Aihe: Hyvä päivä!
1 2
Jabbe
04.06.2003 14:15:19
Jaa-a.. taidanpa lopettaa omat päiväni, heips.

Voipas.
Vierivä sämpylä ei sammaloidu.
Kinnus-Ville
04.06.2003 15:17:16
Minä muutin tänään tyttöystävän kanssa yhteen. Ei tarvitse ADSL:stä huolia kun on kymppimegainen kaapeli suoraan yliopiston verkkoon. Hinta? Sisältyy vuokraan.

No joo. Loppuviikkokin näyttää hyvältä -- pari päivää erittäin hyväpalkkaista metsätyötä ja viikonloppuna Helsinkiin King Crimsonia katsomaan.

Onnenpoika. Minulta puuttuu kaksi noista kolmesta onnen asiasta, eli metsätyöt ja kunnon nettiyhteys. Kajaanin opiskelija-asuntoyhtiö saa asiat sotkettua aika perhanan tehokkaasti, en mene ongelmiin sen syvemmälle. Odottelen tässä siis "työhuoneen" verkkopistokkeiden korjausta, sisätyö(harjoittelu)ssa, metsätöitä vailla.

Huom! Minä siis tekisin mehtähommia vaikka ilmaiseksi, ihan terapiamielessä. Vaihteeksi.

Niin ja kaiken kruununa tuo King Crimson.
Jamaker
04.06.2003 16:19:37 (muokattu 04.06.2003 16:20:48)
Hyvä päivä. Just joo. Mulla ei ole varmaan koskaan hyvää päivää. Ei ole töitä, rahaa, bändiä, treenikämppää... Himassa vaan möllötän, soittelen välillä jonnekin ja kyselen duunia. Ryyppäämään tekis mieli lähteä pirusti, kun kaveri juuri soitti ja kertoi olevansa tulossa intistä lomille. Ei haluaisi dokata yksin ja minä taas mielelläni tulisin seuraksi, mutta kun rahaa ei ole kunnolla edes tupakkaan, niin ei tule mitään. Tänään hajoan tylsyyteen ja ahdistukseen, samoin huomenna. Ylihuomenna kyllä pitäisi lähteä taas ottamaan vähän huikkaa murheeseen. Välillä tämä elämä tuntuu ihan paskalta.
benny
04.06.2003 16:41:52

Hyvä päivä. Just joo. Mulla ei ole varmaan koskaan hyvää päivää. Ei ole töitä, rahaa, bändiä, treenikämppää... Himassa vaan möllötän, soittelen välillä jonnekin ja kyselen duunia. Ryyppäämään tekis mieli lähteä pirusti, kun kaveri juuri soitti ja kertoi olevansa tulossa intistä lomille. Ei haluaisi dokata yksin ja minä taas mielelläni tulisin seuraksi, mutta kun rahaa ei ole kunnolla edes tupakkaan, niin ei tule mitään. Tänään hajoan tylsyyteen ja ahdistukseen, samoin huomenna. Ylihuomenna kyllä pitäisi lähteä taas ottamaan vähän huikkaa murheeseen. Välillä tämä elämä tuntuu ihan paskalta.

Elämä on murheen laakso.
shitfuck inc.
Ukko
04.06.2003 17:24:26

Hoho, mikä päivänsäde:)

Eikun realisti. Ei kulje koko ajan pää ruusunpunaisessa pilvessä.
Makuupussimies
05.06.2003 15:54:31
Juu tänään oli hyvä päivä. Huomasin että sävelkorva on kehittynyt aika paljonkin, laulaminen meni yllättävän hyvin. Keksin soinnut mun yhteen biisiin johon mulla on vielä 6kk aikaa tehdä loppuun. Että näin. On tässä vielä aikaa tehdä jotain kivaa kun kello on vasta 15:55...
"Stay out of the road if you wanna grow old" -Pink Floyd
k1mm0
07.06.2003 02:14:43 (muokattu 07.06.2003 02:14:52)
Joskus noita sattuu, mutta tasapainottamiseen tarvitaan päiviä, jolloin kaikki menee päin v*ttua. Tai no, mulla vaaka on romahtanut jälkimmäisten puolelle. Ehkä joskus sitten koittaa aika, jolloin on vain hyviä päiviä. Suurin osa päivistä on kuitenkin näitä perinteisen tylsiä päiviä, jolloin aika kuluu rattoisasti muusikoiden.netin ja kitaran parissa...
Jos paska ei haise niin se on pilaantunutta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)