Aihe: palkkaamuusikko.fi
1 2
abassimo
14.03.2019 19:13:59
basisti1971: Moi.

Oikeasti?

Jos näin tosiaan on, se selittääkin paljon.
Kuten myös sen miksi sivusto oli alkuaikoina niin ulkoasultaan kuin pikaisella vilkaisullakin sen verran heikko esitys ettei tullut edes mieleen liittyä.

T:Samuli

No onhan tää sivusto vieläkin aika ysärii ulkonäöltään.

Ei nyt suoraan siis liittynyt aloittajan aiheeseen..
aslak
14.03.2019 23:15:57
abassimo: No onhan tää sivusto vieläkin aika ysärii ulkonäöltään.

Ei nyt suoraan siis liittynyt aloittajan aiheeseen..

Kerro lisää mikä mielestäsi tekee sivustosta ysärin? Sekö ettei maksalaatikkomainoksia tungeta silmille joka käänteessä vai jokin muu vittumainen ominaisuus kenties...
basisti1971
15.03.2019 07:55:23
Moi.

lieskanet: Kiitos teille seppo69 ja basisti1971 - samaa mieltä tietenkin ja tosi kiva, että tulee vähän toisenlaistakin viestiä :)

Omasta puolestani, ole hyvä.

lieskanet: Ei tuota narinaa toisaalta kauhean vakavasti voi ottaa, muutosvastarinta ja epäluulo yleensä on kaikkein ikävintä kokijalle itselleen.

Ei voi ottaa ei, veikkan kyllä että narina johtuu pikemminkin mnetin hiipuvasta (todellisesta tai kuvitellusta) asemasta kuin varsinaisesta muutosvastarinnasta.
Ja toisaalta siitä että tunnetaan voimattomuutta siihen ettei mnet ole pysynyt kehityksen kelkassa.

lieskanet: Kyllä vilpittömästi tässä ollaan tajuttu palvelun olevan tarpeen ja mukavasti se onkin lähtenyt käyntiin. Tehdään siis pieteetillä loppuun asti ja viilataan rakentavan palautteen mukaan.

Onnea ja menestystä ideallesi.

basisti1971
15.03.2019 08:02:22
Moi.

abassimo: No onhan tää sivusto vieläkin aika ysärii ulkonäöltään.

Eikä pelkästään ulkonäöltään, engine kun on ysäriläiseksikin varsin kankea ja rajoittunut vaikka pelkän torin tai keskustelufoorumin ominaisuuksia ruotii.

StJerky
15.03.2019 08:42:45
basisti1971: Moi.

Eikä pelkästään ulkonäöltään, engine kun on ysäriläiseksikin varsin kankea ja rajoittunut vaikka pelkän torin tai keskustelufoorumin ominaisuuksia ruotii.

Minusta tämä on juuri hyvä. Tehköön joku jonkun uuden modernimman saitin, minä pysyn täällä kunhan mikään ei muutu.
seppo69
15.03.2019 09:44:12
Ainakin M.netin layout on miellyttävä. Sanoisin jopa paras foorumi siinä suhteessa.
Welho-77: Noi sun tyhmä fantasiat on sairaita.
Bullitt
15.03.2019 10:14:26
StJerky: Minusta tämä on juuri hyvä. Tehköön joku jonkun uuden modernimman saitin, minä pysyn täällä kunhan mikään ei muutu.

Juuri näin. M.net on paitsi ulkonäöltään mukavan selkeä ja keskimäärin varsin johdonmukainen käyttää, on sivusto sen lisäksi varsin kevyt ladata. Että jos tämä on sitä ysäriä, niin olkoot. Moni nykyaikaisempi sivusto on käyttäjän näkökulmasta ihan hirveä käyttää tähän verrattuna.
abassimo
15.03.2019 10:33:09
aslak: Kerro lisää mikä mielestäsi tekee sivustosta ysärin? Sekö ettei maksalaatikkomainoksia tungeta silmille joka käänteessä vai jokin muu vittumainen ominaisuus kenties...

Hakutoiminto naurettavan hidas ja itse niitten hakutulosten rajausmahdollisuudet nykystandardeihin nähden heikot. Kun kirjotat keskustelupalstalle, tai vastaat toisen viestiin, niin et nää samalla niitä muita viestejä, kun vaan sen johon vastaat keskustelusta. Yleisesti kömpelöt sivut käyttää. Tällä siis meinaan, että sivuilla navigoidaan monen eri klikkauksen kautta paikasta toiseen.

Itse keskustelussa ei saa minkäälaista ilmotusta, siitä jos joku lainannut vaikka sun viestiä keskustelussa. Tää ei ongelmana kauheen suuri, mutta jos keskustelussa useita vastauksia, niin joutuu turhaan selailemaan ja ettimään sitä kommenttia tai suorittamaan sen hitaan haun.

Nii ja sit toki toi, ettei mainosteta sitä maksalaatikkoa. Ohan se kuitenkin yks mun lempiruoista.
-Q-
17.03.2019 11:45:49
Minäkin pidän nimenomaan tästä sivuston "alkeellisesta" ulkoasusta jossa ei ole yhtäkään vilkkuvaa hyppyläpsyhymiötä tai huonoa valokuvaa keskellä asiaa. Puhumattakaan mainoksista kaikissa muodoissaan. Haku voisi kieltämättä olla parempi mutta selviän näin :-)

Itse asiaan, ei mun tarkoitus ainakaan ollut *ttuilla aiheen / palvelun aloittajalle mutta totesin vain että aika lailla vastaava on jo olemassa. Minä olen aina pyörinyt vain bändikuvioissa, ei tullut edes mieleen että joku voisi etsiä tilaisuuteensa nimenomaan jonkin soittimen soittajaa. Jotenkin olen ajatellut niinpäin että vaikkapa nyt se kitaristi pyydetään esiintymään nimenomaan sen takia että semmoinen jo tunnetaan eikä niin että keksitään "tyhjästä" kuinka tämän näyttelyn avajaisiin sopii nimeomaan Oboen soittaja, mistähän löytäisin.

Ja hieman yllättyneenä kysyn että eikö kukaan tosiaan laittaisi sinne googleen sanaa "ohjelmatoimisto"? Onhan tällä ihmisten taitojen välittämisellä tehty bisnestä jo iäisyys, nyt vaan meidän internet-kaudella siinä yritetään päästä mahdollisimman helpolla, perinteisten palveluiden sijaan tarjotaan pelkkää alustaa. Vähän niinkuin kyytipalvelut vs oikeat taksit.
TomiA.
23.03.2019 20:41:21

Tuota kyllä kehtaisi kokeilla kun omat bändiprojektit ovat olleet hieman epävarmoja
Nimeni on Tomi Antinoja
he1kk1
18.08.2019 21:01:02
Moi! Hieno sivusto!

Hääkeikkaa tekevät bändit ja muusikot: käykää tutustumassa upouuteen sivustoon www.haamusiikki.com
morfin_mafer
19.08.2019 07:10:16 (muokattu 19.08.2019 07:11:06)
Oli kerran olemassa joku beatsy-sivusto, jossa sai palkata DJ:n ja sen idea oli se että DJ saa varman keikkaliksen etukäteismaksuna, koska on paljon DJ:tä jotka eivät sitä saa olleskaan ja jos saa niin pelkällä sidu/kalja-palkalla. Ansaitalogiikka oli tietty se, että DJ:lle homma ei maksanut mitään vaan beatsy veti välistä siitä kun bookkajat maksoi etukäteen pankki-/luottokortilla DJ:lle. Eli DJ:t antoivat siellä selkeän tuntihinnan keikasta. Eli tällainen ansaitalogiikka sivustollenne olisi hyvä ja sitten tietysti kaikki Google AdSenseet ja mediakortin mukaiset omat mainospaikat mainostajille jotka eivät halua mainostaa Google AdWordsin avulla.

Beatsy oli Oy mutta joutu jostain syystä sulkemaan ovenasa.
Anonymous-jazz
24.08.2019 07:15:35

Vaikka en nyt ole mikään koodari tai nettisivustojen vääntäjä, niin tämän saitin perustaja voisi palkata jonkun ammattilaisen modaamaan noi sivut vähän nykyaikaiselle tasolle, niin se nostaisi tuon lafgan brändiä kummasti eteenpäin.

Mutta ei nykyaikana oikein monet amatöörit nettisivujen tekijät näitä asioita oikein ajattele järjellä.
"In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act" - George Orwell
Kefiiri
24.08.2019 08:25:29 (muokattu 24.08.2019 08:27:49)
Keskustelussa on mainittu jo monta sivustoa. Mihin niistä viittaat? Ainakin tuo haamusiikki.com oli äkkivilkaisulla hermostuttavan nykyaikainen.
Otsikon "palkka-amusikko" sivuille ei linkkiä vielä vissiin ollutkaan?
En ole musiikin asiantuntija.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)