Aihe: Ruisrockista..
1 2
Baroquean
24.06.2003 21:36:05
Omilla autoilla ei pääse ajamaan Ruissaloon. Autoilla Ruisrockiin tulevat ohjataan Pahaniemensillalta eteenpäin ja ennen Pansiontietä vasemmalle P-alueelle. Kävellen parkkialueelta on matkaa Ruisrockin pääportille 2200 m.

Miten omilla autoilla (esim. asuntoautolla tai vaunuyhdistelmällä) pääsee Ruissalon leirintäalueelle, jollei Ruissaloon saa ajaa omilla autoilla? Onko kulku leirintäalueelle omilla autoilla estetty festarin aikana? Aikast ovelaa, jos on...
Arbeit macht frei.
FatSam
24.06.2003 22:40:28

Ruisrockissa 2000 saatiin jostain syystä jättää pakettiauto kasvitieteell. puutarhan parkkipaikalle yöksi ja nukuttiin siinä. Matkaa festarialueelle oli n. 500m. Kiitos järkkäreille.

Hassua sinänsä, että olen samasta vuodesta alkaen asunut tääl Turkkuses, enkä ole sen jälkeen kertaakaan käynyt Ruisrockissa. No, ei oo vissiin mun festarit. Ja kaks aiempaaki visiittiä oli yksipäiväisiä (Metallica 1999, Maiden 2000)
I rulez 4eva!!111 T: mä
Baroquean
25.06.2003 23:20:35
Ruisrockissa 2000 saatiin jostain syystä jättää pakettiauto kasvitieteell. puutarhan parkkipaikalle yöksi ja nukuttiin siinä. Matkaa festarialueelle oli n. 500m. Kiitos järkkäreille.

Aikamoinen tuuri tosiaan, tai sitten törmäsitte tuttuihin järkkäreihin. =) Sinnehän ei festariaikana normaalisti varmaan saisi majoittua.

Hassua sinänsä, että olen samasta vuodesta alkaen asunut tääl Turkkuses, enkä ole sen jälkeen kertaakaan käynyt Ruisrockissa. No, ei oo vissiin mun festarit. Ja kaks aiempaaki visiittiä oli yksipäiväisiä (Metallica 1999, Maiden 2000)

'99 ja '00 olivat kyllä kovia Ruisrock-kesiä. Ööö, niin miksiköhän? =) Ne on kyllä ylivoimaisesti jäänyt parheiten mieleen, vaikka ainakin '99 (Metallica) tuli otettua vähän napanteeria. Rupesin kelailemaan, etten ole itseasiassa montaa kertaa ollutkaan Ruisrock:ssa ennen vuotta '99, ehkä kerran tai kaksi. Niiltä ajoilta ei muistu kyllä mitään mieleen. Ruisrock 2000 oli kyllä oikeen "millenium-Ruisrock". Kyllä se Maiden kruunas kaiken. Ja sitten odottikin armeija heti Ruisrockin perään. =) Vuodesta 2001 on jäänyt se helvetillinen kuumuus mieleen. Sain siellä varmaan jonkun auringonpistoksen! Oli auringossa valehtelematta varmaan jotain 40C (Porukkaa oli ihan hemmetisti meressä uimassa.). 2002 oli kanssa ihan jees. Sillon oli mm. Stratovarius (niinkuin myös tänä vuonna) ja Nightwish (oli mielestäni parempi kuin Stratovarius).
Arbeit macht frei.
FatSam
26.06.2003 10:58:59

Aikamoinen tuuri tosiaan, tai sitten törmäsitte tuttuihin järkkäreihin. =) Sinnehän ei festariaikana normaalisti varmaan saisi majoittua.

No ei tod saisi majoittua. Järkkäritkään ei tuttuja olleet, ja itse asiassa siinä taisi olla polliisit valvomas. Serkun isä (kuski) kävi siinä sitten niille jotain läppää heittämässä, ja ilmeisen vakuuttavasti...

Ja sitten odottikin armeija heti Ruisrockin perään. =)

No mä tulin tonne 99 Ruisrockiin suoraan intistä! Loppu samana päivänä, ku Metallica veti. Meinas tulla vaan kiire.
I rulez 4eva!!111 T: mä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)