HaloOfFlies 20.06.2023 10:49:43 (muokattu 20.06.2023 10:54:55) | |
---|
Tympee Huttunen: Jimmy Page. Tuntuu hullulta, että tyyppi pystyi vaan olemaan tekemättä/julkaisematta musiikkia. Tähän liittyen tuli eilen artikkeli vastaan. Page on kyllä vuosien varrella lupaillut kaikenlaista julkaisua mutta yhdestäkään projektista ei ole ikinä mitään tullut. Syynä on varmasti juuri se, että Led Zeppelinistä on vaikea enää pistää paremmaksi. https://ultimateclassicrock.com/where-is-jimmy-page/ Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
RockFanatic 27.06.2023 11:31:19 | |
---|
Ei ainakaan Jon Bon Jovi, Chuck Berry (RIP) tai Remu. |
jannu 27.06.2023 14:56:53 | |
---|
Tarkoittaako ajoissa lopettaminen sitä, että lopettaa ennen kuin liput lakkaavat myymästä ja liksa tulemasta tilille? "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
shuffle 27.06.2023 16:04:45 | |
---|
Smackin Manchuria laittoi koko homman kerrasta poikki Smackin jälkeen. Ei ole kuulemma edes koskenut kitaroihin sen jälkeen. Niin kuin että tämä oli tässä, ja nyt eteenpäin elämässä. Ei fiittaa eikä anna haastatteluja, homma ohi. Vaatii tietynlaisen luonteen että pystyy noin heittämään elämässä ihan uuden sivun. Mellencamp ei ole lopettanut, mutta vanhana fanina sanoisin että nyt olisi se hetki. Shuffle it all by the Izzy Stradlin and the Ju Ju Hounds |
jannu 24.09.2023 15:47:08 | |
---|
shuffle: Mellencamp ei ole lopettanut, mutta vanhana fanina sanoisin että nyt olisi se hetki. Aattelitko että Mellencamp soittais ja kysyis sulta mielipidettä asiaan? "You can't really be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel |
Kefiiri 24.09.2023 20:58:12 (muokattu 24.09.2023 21:08:49) | |
---|
jannu: Tarkoittaako ajoissa lopettaminen sitä, että lopettaa ennen kuin liput lakkaavat myymästä ja liksa tulemasta tilille? Ajoissa lopettaminen on sitä, että lopettaa vähän liian aikaisin. En ole musiikin asiantuntija. |
Sax-pappa 25.09.2023 08:38:18 | |
---|
Kefiiri: Ajoissa lopettaminen on sitä, että lopettaa vähän liian aikaisin. Joku sanoi että on parempi lopettaa kaksi vuotta liian aikaisin kuin kaksi tuntia liian myöhään. |
Epämuusikko 25.09.2023 09:12:30 | |
---|
Sax-pappa: Joku sanoi että on parempi lopettaa kaksi vuotta liian aikaisin kuin kaksi tuntia liian myöhään. Tämä. Mielummin että kaikilla osapuolilla jää vähän nälkä, kuin että kituutetaan parasta ennen -päiväysten tuolla puolen kaikkien lieväksi pettymykseksi. Amerikkalaisilla ammattisoittajilla tosin semmoinen paska puoli, että kun ei oo Gramex-järjestelmää, niin jos ei oo jotain sovitus- tai sävellyskrediittejä hiteistä lipsahtanu niin tough shit. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
trih 25.09.2023 19:56:40 | |
---|
Tympee Huttunen: Jimmy Page. Tuntuu hullulta, että tyyppi pystyi vaan olemaan tekemättä/julkaisematta musiikkia. Josh Silver. Type O Negativen jälkeen oli kaikki nähty ja mies alkoi ambulanssikuskiksi, vaikka ovi olisi taatusti auki vaikka mihin. Josh ilmeisesti kyllästyi siihen Peterin sen ajan epämääräiseen menoon ja opiskeli sitten ihan ammatin. Ehkä välit olivat vähän tulehtuneet. Vikalla levyllä ei paljon koskettimia kuulla. |
Kefiiri 26.09.2023 13:07:48 (muokattu 26.09.2023 13:09:51) | |
---|
Epämuusikko: Tämä. Mielummin että kaikilla osapuolilla jää vähän nälkä, kuin että kituutetaan parasta ennen -päiväysten tuolla puolen kaikkien lieväksi pettymykseksi. Mä olen tästä oikeasti vähän eri mieltä. Tyylikkäämpää ja arvokkaampaahan tuommoinen on, mutta siinä joutuu miettimään että mitä hienoa olisikaan vielä tullut. Chuck Berrystä ei jäänyt semmoista mietittävää. Itse en aio lopettaa mitään tekemisiäni ajoissa. Luonto hoitakoon luonnollisen poistuman kautta. En ole musiikin asiantuntija. |
Zibaldone 26.09.2023 15:46:16 | |
---|
Täysillä tai ikuisuuteen! |
Epämuusikko 26.09.2023 16:41:34 | |
---|
Kefiiri: Chuck Berrystä ei jäänyt semmoista mietittävää. Itse en aio lopettaa mitään tekemisiäni ajoissa. Luonto hoitakoon luonnollisen poistuman kautta. Tuo on se riski. Nälkähän se siitäkin jää kun kuolee saappaat jalassa stagelle kuten Johnny Guitar Watson, mutta että jos viimeiset 20 vuotta kiertää ilman minkäänlaista intoa tai kuntoa niin se ei ole arvokasta millään mittarilla. Enkä puhu rahasta, koska se ei minua kiinnosta. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
onjokäytössä 26.09.2023 20:14:26 | |
---|
Toisaalta on myös rokkari, joka pystyy loppuun saakka tuottamaan hyvätasoista ja -laatuista esiintymistä kuten esim. Johnny Winter. Vieläki menee iho kananlihalle Logomon keikkaa muistellessa. Harvinainen poikkeus, yleensä olisi pitänyt lopettaa jo vuosia aiemmin. Bon Jovi tästä esimerkkinä. |
Epämuusikko 27.09.2023 07:21:53 | |
---|
En tiiä, mitä ite kuulin Johnny Winterin loppuvaiheista niin melko tönkköä raastamista se oli. Toki joku linkki joka todistaa kavereideni olleen väärässä piristäisi. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
onjokäytössä 27.09.2023 09:26:44 | |
---|
Epämuusikko: En tiiä, mitä ite kuulin Johnny Winterin loppuvaiheista niin melko tönkköä raastamista se oli. Toki joku linkki joka todistaa kavereideni olleen väärässä piristäisi. Tietysti en pysty horjuttamaan varmaa tietoasi, kun tallenteita kyseiseltä keikalta ei löydy. Turun sanomien toimittajan (ilmeisesti virheellinen) arvio löytyi: https://www.ts.fi/kulttuuri/398705 |
sub zero 27.09.2023 21:47:38 | |
---|
Tästähän on ollu ennenkin juttua, että 1999 Pori Jazzeilla Johnny Winter soitti jossain lääkekoomassa (youtubesta löytyy videot), sitten myöhemmin tuli taas selvempää settiä. minä tykkään käydä koulua, minä tykkään laulaa |
Epämuusikko 27.09.2023 22:31:06 | |
---|
onjokäytössä: Tietysti en pysty horjuttamaan varmaa tietoasi, kun tallenteita kyseiseltä keikalta ei löydy. Turun sanomien toimittajan (ilmeisesti virheellinen) arvio löytyi: https://www.ts.fi/kulttuuri/398705 Mielenkiintoista! LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
onjokäytössä 28.09.2023 07:33:29 | |
---|
Epämuusikko: Mielenkiintoista! Ihan hienoa, että kaverilta kuullun perusteella pystyy ohittamaan paikalla olleen havainnot ja kokemuksen. Huippuosaajat osaa. |
Epämuusikko 28.09.2023 07:56:26 (muokattu 28.09.2023 07:57:39) | |
---|
onjokäytössä: Ihan hienoa, että kaverilta kuullun perusteella pystyy ohittamaan paikalla olleen havainnot ja kokemuksen. Huippuosaajat osaa. Eiku yllätyin että oli oikeasti vedossa. Kuulin Kokkolan keikasta jotain muuta. Ehkä se kritiikki kohdistui bändiin. itse näin John Mayallin pari vuotta tuota ennen, ja se oli alusta loppuun kovvaa. Erittäin hyvä energia ja itse teippas pedaalinsa lavalle ennen keikkaa yms. Kaikki toimi. LET'S SÄRJETÄÄN AND MURJOTAAN! |
Rämppy 28.09.2023 10:08:22 | |
---|
Epämuusikko: Eiku yllätyin että oli oikeasti vedossa... Mun käsityksen mukaan Johnny Winter oli loppuaikoinaan ihan hyvässä soittoiskussa oltuaan pitkään aika huonossa kunnossa. Tulin, näin, soitin. |