Aihe: Emma Gaala
1 2 3 4 5
Mimi
22.02.2004 13:05:12
Pikku G esiinty ainakii hienommin ja paremmin kuin the rasmus, vaikka en oo mikään pikku gee fani!!

Pakko myöntää melkein minunkin.. Oliko _hieman_ latteahko esitys Rasmukselta ja biisivalintakin oli aika kehno, ainoo hyvä mitä mä siitä keksin ni oli se että ei tullu pleibäkkinä (vaikka olikin aika huono) ja rumpukomppi oli myös myönteinen yllätys...

Harmitti että Vilkkumaa ei ollu paikalla, olis voinu vetää ihan hyvän shown jos olis päässy esiintymään...

Jäi myös harmittamaan se niitten RasmusFanittajien alituinen huutelu siitä eturivistä, joka hemmetin pystiä ku jaettiin ni joku teinipeelo huutaa (tai siis kirkuu) rasmuslauriailaavjuu:ta sinne taustalle. Olis voinu vähän kunnioittaa muitakin ihmisiä vaikka ihan hetken hiljaisuudella siinä kultainen/erikois emma kohdassa kun ei saanu jakaja edes puhua rauhassa... Näille kun ei ole kuin yksi jumala ja sekin on Lauri Ylönen, mitään muuta ei nähdä... Ymmärrän kyllä normaalit suosionosoitukset, mutta liika on aina liikaa...

Eiks Pikku Gee saanu myös jonku yllättäjä emman? En pikaisesti lukemalla nähny sitä tossa listassa, joka oli tossa vähän aikasemmin...
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
M.i.k.key
22.02.2004 14:10:11
Eiks Pikku Gee saanu myös jonku yllättäjä emman? En pikaisesti lukemalla nähny sitä tossa listassa, joka oli tossa vähän aikasemmin...

Kyllä sai. Sitä ei ole näkynyt missään virallisissa listoissa
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Jormaz
22.02.2004 14:16:17
Oliko _hieman_ latteahko esitys Rasmukselta ja biisivalintakin oli aika kehno, ainoo hyvä mitä mä siitä keksin ni oli se että ei tullu pleibäkkinä (vaikka olikin aika huono)

No ihan tosi? Mikäs sen nimi oli? Funeral song? Biisi oli mielestäni jotenkin teennäinen, vaikeaa selittää, ehkä ymmärtänet. Ja Laurin ääni oli tosi jumissa, tai jotain.
Back to the 80's
Pallisti
22.02.2004 14:27:59
Petyin, koska YÖ veti aika nihkeesti rakkaus on lumivalkoinen -kappaleen. Lähinnä se laulaja oksetti..
We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it! www.collarbone.tk
Spike
22.02.2004 14:31:12
Petyin, koska YÖ veti aika nihkeesti rakkaus on lumivalkoinen -kappaleen. Lähinnä se laulaja oksetti..

Aika huono veto muutenki, aivan loppuunkulutettu. ei toi biisi mitään kauheeta kuunteluu kestä. Joo, ja laulaja tuntu olevan jotenki irrallinen.

Aika turhat noi loppujen lopuks oli. Ja Metallican voitto oli aika yllätys... ei mikään hittilevy kuitenkaan se uus.
Paskaks vaan ja palamaan.
M.i.k.key
22.02.2004 14:50:13
Aika huono veto muutenki, aivan loppuunkulutettu. ei toi biisi mitään kauheeta kuunteluu kestä. Joo, ja laulaja tuntu olevan jotenki irrallinen.

Mun korvien mukaan tuo johtui ehkä siitä että bändi tuli nauhalta! Jos ei nyt koko bändi niin ainakin noi orkkajutut, ei se karaokelaulanta niin mukavaa ole
My name is Baron, M.i.k.key Baron
Aapo
22.02.2004 15:06:30
Palkintokategoriat vähän ihmetytti. Miksi ei riittänyt yksi vuoden tulokas -palkinto. Jos hip hop -tulokas piti palkita erikseen, miksei sitten myös metalli-, jazz- ja iskelmätulokkaat?

Kun Pikku G pääsi esille aika hyvin muutenkin, miksi sille on pitänyt vielä räätälöidä yksi palkinto lisää?
Jormaz
22.02.2004 15:12:36
No katos Aapo tää Emma-gaala on mun käsittääkseni vain levy-yhtiöiden tapa saada lisää mainosta artisteilleen. Tai jotain. Ei mua kiinnosta edes.
Back to the 80's
Ticeto
22.02.2004 15:24:50
Mun korvien mukaan tuo johtui ehkä siitä että bändi tuli nauhalta! Jos ei nyt koko bändi niin ainakin noi orkkajutut, ei se karaokelaulanta niin mukavaa ole

Niin, biisi kuulostaisi varsin tylsältä ilman sitä jousisovitusta...käsittääkseni esim. Eppu Normaali ei ole esittänyt "Lensin Matalalla 2"- biisiä livenä johtuen juuri tuosta jousisovituksen tärkeydestä.
These are the last words I'll ever speak And they'll set me free
fox
22.02.2004 15:25:59

Palkintokategoriat vähän ihmetytti. Miksi ei riittänyt yksi vuoden tulokas -palkinto.?

Niin, katsopas, kyllähän noita tarttee olla kategorioita, kuten tuossa jo todettiin, myynninedistämisestä perimmillään on kysymys. Samahan se on suuren maailman ko.gaaloissa, itse joskus ihmettelen, että miksipä ei sitten pistetä kunnolla niitä kategorioita. Esim. paras vasenkätinen huilisti joka soittaa fuusio-musiikkia.. miksi tuollaista kategoriaa ei ole? Puute valtava on se ja aliarvioi mielestäni julmasti vasenkätisiä fuusio-huilisteja? Toki artistin sydäntä lämmittää saada palkinto tehdystä työstä, joitain lämmittää vielä enemmän kun tietää palkinnon ansainneensa. Valitettavasti en pystyny esteiden vuoksi viimekertaista E.Gaalaa katsomaan että olis voinut arvioida...
Janne F
22.02.2004 15:58:50
Eilen olin Emma Gaalan vaihtoehtogaalassa, eli Johnny Knigan Femmagaalassa. Siellä ne oikeat bändit voittivat ja saivat ehdokkuuksia. Oli muutenkin mukavat pirskeet. www.femmagaala.fi

Tässä vielä Femma-voittajat:

Naissolisti: Jonna Tervomaa

Miessolisti: Eduardo Martinez - The Flaming Sideburns

Pop/Rock-yhtye: Liekki

Dance/HipHop-yhtye: Jukka Poika & Kompostikopla

Hardrock/Metal-yhtye: Kotiteollisuus

Punk/HC-yhtye: No Shame

Tulokas: The Mutants

Albumi: CMX - Aion

DVD: Eläkeläiset - Sekoilun ytimessä

Liveakti: The Flaming Sideburns

Vienti-Femma: Children Of Bodom

Totaalinen mediahaltuunotto: Andy McCoy

Yleisö-Femma: CMX

Lisäksi jaettiin Johnny Knigan kunniamaininta vuoden Rock-A-Billy -aktille. Tämän pystin vei 20-vuotisen uran tahkonnut Whistle Bait.
mathias
22.02.2004 16:06:28 (muokattu 22.02.2004 16:06:41)
DVD: Eläkeläiset - Sekoilun ytimessä

Oikeaan osoitteeseen meni. On siinä kyllä semmoinen pläjäys että...
Stratocasteri on siedettävä kitara, mutta ei hyvä. -J. Hynynen-
Antti1997
22.02.2004 16:14:27

Joo kait ne jousijutut tuli nauhalta, mutta kyllä ne varmaan muuten soitti ihan oikeesti. Toisin ku just joku Negative, jonka nauhan joku laitto vieläpä liian aikaisin soimaan, ja sitten pysäytii, kun juontaja jatkoi vielä, sitten se lähti siitä samasta kohdasta soimaan mihin se jäi. Mitä järkee että laulukin tulee nauhalta? Hyvähän siinä on kitaristinki esittää ties mitä akrobatiatemppuja kun soitto tulee nauhalta.
Entäs MyPa?
Ticeto
22.02.2004 18:27:04 (muokattu 22.02.2004 18:31:13)
Mitä järkee että laulukin tulee nauhalta?

No eipä se Negativen laulaja kovin erikoinen laulaja livenä ole...Tai jospa ne veti herneen nenään, kun eivät voittaneet yhtään kategoriaa ja ajattelivat kostoksi vetää playbackinä. Tosin jos kosto olisi ollut mielessä, livenä se ois vielä karmeampaa...
These are the last words I'll ever speak And they'll set me free
Tb
22.02.2004 18:54:10

Jäi myös harmittamaan se niitten RasmusFanittajien alituinen huutelu siitä eturivistä, joka hemmetin pystiä ku jaettiin ni joku teinipeelo huutaa (tai siis kirkuu) rasmuslauriailaavjuu:ta sinne taustalle. Olis voinu vähän kunnioittaa muitakin ihmisiä vaikka ihan hetken hiljaisuudella siinä kultainen/erikois emma kohdassa kun ei saanu jakaja edes puhua rauhassa...

Minuakin häiritsi tuo teinien kunnioituksen puute. Luulisi, että kun joku puhuu, niin sitä osaisi olla hiljaa, mutta ei näköjään..
mene siitä missä aita on matalin (tai jos haasteet pelottaa, niin siitä, missä aidassa on aukko)
vanttera
22.02.2004 19:04:01
Tässä vielä Femma-voittajat:
Miessolisti: Eduardo Martinez - The Flaming Sideburns
Tulokas: The Mutants

Nämä ihmetyttää, Martinez ei o mun makuun, ja Mutants tuskin tulokas. Mutta eipä se mitn, hyvä jos oli hauskaa.
hemmo in our hearts, 4-ever.
Mimi
22.02.2004 19:38:07
No ihan tosi? Mikäs sen nimi oli? Funeral song? Biisi oli mielestäni jotenkin teennäinen, vaikeaa selittää, ehkä ymmärtänet. Ja Laurin ääni oli tosi jumissa, tai jotain.

Johtuneeko liiasta tupakan poltosta se Laurin äänen jumi..? Kuulosti kieltämättä aika käheelle/korisevalle (ei arjalle vaan korinaa...) Biisi oli todella nimeltään Funeral Song, ihan kaunis biisi sinänsä, sanoitus ehkä vähän ihmeellinen, tai jotain, jos riittää mielenkiintoa ni kannattaa kuunnella ihan levyltäkin, on vähän erilainen versio... Ihan väärä biisivalinta tommoseen gaalaan... Olisivat pystyneet räjäyttämään potin kunnolla kotio soittamalla ihan minkä muun biisin tahansa...

Minuakin häiritsi tuo teinien kunnioituksen puute. Luulisi, että kun joku puhuu, niin sitä osaisi olla hiljaa, mutta ei näköjään..

Niinpä...

Kävin muute ihan mielenkiinnosta kattomassa Rasmuksen virallisten sivujen vieraskirjaa, joku ihme chatti menossa siellä, ihan hillittömästi ulkomaalaisia faneja kirjottelemassa. Jonkun verran oli myös ylistystä kuinka Lauri on NIIN hyvä laulaja ja kuinka oli niin VÄÄRIN että DJBB vei parhaan biisin emman rassejen nenän edestä ja kuinka se funeral song oli NIIn HYVIN vedetty ja kaikki emmat paitsi parhaan naislaulajan emma olis kuulunu rasmukselle... Melkosta teinimeininkiä, mitä muuta vois odottaakkaan... =)
Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!? Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki*
Janne F
22.02.2004 19:40:09
Nämä ihmetyttää, Martinez ei o mun makuun, ja Mutants tuskin tulokas.

Mutants julkaisi debyyttialbuminsa viime vuonna.
riimu
22.02.2004 19:51:56
Kyllä nuo femmagaalan tulokset paljon järkevämmiltä näyttää.
Ei näkymätön löydä kaltaistaan.
vanttera
22.02.2004 19:54:50
Mutants julkaisi debyyttialbuminsa viime vuonna.

Joo, järkeviä kylä, ei siinä mittää. Eikös Mutants ole kuitenkin keikkoja tehny jo monta vuotta? Vai olenko ihan väärässä?
hemmo in our hearts, 4-ever.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)