Halla 25.11.2003 10:24:21 | |
---|
Mä henkilöhohtasesti en ole koskaan tavannut basistia joka olis saanut. ei siis bändäriltä eikä keltään muultakaan..hmm Someday. Someday " Mieleni irti leikataan. Vain veitsi muistaa sen" |
le grand noir 25.11.2003 12:05:20 | |
---|
Kosketinsoittajat! Osu ja uppos? (eli pitkätukkaset rumpalit vie voiton) Ei nyt ihan.. Kosketinsoittajia en käytännössä kyllä tiedä yhtään. Jokin yleisempi on heikkouteni :) |
vanttera 25.11.2003 12:15:14 | |
---|
kyllähän laulaja on aina se sex machine, vt. axl rose, kalle ahola, lemmy, bon jovi ja musti laiton (blackie). eli varmaa saantia kun osaa laulaa. Ostan 2x15" bassokaapin. kunhan se on hyvä ja kallis. |
kilju 25.11.2003 12:34:56 | |
---|
Ei nyt ihan.. Kosketinsoittajia en käytännössä kyllä tiedä yhtään. Jokin yleisempi on heikkouteni :) Hahaa minä tiedän! Kitaristit! Kävin muuten eilen Andrein reenikämpillä, Andreilla oli kiljua. Sitten tehtiin valssibiisi ja minä lauloin, antti soitti kakskielistä bassoa, jori soitti rumpuja mutta vähän heikosti, kun tuo valssikomppi tahto mennä biitiksi. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
KB 25.11.2003 12:37:15 | |
---|
Nämä hieman vähemmälle huomiolle jääneet olennot. Onko niillä edes minkäänlaista merkitystä teille muusikoille, vai jääkö ne teidän ylimääräisten "paineiden" pelkäksi purkamiseksi? Mikäs bändärin funktion pitäis olla? |
kilju 25.11.2003 12:39:32 | |
---|
Onko niillä edes minkäänlaista merkitystä teille muusikoille, vai jääkö ne teidän ylimääräisten "paineiden" pelkäksi purkamiseksi? Oho, meinasin unohtaa vastata varsinaiseen kysymykseen. Vastaus: Ehkä, tavallaan. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
le grand noir 25.11.2003 12:57:07 (muokattu 25.11.2003 13:01:14) | |
---|
Osu ja uppos. Täytynee kai tyytyä tähän tilanteeseen.. (ja olen osastani onnellinen) |
kilju 25.11.2003 13:02:30 | |
---|
Bitch sixsixsix. "Minä sanon teille: täytyy vielä sisältää kaaosta voidakseen synnyttää tanssivan tähden."
-F.Nietzsche |
le grand noir 25.11.2003 13:05:27 | |
---|
Bitch sixsixsix. Hyvä kun olet ymmärtynyt asian. :0 |
pumpkin 25.11.2003 13:13:40 | |
---|
Minä oon onnistunu useamman rokkimiehen kanssa sekoilemaan ja jostain syystä ne on aina joko rumpaleita tai kitaristeja. Aina en ole edes etukäteen tienny miehen osaa bändissä, mut basisteja taikka laulajia ei oo kohdalle sattunu kertaakaan..kumma juttu. |
guru 25.11.2003 13:56:16 | |
---|
kyllä niitä vaan näkyy. mitä ?suositummaksi? sitä tulee, sen paremmalta ne alkavat pikkuhiljaa näyttää!!! HOORAY!!!! YIPPIIAAIIIEEEIII!!!!! mitä enemmän keikkaa tekee, sitä useampia tapauksia tietysti eteen tulee. ja kun tarpeeksi on kierretty, kyllä niitä jokaiselle bändin jäsenelle olisi ollut tarjolla, ääni- ja valotekniikkaa myöden. kokonaan eri asia sitten taas on se, että antaako itsensä mennä huumeen ja hurmoksen mukana oman "normaalielämänsä" tuhoksi. jotkut menevät minne muna näyttää, jotkut, kuten minä toistaiseksi, pystyvät pidättäytymään ja lähinnä kiusaamaan näitä. ja sekös niitä harmittaa! lavalla on aina hyvä tehdä promootiota sekä mies- että naispuolisen yleisön viihdykkeeksi, vaikka heiluttaa vähän sitä lantiota. kuka sitä nyt omasta bändistään haluaisi ulospäin tylsän ja pidättäytyvän kuvan antaa? bändin pitää olla "vaarallinen". siiihenhän tämä perustuu tämä magneettina oleminen. hohoo. - - - - - - - - - - - - - - -
- - - KISS MY bASS - - -
- - - - - - - - - - - - - - - |
StiX 25.11.2003 14:07:14 | |
---|
Voisko joku tehä väikkärin tästä hienosta aiheesta? "Bändärit Suomessa - Ilmiön vaikutus nuoriin ja ei-niin-nuoriin rokki-kukkoihin"... Avaruus on iso paikka. Tosi iso. Et pysty kuvittelemaankaan kuinka valtavan, typerryttävän, aivoja ravistelevan iso se on. - h2g2 - |
wellamo 25.11.2003 16:57:26 | |
---|
missähän ne miespuoliset bändärit on kun ei niitä oo näkynyt??? haha..sori vaan mutta mulla ei ole liiemmin kunnioitusta bändäreitä kohtaan. tekevät itsensä naurettaviksi. kohkausta, corea ja tsemppistä. |
Jeesus Nieminen 25.11.2003 17:07:38 | |
---|
Minä oon onnistunu useamman rokkimiehen kanssa sekoilemaan ja jostain syystä ne on aina joko rumpaleita tai kitaristeja. Aina en ole edes etukäteen tienny miehen osaa bändissä, mut basisteja taikka laulajia ei oo kohdalle sattunu kertaakaan..kumma juttu. Oikea bändäri tietää rokkimiehen roolin bändissä. Rumpaleilla on yleensä habaa = vientiä, ja jos ei muuten ole vientiä, niin esim. "näyttävän näköinen" Kaasu on usein tyrkyllä, jos vaikka sattuis tärppäämään. En ees tiennyt Suomessa olevan oikeita bändäreitä ennen kuin huomasin kerran eräässä ei-rokkilehdessä parin omillakin keikoilla pyörineen pimun haastattelun, jossa neidit vertailivat rokkimiesten suorituksia, lähinnä ulkomaan vieraiden. Ja nimenomaan rumpaleista oli silloin kyse. I Believe in a Thing Called Love |
MrQ 25.11.2003 18:10:03 | |
---|
Basisteilla on nopeimmat sormet. On kokemusta :) Toi on totta. Pokasin kerran tytön (ihan oikeasti) nimenomaan "magic fingerseillä" kun se kysyi että mitä soitan heiluttelin nakkejani maireasti virnuillen sen naaman edessä ja vastasi ilkikurisesti: "Bassoa". Minua haukutaan ja hakataan vieläkin siitä mihin tämä johti. :-):-):-) Voi niitä aikoja. |
Mc Ban 25.11.2003 20:24:30 | |
---|
Mä oon bändäri. |
KTR 25.11.2003 21:24:43 | |
---|
Mä oon bändäri. Mc Bändäri? |
pumpkin 26.11.2003 08:53:37 | |
---|
Oikea bändäri tietää rokkimiehen roolin bändissä. En minä olekaan bändäri, vaikka nuo poikaystävät onkin lähes poikkeuksetta soittanu jotain, kunhan vaan ihmettelin asiaa. |
Flash 26.11.2003 09:10:21 | |
---|
Voisko joku tehä väikkärin tästä hienosta aiheesta? "Bändärit Suomessa - Ilmiön vaikutus nuoriin ja ei-niin-nuoriin rokki-kukkoihin"... Aiheesta on julkaistu oikein kirjakin joskus 80-luvulla. Olen sen joskus kirjastossa nähnyt ja selaillut, mutta en muista kirjan nimeä saati kirjoittajaa. Siinä kumminkin haastateltiin suomalaisia bändäreitä, joilla oli nimenomaa kokemusta ulkomaisista bändeistä (Dio ainakin mainittiin). Rust Never Sleeps |
le grand noir 26.11.2003 09:49:06 | |
---|
Aiheesta on julkaistu oikein kirjakin joskus 80-luvulla. Olen sen joskus kirjastossa nähnyt ja selaillut, mutta en muista kirjan nimeä saati kirjoittajaa. Siinä kumminkin haastateltiin suomalaisia bändäreitä, joilla oli nimenomaa kokemusta ulkomaisista bändeistä (Dio ainakin mainittiin). :o Satutko muistamaan minkä niminen se kirja oli? |