Aihe: Music Store Köln :-(
1 2 3
Wk
11.10.2006 09:43:51
Paljonko tuolla on postikulut jos tilaan sieltä yhden kitaran? Nyt olen siinä käsityksessä, että 15 euroa tulisi hintaa jos postiennakkona laittaa?
http://www.mikseri.net/users/108413.php
Lonesome
11.10.2006 10:22:49
Paljonko tuolla on postikulut jos tilaan sieltä yhden kitaran? Nyt olen siinä käsityksessä, että 15 euroa tulisi hintaa jos postiennakkona laittaa?

20 E€ kulut + postiennakko 13 €, ellei ole ihan juuri muuttunut. Sieltä Music Storen sivuilta ne tiedot löytyy Siniristilipun alta...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett/Foghat
Wk
11.10.2006 10:30:07 (muokattu 11.10.2006 10:31:19)
Totta, 33e se on postiennakolla.

EDIT: Tohtiikohan tuolta tilata ennakkomaksulla..
terone
11.10.2006 12:33:21
Totta, 33e se on postiennakolla.

EDIT: Tohtiikohan tuolta tilata ennakkomaksulla..

Jos olet tämän topicin lukenut niin ei luulis tilaavan yhtään mitään.
We love you Finland, but remember this has nothing to do with ice hockey!-Nicke Borg/ Backyard Babies
Wk
11.10.2006 14:03:09
Joo en tosiaan lukenu topiccia ees, etsin vain haulla ettei tarvinnut tehdä uutta ketjua.. ei kyllä vaikuta hyvää palvelua olevan :/

Maybe I'll keep searching..
Jormaz
11.10.2006 15:47:40
Niin, tämä on se ketju minkä takia puoli mnettiä boikotoi mestaa. Olen itsekin tilannut ja homma toimi, sama juttu monella muulla. Kunhan muistaa tilatessa varmistaa että tavara tosiaan löytyy varastosta niin ongelmia ei pitäis tulla.
Jetzt gehts wieder aufwärts
Gandhi
11.10.2006 17:39:44 (muokattu 11.10.2006 17:41:22)
Olen tehnyt saksalaisten kanssa kauppaa noin 7 tilauksen verran ja ranskalaisten kanssa noin 10. Olin erittäin yllättynyt, että ranskalaiset vetivät paljon paremmin kaikilla osa-alueilla palvelussaan; viesteihin vastaamisessa, lähetysajoissa, saatavuudessa ja ylipäätään pitivät minua selvillä tilauksen tilanteesta. Stereotypioihin perustuvat ennakkokäsitykseni kansallisuuksista eivät muuttuneet, ne vain vaihtoivat näiden kahden kohdalla paikkaa - ranskalainen tehokkuus vs. saksalainen leväperäisyys.
"Juo sinä ittes kauniiks, niin minä juon itteni mukavaks"
Tympee Huttunen
11.10.2006 18:27:22 (muokattu 11.10.2006 18:27:50)
Ei mullakaan juuri valitettavaa asiakaspalvelusta. Tilasin joku kolme kuukautta sitten basson, eikä se vieläkään ole kylläkään tullut. Maileihin on vastattu asiallisesti ja erittäin nopeasti. Tiedossa oli siis heti tilauksen aikaa, että soittimen toimitukseen voi mennä kuukausia aikaa.
Minä Rakenna itse pedaalisi Hyvää syksyä:(
omarklah
12.10.2006 10:32:58

Olen tilannut tavaraa useista tässä threadissa olleista kaupoista.
Muutama huomio:
- T-kauppa ei enää ole halvin, mutta palvelu toimii esimerkillisesti. Takuupuoli vähän takkuilee, mutta lienee kuitenkin parempi kuin muilla mainituilla.
- MusicStore - jos tavaraa on varastossa, homma toimii. Yhteydenpito huonoa.
- Musik-produktiv - Lienee halvin tällä hetkellä. Välillä homma toimii, välillä ei. Yhteydenpito huonohkoa vaikka ovatkin palkanneet suomenkielisisen henkilön asiakaspalveluun.
- Music-Town. Vähänlaisesti tavaraa varastossa. Ei luottokortilla myyntiä, maksut EU-pankkisiirrolla.(PayPal kelpaa) Yhteydenpito välttävää.
- Musik-Meisinger - Hyvä kommunikointi. Aika kallis. Ei luottokortilla myyntiä, maksut EU-pankkisiirrolla.
Tää sit sanois tälleen...
Mesa/Boogie
12.10.2006 12:41:00
Sen enempää puuttumatta varsinaiseen aiheeseen sanon vaan, että mun mielestä kitaran tilaaminen netistä on vähän sama kuin tyttöystävän/vaimon tilaaminen esim. Venäjältä/Thaimaasta...
Lennu
12.10.2006 13:24:48

Sen enempää puuttumatta varsinaiseen aiheeseen sanon vaan, että mun mielestä kitaran tilaaminen netistä on vähän sama kuin tyttöystävän/vaimon tilaaminen esim. Venäjältä/Thaimaasta...

Öö, eli hyvä juttu vai?
"Ei, sä et näköjään ollenkaan käsitä missä suunnassa ongelmat on." "Mä käsitän,mut mä en tiedä sitä että saatko sä niihin ammattitaitoista apua?"
Basismi
12.10.2006 14:56:25

Peruskaurapuuron saa suomestakin kalliilla, eksoottisempi luxuskama täytyy hommata muualta?
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
Lonesome
12.10.2006 15:10:58
Jos olet tämän topicin lukenut niin ei luulis tilaavan yhtään mitään.

Tunnustan kyllä onnistuneeni tilaamaaan (ja myös vastaanottamaan) tuolta Kölnin kaupasta tavaraa, vaikka syksyllä -03 ei hommat toimineet sitten millään. On tainnut tulla sieltä ainakin kolme kitaraa & muuta roinaa. Jos on ollut varastossa, niin nopsasti lähettävät. Tosin juuri keväällä tilasin Celestionin elementit joden piti olla "in stock" eli valmiina toimittettavaksi. No, ilmeni myöhemmin ettei ämyreitä ollut varastossa eikä edes tulossa vähään aikaan. Oli mennyt jotain vikaan bisneksissä. Tuo selvisi kun itse kyselin toisen samassa tilauksessa olevan tuotteen aikataulua...

Kommunikaatio toimii nykyisin paremmin ja viesteihin vastataan lähes Thomannin malliin, tosin Suomen asiakkailla ei ole erikseen nimettyä yhteyshenkilöä ollut, joten Jose ja Dennis sun muut on tulleeet tutuksi...
"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Dave "Lonesome" Peverett/Foghat
Lonesome
12.10.2006 15:26:03

Aivan, aivan. Kahden donan Gibsonit ja vaimot hommataan henkilökohtaisilla kontakteilla... ;)

Halpoja poistomalleja tuolta on tullut tilattua. Yksi Japsi Fender Blue Flower strato, Squier Fat Std Tele ja viimeksi Yamahan halpis akustinen. Fenderi on ilmeisesti aivan se viimeinen yksilö "liikkeen puolelta", koska tuli kyllä omassa Fender Japan pahvilaatikossa, mutta tremolon kampi sun muut varusteet puuttui. No lähettivät pyynnöstä kolme erilaista kampea & avaimia. Ei sitä alkuperäistä vaan jotain halpis-keppien jäänteitä. No 444€ ei ollut paha hinta hyvästä kitarasta, imo.
Mesa/Boogie
12.10.2006 21:48:51
Peruskaurapuuron saa suomestakin kalliilla, eksoottisempi luxuskama täytyy hommata muualta?

Niin. Sitähän sanotaan, että Thaimaassa niillä kauneimmilla naisilla on usein haarojen välissä väärä varustus. Onhan se toki varmaan eksoottista jos tykkää sellaisesta...
killutin
12.12.2006 14:34:03
Vieläkö tuonne putiikkiin saa jotenkin yhteyden suomenkielellä, kun ei lontoon murre oikein taivu niin paljoa?
Ainakaan lealmusic@pp.inet.fi :hin ei yhteyttä saa...
Hekkisjuice
09.07.2007 18:25:50 (muokattu 09.07.2007 18:27:23)
Kyselisin että ovatko asiat muuttuneet siellä yhtään kun ei tämän vuoden puolelta viestejä näy?

Sivulla näkyy tuo laneyn gh50l aika halvalla olevan mutta siinä lukee että: on request.
Olen kuullut paljon juttua(tässäkin ketjussa) siitä että saattavat lähettää käytettyä tavaraa jos ei varastosta uutta löydy..onko viime aikoina käynyt kenellekkään?..tai
sitten tuotetta saa odottaa useita kuukausia. Varmaankin kuitenkin ainoa keino saada ne tilaamaan lisää tuotetta varastoon on tilata sitä itse.

Olen ajatellut maksaa postiennakolla jolloin mitään suurempaa riskiä tuossa ei pitäisi olla. Ainoastaan saatan joutua odottamaan tai saan käytetyn tuotteen.

Onko asiakaspalveluun tullut kuluvan vuoden aikana suomen kieltä osaavia työntekijöitä?

Eli sujuuko vieläkään homma niinkuin pitäisi vai saako yhä tapella pienestäkin informaatiosta?
Umas
10.07.2007 08:44:30 (muokattu 10.07.2007 08:47:23)

Minä sain kitarani viikossa. Paremmat kokemukset mulla musicstoresta kuin thomannista. Mutta aina sitä jollekin sattuu. Kiitos tiedosta kuitenkin.
edit. Olikin vanha heh =D
Minä tilasine kitaran käteismaksulla. Eli maksoin upsin äijälle kun olin saanut kitaran käteen. Minä voin suositella musicstorea, koska thomannin palvelu ei vaan ollut niin ripeää kuin musicstoren.
edit2. Ja kyllä sieltä on sähköpostiin vastattu suht nopeasti, kun kaikenlaista on tullut kyseltyä.
Tuomio. Kumpikin kauppa noista on hoitanut kyllä asiansa, mutta musicstore on se mun juttu.
"Only sick music makes money today." Friedrich Nietzsche
LarryHat
10.07.2007 11:20:40
Thomannin ja Music Produktivin kanssa on tullut asioitua ilman minkäälaisia ongelmia ja musta tuntuu, että taidan pitäytyäkin näissä paikoissa tuon aloitusviestin peloittamana.
eRazmuZ
27.07.2007 16:16:02
Tilasin keväällä basson, toimitus kuulemma n. viikon kuluttua. Vähän yli kuukauden päästä kyselin että missä basso viipyy. Ei kuulemma ole tällaista bassoa uutena koko euroopassa ja niitä tulisi n. 8 viikon päästä. Ennen juhannusta tuli viesti, että Basso olisi heillä ensi viikolla, sen jälkeen ei ole kuulunut mitään eikä ole bassoa näkynyt. Toivottavasti se jossain vaiheessa ilmestyy. Pitää vielä vähän kysellä että mikä mättää.
Älä tee sitä tänään, minkä voit huomenna jättää tekemättä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)