Blenderhead 14.04.2003 23:54:06 | |
---|
Perhana. Olisin tllasen Hoho-paidan halunnu. Mulle yks jos vielä lisää teette. Hoho! Punk is the personal expression of uniqueness that comes from the experiences
of growing up in touch with our human ability to reason and ask questions."
-Greg Graffin |
noir 15.04.2003 00:06:28 | |
---|
Minäkin voisin yhden Hoho.-paidan varata, varauksella tosin. Viva la Hoho.! Friend of the devil is a friend of mine. |
Jonte 15.04.2003 09:30:31 | |
---|
Paitoja ei ole enää. Loppu. Slut. Fin. Les cucarachas entran pero no pueden salir. Katsellaan kesällä noita lisäpainoksia ja basistipaitoja. Harkitsen kyllä tarkkaan uuteen ruljanssiin ryhtymistä, mutta elätelkää nyt toivoa, minä ryhdyn lukemaan Esko Valtaojan kirjaa ja en kasvata vanhempien modeemilaskua enempää. Aha. Muuten, Esko Valtaoja näyttää olevan melko haka tähtitieteessä ja kosmologiassa. Kannatan lämpimästi aiettasi tutustua hänen kirjallisuuteensa. Sleepy Sleepers:"Kaksi asiaa meidän musiikissa pitää muuttaa. Laulu ja soitto on jätettävä pois". |
Fortune 15.04.2003 12:19:59 | |
---|
Eikös siellä ole kiinteitä letkuja? Vai ootko edes opiskelijakämpässä? Olen Kaenuussa, loma alkoi aikaisin kato. Espoossa on kiinteä letku, jonka maksan itse.
|
Blue Note 15.04.2003 12:30:40 | |
---|
Jos joku teettäisi hienot "Musiikki pelasti minut urheilulta" -paidat niin sen voisin ostaa. Jos siinä ois jotain muutakin värejä kuin mustaa ja valkosta. Minullapa on mustavalkoinen "musiikki blaablablaa"-paita! Humppa. |
Juntunen 15.04.2003 12:33:07 | |
---|
Olen Kaenuussa, loma alkoi aikaisin kato. Espoossa on kiinteä letku, jonka maksan itse. Juujuu. Minäkin tässä torstaina pölähdän siitä Puolangan läpi kotopuoleen. |