Aihe: Rumbako rockin ajankohtaislehti
1 2
Dumb
11.12.2003 12:06:55

Oli mukavaa lukea sellaista lehteä jossa bändejä ja levyjä kehuttiin.

Vaikka Rumban tilaaja olenkin, on kyllä sanottava, ettei lehdesä mitenkään liian usein esim. levyjä kehuta! Itseäni ainakin kyrpii välillä, kun tuntuu, että lehden jokainen arvio on negatiivinen. Viime aikoina on kyllä ollut ihan suht hyvää juttua.
Eemil
11.12.2003 12:40:01
Minä haluaisin rumba -musiikin ajankohtaislehden, jonka nimi on Rock.

No ei ois paremmin voinu sanoa. Totahan tää on...
Torilla Ibanez S570wnsol 800 ja Yamaha fg-411c-12bl elektroakkari 200. Tukekaa köyhää muusikkoa.
mrk
11.12.2003 16:30:01
Itselläni ei Rumbasta ole oikein muuta valitettavaa kuin se, että pari viimeisintä numeroa on tipahtanut postiluukusta vasta maanantaina, kun kaupoissa ne on jo perjantaina. Onko muilla käynyt samoin?
Risto Mustalisä
12.12.2003 11:52:22
Minua Rumbassa häiritsee paikka paikoin tietty teennäinen "intellektuellisuus". Tämä näkyy monesti vaikkapa hevin aliarvioimisena.Ja tietysti rap/hip-hop -juttuja kehutaan melko varauksetta vaikka niiden musiikillinen sisältö on olematon: "jotain niinku uutta kato ja silleen.." Ennustan ,että Rumbassa ilmestyy piakkoin kolumni tms. jossa kehutaan Pikku G:tä - ei siksi ,että musiikki olisi hyvää - vaan siksi ,että halutaan erottautua "rock -piireistä" ja kuvitellaan "rokkareiden" järkyttyvän...
Born to be wild! - paitsi kotona..
ritakisti
16.12.2003 13:52:38
Kertokaa mulle se rock/musiikki-lehti missä kehutaan Lapualta tulevan AOR-bändin debyytti, tai Amerikkalaisen supertähden viides levy ja sitte voitte kertoa että missä lehdessä haukutaan Helsingin yliopistosta tulevan älykköpopbändin levy.

Hyvät ihmiset miksette luota omiin korviinne, ne levy arvostelut on jotain saatanan jorinaa ja turhan usein ne ei edusta edes sen arvostelijan musiikkimakua vaan sitä minkä musiikin diggaaminen on katu-uskottavaa toimittajapiireissä.

tuo on kyllä aivan totta.
ritakisti
16.12.2003 13:56:51
Kyllä Soundi on paras.

taitaa olla surullisen totta tuokin. itse olen rumban kestotilaaja, mutta vain tämän vuoden loppuun.
paljon maksaa muuten soundin tilaaminen, vaikkapa jos alkaa kestotilaajaksi, niin paljon pitää vuodessa pulittaa?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)