Aihe: Kasarimusaa ruusukonvaan.
1 2
Aerodactev
17.01.2004 20:36:45
Tiedätkö, että sulla on vakava ongelma.

Aivan, minulla on vain yksi Bogartin LP ja kaikki hitit on vaan mp3sena =( ongelma siis se, että levymuodossa pitäisi saada.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
Fortune
17.01.2004 20:37:44
Minä en edelleenkän tajua, mikä hemmetti on "ruusukonva".
"Look behind you, a three-necked guitar!"
dora
17.01.2004 22:07:24

Jää minullekin vielä arvoitukseksi..mutta mikäs tässä miettiessä..
Itku pitkästä ilosta, pieru ruisleivästä.
Basismi
18.01.2004 00:03:21 (muokattu 18.01.2004 00:04:04)
Pet Shop Boys: It's a Sin

Ja West End Girls. Talk Talkin It's My Life on varmaan tällä hetkellä kaikille tuttu. Mitä tahansa Duran Duranilta, ABC:ltä, Howards Jonesilta, Kajagoogoolta, The Smithseiltä, tai Housemartinsilta sopii kyllä meikäläisen kasarikorvaan. 80-luvulla tehtiin kaikkein paras poppi.

Ruusukorvastako oli kyse? Se painijoilta ja judokoilta tuttu?
It's hard to be humble when you're so fucking big!
leka
18.01.2004 01:12:59

no nehän on semmoiset hassunhauskat kinkerit mitkä pidetään abeille ennen penkkareita
yleistäminen on aina väärin
Fortune
18.01.2004 11:23:09
no nehän on semmoiset hassunhauskat kinkerit mitkä pidetään abeille ennen penkkareita

Missäköhän päin Suomea tuommoisia on?
leka
18.01.2004 11:30:17

Lahessa ainakin
Minushuman
18.01.2004 13:19:43
30 vuotta oon "Lahessa" asunut, mutten ole moisista koskaan aiemmin kuullut. Jotkut uskonnollisten ihmisten pippalot?
"The joy of violent movement pulls you under..."
leka
18.01.2004 13:37:18
30 vuotta oon "Lahessa" asunut, mutten ole moisista koskaan aiemmin kuullut. Jotkut uskonnollisten ihmisten pippalot?

ei kun edelleen niille abeille (lukio, tiiätkös) tokaluokkalaiset järjestää penkkareita edeltävänä iltana semmoiset metkat juhlat... kyllä meillä oli silloin aikanaan
samwyse
18.01.2004 14:40:16

ei kun edelleen niille abeille (lukio, tiiätkös) tokaluokkalaiset järjestää penkkareita edeltävänä iltana semmoiset metkat juhlat... kyllä meillä oli silloin aikanaan

Teitä on kusetettu, ei tuollaisia juhlia ole oikeasti olemassa.
www.vesabbs.com
Ussr
18.01.2004 16:31:19

Meilläpäin nuo pippalot ovat nimeltään karonkka. En tiedä ovatko ne nyt niin hassunhauskat juhlat, mutta onpahan taas yksi tekosyy ryypätä..
Are You Ready For Some Darkness?
-Turbojugend Imatra-
mz
18.01.2004 16:34:01 (muokattu 18.01.2004 16:34:18)
Tosiaan ruusukonva on juhla jonka kakkoset järkkäävät abeille. "Ruusu" tuohon tulee siitä, että kaikki abit kutsutaan illan aikana lavalle (sen biisin aikana jossa itsestä on juttua), ja samalla kaikille annetaan ruusu. "Konvasta" en tiedä.

Ryyppäämisestä sen verran, että meillä oli ainakin viime vuonna ruumiintarkastus ennen kyseistä juhlaa... löytyipä juhlan jälkeen juhlasalista kuitenkin ainakin yksi mehupullo ja pohjalta epäilyttävästi ammoniumkloridilta haisevaa nestettä. =)

Kiitoksia tähänastisista ehdotuksia, lisääkin saa paukuttaa vielä.
Aerodactev
18.01.2004 17:19:18
"Konvasta" en tiedä.

Väännös englannin kielen sanasta 'convention', perhaps.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
sikanaama
18.01.2004 17:35:54
Cyndi Lauperin Girls just want to have fun. Älkää muuta soittako. Soittakaa vaan tuo 5 kertaa.
Kello 2.34 pelastajat vapauttivat Äänekoskella paikoilleen juuttuneesta hissistä seitsemän juhlijaa.
Fortune
18.01.2004 20:43:32
Jaa sillä on nimikin. Se oli siis se tilaisuus, jossa kakkosluokkalaiset yrittivät olla nokkelia, kutsuivat abit paikalliselle monitoimitalolle ja lauloivat sepittämiään "hassunhauskoja" herjalauluja?

Jätin väliin, kun piti pakata Helsinkiin lähtöä varten. Ja sille tielleni jäin, saatana.
leka
18.01.2004 21:48:08
Jätin väliin, kun piti pakata Helsinkiin lähtöä varten. Ja sille tielleni jäin, saatana.

otan osaa

soittakaa Peter Gabrielin Sledgehammer
Viceroy
18.01.2004 22:08:45

Lisätäänpä vielä super-kasari, mutta ehkä maailman paras biisi

BLACK: Wonderful Life
Ja suo mulle hauta pohjassa meren, kun vanhuuden peikko mun hyytävi veren!
Blenderhead
18.01.2004 22:19:01

Meillä taisi olla potkukonva. Enpä juuri muista siitä. Eikä johtunut kännistä.
Punk is the personal expression of uniquenes that comes from the experiences of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions. - G. Graffin
Minushuman
19.02.2004 11:41:16
ei kun edelleen niille abeille (lukio, tiiätkös) tokaluokkalaiset järjestää penkkareita edeltävänä iltana semmoiset metkat juhlat...
Ok. Gotcha. "Aikuisten" pileet. Mitäs tällainen kouluja käymätön idiootti tietää...
"The joy of violent movement pulls you under..."
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)