Aihe: Maailman huonoin levy
1 2
GiovanniDiRondo
02.01.2020 19:52:12

Vessajono: Tales from Topographic Oceans. On täysin käsittämätöntä, miten niin hyvä bändi kuin Yes saattoi kahden niin hyvän levyn kuin Close to the Edge ja Relayer välissä tehdä niin täydellisen rimanalituksen.

Mää tykkään siitä. Se on jotenkin epäolennaisuudessan kiehtova, mutta voihan sen toki nähdä myös epäonnistumisena.
Olen käynynnä Piutissa, Lousissa, Retulaatsissa, Miiamissa
Hannubal
02.01.2020 20:04:36 (muokattu 02.01.2020 20:05:36)
R.E.M. - Around the Sun.

Hyvin tylsää, keskitempoista ja sliipattua hissimusiikkia. Bändi itsekin totesi jälkeenpäin, että tuo levy epäonnistui, kun kesken nauhoitusten yhtäkkiä pitikin tehdä Best Of -kokoelma, jolle päätyi pari uutta rokkaavampaa vetoa. Nyt vain miljonäärit himmailevat taskulämpimän maitokahvin makuisia unilauluja.
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
shuffle
02.01.2020 21:01:38 (muokattu 02.01.2020 21:02:05)
Vaikee, kun ei oo kuunnellu kaikkia maailman levyjä. Omista esikuvista Stonesin Emotional Rescue ja Voodoo Lounge (sinkkua lukuunottamatta) ovat helvetin huonoja levyjä. Sanon ne. Voittaja on Voodoo Lounge. Olen yrittänyt pari kertaa antaa sille uuden mahdollisuuden, ei auta. "Moon Is Up" on todennäköisesti Stonesin, ehkä jopa kaikkien aikojen huonoin biisi koskaan. Pateettista.
Dave Dangerous
03.01.2020 07:16:30
Epämuusikko: Mutta sehän on. Tormato on kehno, ja Talk/90210BeverlyHillsiä en oo uskaltanu ees tsekata.

tähän vapaasti lainattu muistelo erään ei ihan täysiä pisteitä saaneen Woody Allenin elokuvan arvostelusta parin vuoden takaa. En muista ihan tarkkaan notta miten meni, mutta: "Tuntuu siltä, että Woody Allen olisi osannunt tehnyt tämän elokuvan vaikka unissaan. Toisaalta, Woody Allen tekee unissaankin parempia elokuvia kuin aika moni".

tjsp.

Eise tormato ole sysikusi mutta kyllä täytyy olla vapaa-ajalla ikävä olo jos siihe tarttuu!. kyllä sitä muutakin kuuntelemista löytyy.

TALK ja 90125 minulle sellaista kivaa USA poppia , tosin muusikot on niin hyviä ettei jenkeistä löydy montakaan parempaa ! Joten 90125 ainakin kannattaa tsekata, ja monesti nin alkaa avautua tai sitten ei. Talk ehkä liian hajanainen mutta se viimenen raita 0n usko tai älä mestari teos, Yes ei ole tehnyt sitten Relayerin jälkeen yhtä hyvää.
Koko levy on surullista kyllä todella aliarvostettu, se tais ilmestyä väärään aikaan ? maailmalla oli 1994 ehkä toisenlainen musa buumi meneillään ja maailma muutoksessa . Talk on kai suuremmalta osin vain Rabinin ja Kayn tuotantoa mitä olen lukenut jostain musiikkilehdestä ?
hiljaisuus on näkymätöntä liimaa
Kalmo
12.01.2020 14:23:23
GiovanniDiRondo: En ole kuullut maailma huonointa levyä, mutta epäilen että se on jonkun ranskalaisen uuden aallon yhtyeen teos 70-luvun lopulta.

Enpä ole kuullut minäkään. Epäilen suuresti, että moinen ennätyslevy voisi löytyä tässä pääasiassa listattujen, maailman menestyneimpiin kuuluvien artistien vähemmän onnistuneista tai välitöistä.
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Hannubal
12.01.2020 18:07:54
Kalmo: Enpä ole kuullut minäkään. Epäilen suuresti, että moinen ennätyslevy voisi löytyä tässä pääasiassa listattujen, maailman menestyneimpiin kuuluvien artistien vähemmän onnistuneista tai välitöistä.

Tämä varmaan on toimivin ratkaisu tässä ketjussa. Ei välttämättä huono levy, mutta pettymys kuitenkin odotuksiin nähden, tyyliin Oasis - Be here now.
Hän valikoi vaatteemme ja sanat suuhumme. Hän työntää kätensä meidän taskuumme ja syö meidän laskuumme.
Wild String Of Voodoo Strat
12.01.2020 19:53:54

Tulee pari levyä mieleen, joita en ole itse kuullut toistaiseksi alusta loppuun, mutta ne vaikuttavat sen vähän perusteella, mitä on tullut kuultua, potentiaalisilta kandidaateilta tähän kategoriaan:

Nostalgia Critic's The Wall: myötähäpeää herättävä ja muutenkin todella kehnosti tehty parodia Pink Floydin Wall-levystä.

Corey Feldman - Angelic 2 the Core: entisen lapsinäyttelijä intohimoprojekti, joka on tuplalevyllinen aivan käsittämätöntä ja turboahdettua "tanssipoppia". Jokainen osa-alue kusee aina biiseistä itse esityksiin ja tuotannosta miksaukseen.
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Casals
Jucciz
12.01.2020 21:56:20
shuffle: Pateettista.

Eli mahtipontista. Onko oikeasti?
Tinnittus
17.01.2020 19:57:13
Nyt voidaan lopettaa MAAILMAN huonoimman levyn metsästäminen.
Minä nimittäin löysin sen.

Se joka tämän levyn kuuntelee alusta loppuun yhtäsoittoa, ansaitsee mnetin korkeimman arvotittelin. Itse en tähän pystynyt.

The Shaggs.
https://www.youtube.com/watch?v=jQqK1CjE9bA&t=
Milkop
17.01.2020 19:58:52

Tinnittus: The Shaggs.
https://www.youtube.com/watch?v=jQqK1CjE9bA&t=

Mitäs helvettiä ei saatana :---------D
"Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse."
Epämuusikko
18.01.2020 03:12:28
The Shaggs on edelleen aivan ihanaa. Yks lempparilevyjä joita hyllystäni löytyy.
So smooth you can hear the beard.
Tinnittus
18.01.2020 11:05:24
Milkop: Mitäs helvettiä ei saatana :---------D

Kyseessä on mitä ilmeisemmin ihan oma genrensä. Outsiders music.
Eli ilmeisesti musiikkia joka on tehty ja esitetty sellaisten ihmisten toimesta joilla ei ole mitään käsitystä/kykyä musiikista. Tähän genreen osuu niin soittotaidottomat kuin myös esim. vammaiset tai muuten rajoittuneet. Genren yksi iso yhtäläisyys on lapsellisuus.
Musiikin arviointi vaatii ihan uuden näkökulman.

Löyhästi ajateltuna Suomessa melko suosittu genre jos katsoo suosittuja bändejä tai hittilistoja :o
Wild String Of Voodoo Strat
18.01.2020 11:06:46

Tinnittus: Nyt voidaan lopettaa MAAILMAN parhaimman levyn metsästäminen.
Minä nimittäin löysin sen.

Korjasin merkittävän sanavalinnan. 2016 tuli remasteroitu uudelleenjulkaisu tästä merkkilevystä. 1969 oli kyl huikea vuosi popmusiikille; tämä ja Trout Mask Replica.
"Music must serve a purpose; it must be part of something larger than itself, a part of humanity." - Pablo Casals
Epämuusikko
18.01.2020 18:35:12
Tinnittus: Kyseessä on mitä ilmeisemmin ihan oma genrensä. Outsiders music.

Lukaiseppa Songs in the key of Z.

Toki osa niistä selittyy "ei vaan osattu" -selityksellä. Mutta mielenkiintoinen maailmansa, ja nykyglobalisaatiopedagogiikkajärkevyyden aikana Oman Tiensä Kulkijat ja Omien Sääntöjensä puitteissa toimivat ovat katoava luonnonvara.

Siksi Shaggsit ja Maaret & Hyväkkäät ja tähänmikäikinäperämetsienkuplassakasvanutyhtyetaiartisti ovat kultaakin arvokkaampia.

t: jonkin sortin musiikkipedagogi
So smooth you can hear the beard.
Jucciz
18.01.2020 21:01:07
Oikeanlainen huonous on monin verroin paljon parempi juttu kuin monet "hyvät" ja "oikein" tehdyt asiat, joissa ei ole mitään tuoreutta, särmää tai mielenkiintoista.
Marlowe
21.01.2020 17:10:28
The Shaggs on kyllä ihan kuuntelukelvotonta roskaa.

Marc Bolanin varhaistuotanto ei myöskään kuulosta minun korvissani kovinkaan hyvältä - meinaan siis näitä Tyrannosaurus Rex -kauden hippifolk-jollotteluja, joilla aisaparina on mukana Sormusten Herrasta nimensä ottanut kaveri Peregrine Took tai jotain sellaista.

shuffle: Vaikee, kun ei oo kuunnellu kaikkia maailman levyjä. Omista esikuvista Stonesin Emotional Rescue ja Voodoo Lounge (sinkkua lukuunottamatta) ovat helvetin huonoja levyjä. Sanon ne. Voittaja on Voodoo Lounge. Olen yrittänyt pari kertaa antaa sille uuden mahdollisuuden, ei auta. "Moon Is Up" on todennäköisesti Stonesin, ehkä jopa kaikkien aikojen huonoin biisi koskaan. Pateettista.

Voodoo Loungella on minusta liikaa hyviä biisejä, että sitä voisi lukea mukaan tähän sarjaan. Love Is Strong, The Worst, New Faces, Out of Tears... Liian pitkähän se on, kuten aika moni muukin näistä "uudemmista" Stones-levyistä, mutta huonompia esityksiä bändiltä ovat ainakin Undercover, Emotional Rescue ja Dirty Work, ehkä myös Steel Wheels.
"Barry, Dick ja minä olemme tulleet siihen tulokseen, että vakavasti otettavalla ihmisellä täytyy olla... vähintään viisisataa levyä" (Nick Hornby)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)