deevee 28.05.2003 22:23:59 | |
---|
Eikä ne rinnat ole aidot... So what? Kyllä sä tajusit. Älä ala enää... |
Paddle 28.05.2003 22:41:49 (muokattu 28.05.2003 22:45:24) | |
---|
Nätti tyttöhän tuo. Jokunen ihan hyvä piisikin on sen nimiin tehty. Mainittakoon Boys(Austin Powers-biisi). Edit : niin siis se remix missä on se Pharrell mukana. Alkuperänen on täyttä sontaa. Kesällä on aurinko. |
waskikaarme 28.05.2003 23:00:39 | |
---|
"minä en koskaan milloinkaan tule lausuntoja antamaan" -CMX- |
Nimismies 28.05.2003 23:54:41 | |
---|
Jos tyrkylle tulis niin sanosin että saat jos et laula. Hoho. Mitäpä teen vanhuksella, joka puhelimeenkin sanoo vain että 'möö möö'? |
L.Ruoska 30.05.2003 17:24:14 | |
---|
"Se on rautaa kun joskus ottaa turpiin". |
Ville81 30.05.2003 17:30:41 | |
---|
Siis onhan se nyt hemmetin hyvän näkönen vaikka kuka sanois mitä =P Anyways tää on kyllä ihan paras, Weezer vetää Hit me baby one more time-kibaleen akustisena =D =D www.medusaband.net/biisit/weezerbritney.mp3 Kylläpä oli heikkolaatuinen musikkiesitys. Noin olemattomilla laululahjoilla ei luulisi tulevan suosiota. |
FatSam 30.05.2003 17:45:00 | |
---|
Kylläpä oli heikkolaatuinen musikkiesitys. Noin olemattomilla laululahjoilla ei luulisi tulevan suosiota. Jaahas, mä kyllä tykkäsin. Rivers Cuomohan on tosi hyvä laulaja. Ja loistava biisintekijä, vaikka se nyt ei tähän mitenkään kuulukaan. It started as a whisper, now try to dodge this roar... |
rude 01.06.2003 13:30:19 | |
---|
Jos puhutaan ns.teinipoppareista joista useimmat teinit ei edes välitä, niin I prefer Christina Aguilera. "Olen se mikä olen kun olen se mikä muut ovat..." |
Timesby 01.06.2003 22:20:20 | |
---|
"jos et voi sanoa mitään hyvää, niin parempi olla hiljaa". Rumpalin äidin ohje Rumpalille sarjakuvassa Bambi
olen siis hiljaa...rumpalin äiti on auktoriteettini ~Ensi kerralla, Ikaros lentää yöllä~ J. Tervo |
qfleax 02.06.2003 11:38:21 | |
---|
Mun on kyllä pakko myöntää että vaikka ton tyylinen musa ei niin hirveesti innosta ni kuitenkin jostain syystä kyseiseltä artistilta löytyy muutamia hyviä biisejä. Mitäs te muut sanotte(ja sitten rehellisiä vastauksia mäkin avauduin tehkää siis myös te perässä) ? Varsin päteviä biisijä on hänelle kasattu (Martinin ja muiden toimesta). Jos nuo biisit tarjottaisiin erilaisessa muotissa niin uskon, että kelpaisivat monelle. Varmaan myös mulle.. tai no ainakin sopivassa mielentilassa ehkä:) Kerran olen kuunnellut yhden Britneyn levyn läpi ja täytyy sanoa, että onhan siellä seassa aika helvetin tyylikkäitä tuotantoratkaisuja. Ikävä kyllä ainakin se levy oli optimoitu niin että vain ja ainostaan ne sinkku biisit mitkä tulee jatkuvasti radiosta olivat kelvollisia ja muut olivat kyllä tosi kehnoja. Äh. ei jaksa enempää kommentoida kun tää on jo niin kulunut aihe.. |
Makuupussimies 03.06.2003 14:37:02 | |
---|
No se ei osaa laulaa. Sen menestyshän perustuu lähinnä sen ulkonäköön. Ajatelkaa jos Britney Spears olisi 40 vuotias läski nainen, mutta sen laulut olisi samanlaisia. Ei varmaan menestyis yhtä hyvin. "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |
trust 09.06.2003 12:53:54 | |
---|
No se ei osaa laulaa. Sen menestyshän perustuu lähinnä sen ulkonäköön. Ajatelkaa jos Britney Spears olisi 40 vuotias läski nainen, mutta sen laulut olisi samanlaisia. Ei varmaan menestyis yhtä hyvin. Ajatelkaapa yleensä monia muitakin artisteja siltä pohjalta, pop musiikki nyt sattuu vain olemaan myös ulkonäöstä kiinni. Mikä toisaalta on hyvä juttu. Onhan se mukavampi mennä keikkaa katsomaan jos esiintyjät ovat miellyttävän näköisiä. Monellahan tämä musiikki harrastus juuri alkaa siitä että joku idoli on niin coolin näköinen. |
Makuupussimies 09.06.2003 13:19:27 | |
---|
Ajatelkaapa yleensä monia muitakin artisteja siltä pohjalta, pop musiikki nyt sattuu vain olemaan myös ulkonäöstä kiinni. Mikä toisaalta on hyvä juttu. Onhan se mukavampi mennä keikkaa katsomaan jos esiintyjät ovat miellyttävän näköisiä. Monellahan tämä musiikki harrastus juuri alkaa siitä että joku idoli on niin coolin näköinen. Joo onhan se vähän näin. "Stay out of the road if you wanna grow old"
-Pink Floyd |