En tarkoittanut vuodatuksellani todistaa, että tämä olisi huono foorumi. Joskus vaan ei jaksa asiattomuuksia, varsinkaan niitä henkilöön käyviä ja toivoahan saa, että sellaisia olisi mahdollisimman vähän! Erimielisyyttä, inttelyä ja perusteluja sen sijaan sitäkin enemmän! Se on hiuksen hieno ja vetenpiirretty viiva tuossa välissä. Eli joku ei välttämättä pidä asiattomina ja loukkaavina samoja asioita kuin minä. Erimielisyydet ja inttäminen helposti lipsahtavat tuon viivan toiselle puolelle. Keskustelupalstan käyttö on oikeasti taitolaji, jota ainakaan minä en vielä ihan täysin hallitse, mutta pyrin kehittymään koko ajan. :) EDIT: Pistin hymiöt perään vielä... Harppu on alaston piano |
Jaa-a. No enpä nyt tiedä. Ei kait täällä näitä HAISTA VI**U, MEE ITTEES-kommentteja ole oikeastaan laisinkaan. Tämä foorumi on niin siisti kuin voi olla. Ette varmaan ole ajatelleet että joillakin voi olla vaikeuksia tuoda oma mielipiteensä esille? Minusta on kumminkin hyvin tärkeää että mielipiteitä tuodaan esille, vaikka ihan ilman perustelujakin, tai sitten löyhästi perustellen provona. Tämähän olisi ihan tapettu paikka jos täällä ei ollenkaan provosoitaisi. Ja siis mitä te oikein odotatte, maailmanrauhaako? Ei ihmisen mielipide ole niin helposti muutettava. Harva nyt ihan lukemansa perusteella päättäisi, että ei kannata tilata thomannilta jos on sieltä onnistuneesti jo useammin tilannut. Eri asia on sitten kokemusta omaamattomilta joilla ei ole selkeää mielipidettä. Ei voi vaatia ihmiseltä että ottaisi jokaisen mielipiteen avoimesti vastaan. Ei aina ole pakko ymmärtää toisen mielipidettä. Toisaalta mitäpä minä tässä nyt valitan. Hyvä palstahan tämä. Kesällä on aurinko. |
Öö.. status? Siis jonkun näköinen uskottavuus niinkuin yleisesti täällä? Siis rekisteröitynyt/Ei-rekisteröitynyt... en keksinyt yhtään huonompaa sanaa tuohon. En tiedä, mutta mun sanoilla ei ole täällä ollut varmaan koskaan mitään painoarvoa... Nojaa, riippuu tietysti siitä mitä sanot. :) |