samueld 27.08.2003 13:50:10 | |
---|
joo ahosen musiikissa saa kyllä olla varuillaan, vaikka kitarankieliä menisit ostaan ni neki saattaa olla vaan näytteillä, ei myynnissä.
Sitten se yksi kaveri on ollut viimeiset kolme kertaa oikein tukevassa fyllassa kustannuspaikalla. I don't need some turkey tellin' me that I ain't country. |
Fortune 27.08.2003 14:28:26 | |
---|
Sitten se yksi kaveri on ollut viimeiset kolme kertaa oikein tukevassa fyllassa kustannuspaikalla. Selvennettäköön, että tuo kauppa oli ainoa, josta sai Treella Ernie Ballin kieliä, siitä plussaa. Paitsi että 10-46:set olivat loppu ja piti tyytyä GHS:iin. Ihan mukava myyjä, paitsi että roikkui lähes kirjaimellisesti hiuksissa kiinni kun kipaisin tarkastamassa valikoiman (no joo, näytänhän minä rosvolta). |
Vilhelmus 27.08.2003 14:52:40 | |
---|
Selvennettäköön, että tuo kauppa oli ainoa, josta sai Treella Ernie Ballin kieliä Itse sain viimeksi kielikaupoilla Ernietä Tammerpianostakin. Hevi on hianoo! |
Fortune 27.08.2003 14:53:51 | |
---|
Itse sain viimeksi kielikaupoilla Ernietä Tammerpianostakin. Niin mutta se oli jossain jeerassa jonne ei pöljä löydä. Lisäksi mainoksessaan oli F-logo :) |
Vilhelmus 27.08.2003 14:54:44 | |
---|
Niin mutta se oli jossain jeerassa jonne ei pöljä löydä. Jees, Tammelantori on kyllä huomaamaton ja syrjässä oleva paikka :) Hevi on hianoo! |
Fortune 27.08.2003 14:56:26 | |
---|
Jees, Tammelantori on kyllä huomaamaton ja syrjässä oleva paikka :) On se pöljälle. |
waldemarx 27.08.2003 15:16:42 | |
---|
platta on hyvä levykauppa ja swamppiki on jees. sit treen muzaakki on kyl ainoo soitinkauppa koko kaupungissa. waldemarx |
Iso D 27.08.2003 19:52:08 | |
---|
Joo-o. Uskomaton paikka tämä Tampere. Tänään kun kävin katstastamassa vähän keskustaa niin vastaan tepastelivat Andy McCoy ja Michael Monroe. Siis Andy ja Mike! Andylta sain jopa nimikirjoituksen ja vaihdoin myös pari sanaa hänen kanssaan Epe's-levykaupassa. Eikös niillä ole tänään ja huomenna (vai miten se oli) keikka täällä? Uskomatonta. |
booster 27.08.2003 19:57:46 | |
---|
Näin löydät Tammelantorille: Ota juna Tampereelle. Lähde asemalta itäänpäin. Seuraa eläkeläisiä, tai jos on ruokatuntiaika, työmiehiä. Lisäohjeena: Kun grilliruoka ja mustamakkara alkaa haista (ei kun siis tuoksua), voit jatkaa suunnistusta hajun perusteella. Niin ja tämä tietty pätee vain torin aukioloaikana, eli 6-14. Shoot me again, I ain't dead yet! |
HS 27.08.2003 21:25:52 | |
---|
Terve Joo-o. Uskomaton paikka tämä Tampere. Tänään kun kävin katstastamassa vähän keskustaa niin vastaan tepastelivat Andy McCoy ja Michael Monroe. Siis Andy ja Mike! ... Eikä siinä vielä kaikki! Toisinaan saattaa nähdä vilauksen Veltto Virtasesta tai pyöräilevästä Kari Peitsamosta. ;) |
Vilhelmus 27.08.2003 21:42:39 | |
---|
pyöräilevästä Kari Peitsamosta. ;) Hoho, minä näen Peitsamon AINA kun käyn Mansessa. Hevi on hianoo! |
TexasFlood 28.08.2003 10:36:47 | |
---|
Hoho, minä näen Peitsamon AINA kun käyn Mansessa. Mä oon nähnyt Peitsamon niin monta kertaa Treella oloaikana, että se on alkanut jo morjestaan aina vastaantullessaan. Myös Dave Lindholmia näkee usein Treella. |
sticky fingers 28.08.2003 15:16:44 (muokattu 28.08.2003 15:19:43) | |
---|
Dave, Kari, Simo Frangen ja Kimmo Sasi on sellasia kavereita ettei Tampereella voi juuri kulkee näkemättä ainakin yhtä...En ymmärrä miks kirjotin ton K.S:n. Se ei varmaan liity mihinkään...Ainii, ja soitinkaupoista Tampereen Musiikki on ehkä miellyttävin paikka vierailla pikkuostoksia tehdessä(myös Ernie Ballit löytyy hyllystä). Kitaraa ostaessa vois ehkä äydä ennemmin Soitinkeskuksessa tai Tammer-Pianossa...Hellas-Pianoa en voi suositella missään suhteessa... EDIT:edittiä |
Veikko 28.08.2003 15:51:45 | |
---|
Moog Konttinen saattaa näkyä vilaukselta Aulabaarin tuntumassa. Vi*ut tikoista. Varikset on voittajia! |
booster 28.08.2003 17:10:28 | |
---|
Kävin tänään Tammer-Pianossa, ja sehän on laajentanut. Nyt kitarakamoille on yksi iso huone, kitarat siellä seinällä.Gibsoneja oli myös, en olekaan ennen sellaisia nähnyt TP:ssä, tosin niiden vieressä oli lappu "Testaus myyjän luvalla". Kysyin sitten lupaa, mutta niitä vanhempia kitara-"experttejä" (heh) ei ollut paikalla, ja se nuorempi sälli vähän jahkaili asian kanssa niin sanoin että testaan sitten toiste. Shoot me again, I ain't dead yet! |
-Spade- 28.08.2003 18:22:40 | |
---|
Moog Konttinen saattaa näkyä vilaukselta Aulabaarin tuntumassa. Tai Poolissa laulamassa karaokea. Mongo mogo! Bingo bango bogo! |