Aihe: Hevibändit!
1 2
joku muu sikko
16.11.2016 09:43:35
Hitto että Twilightning oli kova. Harmi kun lopettivat. Olin fanipoika.
se on kiliju päivöä -Haitaripartio-
Tympee Huttunen
16.11.2016 09:55:30
Tympee Huttunen: Haluaisin kyllä nähdä sen vaalean rusketusraidat.

Olipa seksistinen kommentti minulta 13 vuotta sitten. Onneksi "se vaalea" on maan arvostetuimpia artisteja ja luo uraa myös leffapuolella, kun taas itse olen kiertänyt kehää pikkuräkälöissä.
Deathrace King
21.11.2016 11:47:04

Leprosy: Huom! Olet kirjoittamassa yli 4775 päivää vanhaan aiheeseen!

Damn right I am! Nyt on niin tylsä duuni-ilta, että laitetaas päivitys tilanteesta kaikkien niiden topaasissa mainittujen bändien osalta mitkä tiedän.

Twilightning: hajonnut
Pimeys: jaa kukas nää on? Koskaan kuullutkaan eli ei tietoa mitä duunaavat 2016.
Kotiteollisuus: kasas
Viikate: kasas
Battlelore: nää vissiin lopetti hetkeksi mutta kasasivat sittemmin rivinsä?
The Republic of Desire: näköjään hajonnut. Luulin että olisivat vielä kasassa.
Nailgunner: hajonnut
Scent of Flesh: ilmeisesti vielä kasassa ja uusi levykin äänitetty valmiiksi (?), mutta jostain syystä eivät ole saaneet julkaistua sitä. Deform in Torturesta tulee ensi vuonna kuluneeksi kymmenen vuotta joten oisko jo aika?
Stamina: vaihtoivat nimee! Tietääks kukaan mihin? :o
Frail from Inside: hajonnut. Samat tyypit perusti Disease of the Nationin mistä siitäkään ole kuulunut vuosiin mitään.
Carcosa: hajonnut. Näähän tais olla monen mielestä tyyliin lpr-bändi most likely to succeed, mutta kai nu-metal oli jo mennyt kumminkin ohi.
Cabal: sama(t) kuin edelliseen
Horna: kasassa. Tosin tietääkseni kukaan jäsen ei asu enää Lappeenrannassa. Ja liekö alunperin lepralaisiakaan olla jäljellä enää kuin yksi kappale.
Lähete M1: hajonnut
Mokoma: kasas

Huh huh! Olipas urakka. Oon nykyään täysin pihalla synnyinseutuni hevi bändi tilanteesta niin postatkaas tilannepäivitystä. Ainut uusi bändi minkä tiedän ja mistä olen kuullut hyviä juttuja ja myönteistä hymistelyä on Madred.

Edit: luulin että tää ois ollut hevi-osiossa!

Haha! Hieno nosto. Synkeää tosin on se, että vähän kärjistäen tuolta alueelta ei suosiota ole kolmessatoistavuodessakaan saanut, kuin ne ikuiset Kotiteollisuus, Mokoma ja Stam1na. Erittäin harmi, ettei vaan muut kunnolla breikkaa ja kuolee sitten ajan kanssa pois.
DYNAMITE plays faster and harder SCORPIONS. Keikkamyynti: toni.huhtiniemi@gmail.com
Funkånaut
21.11.2016 12:04:43

Tympee Huttunen: Olipa viiksien tuhinainen kommentti minulta 13 vuotta sitten.

Mitä sitä miesmäisyyttä peittelemään.
"Sitä tässä on varmasti tarkoitettu tai ainakin on ollut tarkoitus tarkoittaa. - Janizio
Berzerkowitz
27.12.2016 21:43:27
Sitten muistui mieleen Funeral Oath.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)