Aihe: Negative?
1 2 3 4
Medication
03.09.2003 13:31:11
Jostain syystä tuntuu, että osa ihmisistä on vaan kateellisia Negativelle. Kyllä se minusta on ihan hienoa, että uusia bändejä lyö läpi. Varsinkin jos se vielä tahahtuu sitkeän työn seurauksena...

Sepä se ja eikö tämä ole huomattavasti parempi vaihtoehto kuin joku MTV:n R'n'B-huttu tai Jonna ? Jätkät on sentään tehneet biisinsä itse, soittaneet ne itse ja muutenkin tuo levy on aika talkoohengellä väännetty.

Riehumisesta/ryyppäämisestä on sanottava sen verran, että on se ihme, että jos "tavallinen" ihminen puhuu ryyppäämisestä ja rällästää niin sitä pidetään hyvänä jätkänä, mutta jos joku orkesteri tekee niin, sitä paheksutaan jopa ns. muusikoiden.netissä.. Kummallista :)
Deep Shadow
03.09.2003 14:56:51
Riehumisesta/ryyppäämisestä on sanottava sen verran, että on se ihme, että jos "tavallinen" ihminen puhuu ryyppäämisestä ja rällästää niin sitä pidetään hyvänä jätkänä, mutta jos joku orkesteri tekee niin, sitä paheksutaan jopa ns. muusikoiden.netissä.. Kummallista :)

Offtopic: Niin no noinhan se taitaa mennä, mutta itseasiassa tuotakin ihmetten. =) Kun homma menee niin, että jos ei ryyppää niin sitä joutuu jostain syystä selittämään huomattavan paljon useammin kuin sitä jos vaikka ryyppäisi joka viikonloppu... Outoa tämä juomakulttuuri! =)
Polkupyörää on ohjattava niin että on kumpikin jalka polkimilla ja ainakin toinen käsi
pantzku
03.09.2003 15:52:08
Jostain syystä tuntuu, että osa ihmisistä on vaan kateellisia Negativelle. Kyllä se minusta on ihan hienoa, että uusia bändejä lyö läpi. Varsinkin jos se vielä tahahtuu sitkeän työn seurauksena...

Hyvä homma, että uusia bändejä tulee esiin, mutta vähän tuntuu näillä jätkillä mopo karanneen käsistä. Ainakin itse olen kuullut huomattavasti enemmän bändistä muitten asioitten kuin musiikin tiimoilta(hotellihuoneen hajotusta, porttikieltoja ym.). No ehkä se on sitä rokkielämää ja kuuluu asiaan..joillakin. Musiikillisia meriittejä pitäis kuitenki olla hiukan enemmän kuin vain yhden radiosoittoon saadun biisin ja ihan kivasti myyneen levyn verran, ennen kuin mistään uudesta HIM:stä voidaan puhua.
Nimismies
03.09.2003 16:07:38
Eniten ärsyttää wannabe-Mike Monroe Jonne Aaron, jolla ei ole karisman pätkääkään. Niinsanottu "turha" kaveri.
Suck my balls.
Medication
03.09.2003 16:19:15
Hyvä homma, että uusia bändejä tulee esiin, mutta vähän tuntuu näillä jätkillä mopo karanneen käsistä. Ainakin itse olen kuullut huomattavasti enemmän bändistä muitten asioitten kuin musiikin tiimoilta(hotellihuoneen hajotusta, porttikieltoja ym.). No ehkä se on sitä rokkielämää ja kuuluu asiaan..joillakin. Musiikillisia meriittejä pitäis kuitenki olla hiukan enemmän kuin vain yhden radiosoittoon saadun biisin ja ihan kivasti myyneen levyn verran, ennen kuin mistään uudesta HIM:stä voidaan puhua.

Mitäs muuten luulet, oliko IS:n toimittaja siellä Lapissa hotellihuoneen alla päivystämässä, kun TV putosi vai olisiko kenties käynyt niin, että esim. bändin manageri olisi soittanut vanhalle tamperelaistoimittaja Heta Hyttiselle, että "nyt vois tehdä tällaisen jutun. saadaan vähän mainosta" :)

Levyn listasijoitus parantui juttua seuraavalla viikolla n. 5 sijaa, joten ihan kannattava telkkarinhajoitus oli.

Tällä hetkellä HIM on sijalla 31 (listaviikkoja 20) ja Negative sijalla 33 (listaviikkoja 21), joten aika käsi kädessä menee suosio kotimaassa. Ulkomaillahan asiat sitten ovat aivan toisin.

Niinkuin jo sanoin, on kummallista, että rokkibändi ei saisi örveltää, mutta normaali jätkä saa kyllä aina sympatiaa mitä enemmän kännissä onkaan :)
booster
03.09.2003 16:36:26
Miksi kaikki haluaa teilata kyseisen bändin? Nuoria sällejä ja levy joka on, jos ei nyt mikään rock-legenda, niin ainakin todistus siitä että bändi on erittäin kehityskelpoinen.
No, tehkää nyt heille niinkuin haluaisitte itsellenne tehtävän.
Shoot me again, I ain't dead yet!
locomot
03.09.2003 17:16:30
Onpa pojilla hauskaa. Negative on Hanoi Rocksin ja Himin tapaisien artistien juttuja yhdistelevä bändi, joka on menestyksensä ansainnut kovan keikkailun ja työn myötä.

Totta.
locomot
03.09.2003 17:17:22
Ei, Vilhelmus. Nyt sinua on huijattu. Negative on paska.

Paska? Ei, SINUA on huijattu. Negative on Negative, ja paska on se joka tullee perseestäs sillon tällöin.
locomot
03.09.2003 17:19:55 (muokattu 03.09.2003 17:29:15)
Eniten ärsyttää wannabe-Mike Monroe Jonne Aaron, jolla ei ole karisman pätkääkään. Niinsanottu "turha" kaveri.

Mun mielestä sillä just on sitä karismaa, ja se on paljon kauniimpi kuin Mike Monroe.
locomot
03.09.2003 17:21:08
Miksi kaikki haluaa teilata kyseisen bändin? Nuoria sällejä ja levy joka on, jos ei nyt mikään rock-legenda, niin ainakin todistus siitä että bändi on erittäin kehityskelpoinen.
No, tehkää nyt heille niinkuin haluaisitte itsellenne tehtävän.

Se nyt vaan on niin, että jos bändi menestyy, niin se on hyvä. Kateellisten panettelua mollata kuuluisia bändejä.
Diablero
03.09.2003 18:20:12
En kyllä itsekään pidä Negativesta liioin, mutta onneks meillä suomen maassa on mahdollisuus valita mitä levyjä ostetaan ja millä keikoilla käydään. Siis jos joku bändi ei miellytä, niin ei sitä tartte kuunnella.
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
Nuages
03.09.2003 18:32:39
Jotenkin olen vaan saanut sellaisen leuhkan kuvan tästä Jonne Aaronista. "Voi vittu, ku me ollaan niin rock, että kuollaan varmaan kolmekymppisinä..."
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan." -Einon urkukoulu
Diablero
03.09.2003 18:35:47
Jotenkin olen vaan saanut sellaisen leuhkan kuvan tästä Jonne Aaronista. "Voi vittu, ku me ollaan niin rock, että kuollaan varmaan kolmekymppisinä..."

no joo Se on kyllä totta... no, annetaan sen aukoa päätään, luulen kyllä että toi bändi jää muutenkin yhden hitin ihmeeksi.
locomot
03.09.2003 18:55:47

No joo, mutta eihän se ole leuhkimista, vaan dekadenssia.
Nuages
03.09.2003 19:27:51 (muokattu 03.09.2003 19:30:55)
No joo, mutta eihän se ole leuhkimista, vaan dekadenssia.

Heh! No tuo nyt oli vaan esimerkki. Dekadenssi on siis sitä, että juodaan 12-packi olutta ja mennään aamulla Suosikin haastatteluun valittamaan siitä, että rock'n'roll-elämä alkaa käymään terveyden päälle..? Dekadenssi sinänsä kuuluu rock-imagoon, mutta tommonen sillä "mässääminen" tuntuu vähän huomionkipeältä.

Noh, nuoria kavereitahan nuo. Jos minusta tulisi yhtäkkiä julkkis, olisin varmaan vielä leuhkempi.. =)
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan." -Einon urkukoulu
waldemarx
03.09.2003 19:28:59
Se nyt vaan on niin, että jos bändi menestyy, niin se on hyvä. Kateellisten panettelua mollata kuuluisia bändejä.

Ei ei vitussa mee kyl aina noin! Britney Spears menestyy ja perseestä. Se voi olla joidenkin mielestä hyvä.

Se on totta et ne on tehny helvetisti työtä.
waldemarx
Diablero
03.09.2003 19:34:41
Ei ei vitussa mee kyl aina noin! Britney Spears menestyy ja perseestä. Se voi olla joidenkin mielestä hyvä.

Se on totta et ne on tehny helvetisti työtä.

Britneyllä on myös kova homma pitää perse kunnossa
Bonham
03.09.2003 19:38:02
Britneyllä on myös kova homma pitää perse kunnossa

Vuoh...
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Poseurpete
03.09.2003 21:58:48

Paska se on minun mielestä siihen asti kun se saavuttaa ansaitsemansa ei paskuuden. Ei paskuueen sisältyy useampi kuin yksi levy(mieluiten ainaki 5) ja monen vuoden kokemus. Jokaisella bändillä on tämä paska vaihe, jotkut bändit vaan selviää sen ohi kuten HIM joka on pukannu useamman levyn jo ulos ja melkein kaikki niistä on ollu suosittuja. Him on tulevaisuuden Sabbath, ainakin toivottavasti.
Diablero
03.09.2003 22:16:42
Paska se on minun mielestä siihen asti kun se saavuttaa ansaitsemansa ei paskuuden. Ei paskuueen sisältyy useampi kuin yksi levy(mieluiten ainaki 5) ja monen vuoden kokemus. Jokaisella bändillä on tämä paska vaihe, jotkut bändit vaan selviää sen ohi kuten HIM joka on pukannu useamman levyn jo ulos ja melkein kaikki niistä on ollu suosittuja. Him on tulevaisuuden Sabbath, ainakin toivottavasti.

Voisin luetella miljoona bändiä joiden debyyttilevy on jo todistanut ei-paskuuden...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)