Aihe: Kaustinen folk music..
1 2
Mage
11.07.2003 13:03:27
Liput on hankittu Kaukosen keikalle kaustisille
Give me a little time to think, while I mix me another motherfucking drink. - RL Burnside
Hubert
11.07.2003 13:04:59
jaa jaa, itte oon paikalla ma ja ti, soittelemassa, mutta täytynee kattoa milloon se Väsen vetää, sehän ois kyllä hyvä nähdä.
myykää edes yksi keikka
absqua
11.07.2003 15:06:07
Menkää kaikki Väseniä tsekkaamaan! Siinä on KOVA bändi, isolla Koolla. Itse näin heidät ensimmäistä kertaa Helsingissä Ravintola Kaisaniemessä vuonna 96 ja se keikka on lähtemättömästi jäänyt mieleen - kaikkien aikojen keikat TOP 5:ssä kirkkaasti. Samaten keikat Kaustisilla 96 tai 97 (en muista kumpi) olivat täydellisyyttä hipovia. Roger Tallrothin kitarointi yksistään on jo pääsylipun arvoista toimintaa!

Väsenin "laajennetussa" nykykokoonpanossa se lyömäsoitin-kvasi-intiaani-pelle, Ferrari, vähän nyppii, mutta minkäs teet. Triona bändi toimi paremmin, mutta kyllä Väsen nykyäänkin vielä potkii persauksille.
Always play on one and don't fake the funk. -Bootsy-
Bassballs
14.07.2003 20:34:16

Menkää kaikki Väseniä tsekkaamaan! Siinä on KOVA bändi, isolla Koolla. Itse näin heidät...

Låpettakaa jå!! Ei näin nuorena huvita vetää itseään jojoon.
Ei sekuntiakaan liian aikaisin.
Wiitala
15.07.2003 14:02:10
täytynee kattoa milloon se Väsen vetää

Tiistaina, Värttinän jälkeen areenalla. Kyllä menojalkaa vipattaa jo kovasti, ja kaljahammasta kolottaa.
Humaltuminen ilman viinaa on teeskentelyä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)