

Taisipa katsoa, kun en minäkään mitään erityisen "hei,hei ole erillainen" juttua havainnut.
"Jenni oli poissa,ei siis ollut koulussa" - luokanvalvojamme Eila Salenius poissaolovihossani. IHKK #1
Nimismies
07.03.2004 13:43:04
Mitä vastaan punkilla pitää kapinoida? Poliiseja?
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Dunga
07.03.2004 13:57:10

Idiootti.
"I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!" --Homer Simpson--
Kapina
07.03.2004 14:05:05

Juu juu kyttä on natsipaska. Annan sinun pysyä lapsenuskossasi :).
En ole tyhmä, olen basisti.
Jani The Rock
07.03.2004 15:51:07

Jep, ja muita yksilönvapauden vihollisia. Kalastuksenvalvojia, vallesmanneja, talonmiehiä, uimavalvojia, rehtoreita, portsareita, tv-lupatarkastajia, konduktöörejä ja nimismiehiä.

8-)
Rough and tough and plenty mean.
hanuristi
07.03.2004 16:07:59
Sammatin S-marketin seinässä lukee, että poliisi on sika.
"Jenni oli poissa,ei siis ollut koulussa" - luokanvalvojamme Eila Salenius poissaolovihossani. -Susta tulis perunamuussia, jos sä jäisit rekan alle. -Ei musta tulis kun en oo peruna. IHKK #1
Errorist
07.03.2004 17:47:09
Mitä vastaan punkilla pitää kapinoida?

Nimismiehiä.
God I want to be a man but I don't want to die with a rifle in my hand and as the planes blacken the sky it sounds like heaven is falling -Greg Graffin
Blenderhead
07.03.2004 22:51:05

Juu juu kyttä on natsipaska. Annan sinun pysyä lapsenuskossasi :).

Kyttä on poliisi!!! Systeemi on järjestelmä!!! Vaadimme parempia iskulauseita!!!!

Kapinointi kannattaa. Vaikka toisaalta ei meitä kukaan kuuntele. Kapinoidaan siis lisää.
Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin
kivi
08.03.2004 00:36:06
Systeemi on järjestelmä!!! Vaadimme parempia iskulauseita!!!!

"Harava on parempi kuin systeemi!"
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
salmivaara
08.03.2004 12:49:17

Negatiivinen asenne on mun toinen nimi, beibe.
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Blenderhead
08.03.2004 15:31:19

Huoh...
kivi
08.03.2004 21:59:28

Nimismies ei varmaan arvaakaan siteeraavansa äärimmäistä elokuvaklassikkoa:

-What are you rebelling against?
-Dunno. Whadda ya got?
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)    
Blenderhead
08.03.2004 22:14:21

Nimismies ei varmaan arvaakaan siteeraavansa äärimmäistä elokuvaklassikkoa:

-What are you rebelling against?
-Dunno. Whadda ya got?

Mistäs elokuvasta tämä oli? Kun tuli vaan tuo kohtaus mieleen. Hämärää on...
RTQ
25.03.2004 14:52:37
Huevos
01.04.2004 10:43:47

mun kuollu ukki on todennäköisesti enemmän punk, ku kukaan teistä.
Zarmo
01.04.2004 11:01:12

Kävin sitten. Pitäähän foorumia tukea.
Don´t you know there ain´t no Devil That´s just God when he´s drunk - Tom Waits
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)