Bluesmies 07.02.2004 16:54:45 | |
---|
niistähän pitää maksaa kai tosi vitusti että niitä saa Niistä tarroistako? No ei tosiaankaan pidä. Itsehän lähetin vahvistimen tuossa viime kesänä matkahuollon kautta ja oli kyllä todella yksinkerainen toimitus. Ei muuta ku vahvistin paketissa matkahuoltoon, täytin sellaisen lähetyslapun, johon laitoin rastin ruutuun kohtaan "särkyvää" ja se oli siinä. Ja hyvin meni perille. Kitara on tyhmä!!! |
saturnzreturn 07.02.2004 18:18:52 | |
---|
Niistä tarroistako? No ei tosiaankaan pidä. Itsehän lähetin vahvistimen tuossa viime kesänä matkahuollon kautta ja oli kyllä todella yksinkerainen toimitus. Ei muuta ku vahvistin paketissa matkahuoltoon, täytin sellaisen lähetyslapun, johon laitoin rastin ruutuun kohtaan "särkyvää" ja se oli siinä. Ja hyvin meni perille. se tais olla sitten posti joka vaati niistä ihan pimeen summan rahaa... sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
kalkkuna 07.02.2004 18:23:29 | |
---|
se tais olla sitten posti joka vaati niistä ihan pimeen summan rahaa... POSTI ON PASKA! Hukkaavat ja särkevät paketteja, hullua ylihintaakin pyytävät. Kunnon dicksoneja siellä, kirje on ainoa asia minkä postille voi nykyään antaa. |
Fortune 07.02.2004 19:49:31 | |
---|
Matkahuollon "särkyvää"-tarroja tosiaan saa ihan pyytämällä, ne ovat lähinnä kuulemma sitä varten, ettei sillä tavalla merkityn päälle kasata tavaraa. Oletusarvoisestikin tavara kannetaan varovasti perille, ja kokemuksieni mukaan näin onkin. Hyvä firma. "Look behind you, a three-necked guitar!" |
Leikari 07.02.2004 21:29:57 | |
---|
POSTI ON PASKA! Hukkaavat ja särkevät paketteja, hullua ylihintaakin pyytävät. Kunnon dicksoneja siellä, kirje on ainoa asia minkä postille voi nykyään antaa. älkääpäs haukkuko postia - siellä on moni roku töissä - selilttää varmaan myös matkalla avatut levylähetykset ja kokeillut soittimet ;-P |
Aardfather 09.02.2004 07:49:53 | |
---|
Matkahuollosta on pelkkiä hyviä kokemuksia. Erittäin hyvä palvelu ja soittavatkin tosiaan aina heti kun paketti on saapunut perille että nyt on paketti noudettavissa. Ja on aina ollut mukavia ihmisiä siellä töissäkin. :-) - Aardfather |
saturnzreturn 09.02.2004 09:26:17 | |
---|
tää paketti sitten varmaan vaan kiikutetaan matkahuoltoon ja annetaan osoite ja rahat ja se on sitten sillä selvä, eiköstä vaan.. sattuu olemaan sillälailla,että toisilla on millä mällätä ja toisilla se on rahasta kiinni, juu.... |
Jannipaali 22.03.2006 15:20:16 | |
---|
Nostan vanhuksen. Voiko matkahuollosta lunastaa paketin käteisellä, jos paketti on pistetty bussiennakolla? Asiat eivät useastikaan ole ongelmia, ellei niistä tee ongelmia. |
Fortune 22.03.2006 16:34:44 | |
---|
Nostan vanhuksen. Voiko matkahuollosta lunastaa paketin käteisellä, jos paketti on pistetty bussiennakolla? Tietysti. Lienee ainoa vaihtoehto jopa (pankkikortti on sama kuin käteinen). Look behind you, a three-necked guitar! |
cuzter 22.03.2006 16:41:06 | |
---|
Vasta tuossa tuli mikseri huollosta onnikalla. Hyvin oli pakattu ja päällä luki isolla, että särkyvää ja varovasti. Olin itse autoa vastassa ja sanoin kuskille notta ottaa varovasti. V...t! Äijä paiskasi casen metristä asfalttiin ja muuta romua päälle. Onneksi Holmbergin caset on lujia ja sisällä riittävästi toppausta. Kovasti kiittelin kaveria, että hyvin teit! Selvisin säikähdyksellä. Toisella kertaa oli tutulle tulossa pelipaitoja ja oli kuski heittänyt pahvilaatikon päälle auton vaihteiston, joka oli matkan aikana valuttanut öljyä paidoille. Tässä tapauksessa MH:n vakuutus (tai omat systeemit) korvasi vahingon. Mutta mulla ei ollu mikserille mitään vakuutuksia, vissiin olis ollut henkilökohtainen voivoi, mikäli olisi vahinkoa tullut. Tarinan opetus: Älä säästä pakkausmateriaalia ja ota vakuutus. Pikkusen on kalliimpaa, mutta mielenrauha säilyy paremmin. Tyhjä lato ei kattoa kaipaa.. |
HS 07.04.2006 09:09:12 | |
---|
Terve Käsittämättömän kauan hautovat asiakkaan rahoja matkahuollossa. 29.3. Matkahuollosta noudettu ja maksettu paketti, eikä vieläkään (7.4.) ole rahoja tilillä. Soitto palvelunumeroon ja virkailija kertoo, että saattaa kestää kaksikin viikkoa, että rahat näkyvät tilillä. 2vko!!! Täysin järjetön aika hoitaa asiakkaan rahat oikeaan osoitteeseen. Täytynee laittaa postia kuluttaja-asiamiehelle (posti@kuluttajavirasto.fi) ja tiedustella mitä mieltä siellä ollaan moisesta "palvelusta". |
Johnny Buzz 07.04.2006 09:37:01 | |
---|
Hyvin toimii Matkahuolto. Ite oon lähettäny yhen kombon sekä vastaanottanut nupin ja kaapin. Kaikki tulleet ja menneet ehjänä perille. Voin kyllä lämpimästi suositella. |
Fortune 07.04.2006 12:12:38 (muokattu 07.04.2006 12:12:53) | |
---|
Terve Käsittämättömän kauan hautovat asiakkaan rahoja matkahuollossa. 29.3. Matkahuollosta noudettu ja maksettu paketti, eikä vieläkään (7.4.) ole rahoja tilillä. Soitto palvelunumeroon ja virkailija kertoo, että saattaa kestää kaksikin viikkoa, että rahat näkyvät tilillä. 2vko!!! Täysin järjetön aika hoitaa asiakkaan rahat oikeaan osoitteeseen. Täytynee laittaa postia kuluttaja-asiamiehelle (posti@kuluttajavirasto.fi) ja tiedustella mitä mieltä siellä ollaan moisesta "palvelusta". Tuo riippuu täysin toimipaikasta. Valkeakoskella (mitä ne niistä hitaista sanovatkaan...) kesti kolme viikkoa, Espoossa kaksi päivää. Kainuussa viikon. Look behind you, a three-necked guitar! |
Kapane 07.04.2006 12:36:59 | |
---|
Vasta tuossa tuli mikseri huollosta onnikalla. Hyvin oli pakattu ja päällä luki isolla, että särkyvää ja varovasti. Olin itse autoa vastassa ja sanoin kuskille notta ottaa varovasti. V...t! Äijä paiskasi casen metristä asfalttiin ja muuta romua päälle. Onneksi Holmbergin caset on lujia ja sisällä riittävästi toppausta. Kovasti kiittelin kaveria, että hyvin teit! Selvisin säikähdyksellä. Toisella kertaa oli tutulle tulossa pelipaitoja ja oli kuski heittänyt pahvilaatikon päälle auton vaihteiston, joka oli matkan aikana valuttanut öljyä paidoille. Tässä tapauksessa MH:n vakuutus (tai omat systeemit) korvasi vahingon. Mutta mulla ei ollu mikserille mitään vakuutuksia, vissiin olis ollut henkilökohtainen voivoi, mikäli olisi vahinkoa tullut. Tarinan opetus: Älä säästä pakkausmateriaalia ja ota vakuutus. Pikkusen on kalliimpaa, mutta mielenrauha säilyy paremmin. Joskus kyllä näkee noiden kuskien toimesta vaikka mitä, mutta niilläkin on yleensä helvetinmoinen kiire eteenpäin (kahville). Parasta on, kun jos paketti on paskana, niin yleensä siinä varastomiehet ja bussikuskit syyttävät vuorotellen toisiaan. Onneksi paketteja menee aika harvoin meillä paskaksi. Huonosti pakatut laatikot ottavat yleensä helposti damagea, mutta sisältö on yleensä ehjä. Suurimmat vahingot tulevat, kun jokin paketti vuotaa muiden päälle tai bussista hajoaa vessa. Skenehuora jo 4 vuotta. |
Kosminen 09.04.2006 01:00:00 | |
---|
Virvelirummun olen saanut pahvilaatikkoon pakattuna, ei ongelmaa. Lähetin siskolleni lumilaudan kankaisessa lumilautalaukussa kenkineen, ei ongelmaa. |
junnnu 25.06.2007 15:31:49 | |
---|
Muuten ei valittamista mutta tuo rahan saanti kestää tolkuttoman kauan. 777 |
hevimies25 29.10.2009 17:18:11 | |
---|
Miten Matkahuolto ilmottaa paketin saapuneen perille, kun ei ole mitään kuulunut vaikka tavara lähti Maanantaina? Taloudellinen tilanne ei anna myöden käydä töissä |
tsugaru 29.10.2009 17:31:35 | |
---|
hevimies25: Miten Matkahuolto ilmottaa paketin saapuneen perille, kun ei ole mitään kuulunut vaikka tavara lähti Maanantaina? Itse olen saanut saapumisilmoituksen tekstarina. No, olihanne tietysti pikkasen "hyvinsyöneen" näkösiä keskitysleirivangeiks, mut eise ainakaan mua silleen haitannu, ku ei täs oikeestaan ollu pääosissa ne ihmiset, vaan niitten puheet. NHR |