Aihe: Biisiin musiikki 1 2 | |
---|---|
![]() 01.05.2019 23:14:58 (muokattu 01.05.2019 23:21:10) | |
Mä olen kyllä kuullut sellaista että on tehty todella hyvä biisi lauluineen ja todella vakuuttava video mutta silti katsojia videolle on tullut niin vähän, että se on vähän sama kuin ei yhtään mitään. Tämä on vain siitä kiinni, että ei ole saatu oikeaa jakelijaa biisille. Minulla on kyllä studio jossa on tuhansien eurojen edestä virtuaalisyntetisaattoreita ja muita ohjelmia kuten Cubase Elements 10 ja Wavelab 9.5 ja yksi rautasyntetisaattori, kunnon mikit laulun nauhoittamiseen ja muita rautapuolen laitteita. Mutta epäilen kyvykkyytäni tehdä tarpeeksi hyvää taustaa laululle. Eli minulle homma on jäänyt vain kalliiksi harrastukseksi ja levyn myyntini menee niin huonosti, etten tule pääsemään koskaan sillä omilleni. | |
![]() 04.05.2019 07:27:19 | |
Moi. Vahvaa OT:tä, pahoitteluni ketjun aloittajalle mutta... morfin_mafer: Mä olen kyllä kuullut sellaista että on tehty todella hyvä biisi lauluineen ja todella vakuuttava video mutta silti katsojia videolle on tullut niin vähän, että se on vähän sama kuin ei yhtään mitään. Tämä on vain siitä kiinni, että ei ole saatu oikeaa jakelijaa biisille. :D Malliesimerkki siitä että ennen vastaamista voisi olla tarpeellista lukea muutakin kuin pelkkä otsikko. Musiikkia etsitään tyyten toisenlaiseen tarkoitukseen kuin tuohon arvaamaasi. morfin_mafer: Minulla on kyllä studio jossa on tuhansien eurojen edestä virtuaalisyntetisaattoreita ja muita ohjelmia kuten Cubase Elements 10 ja Wavelab 9.5 ja yksi rautasyntetisaattori, kunnon mikit laulun nauhoittamiseen ja muita rautapuolen laitteita. Mutta epäilen kyvykkyytäni tehdä tarpeeksi hyvää taustaa laululle. Kalustosi ja menestyksesi ei ole varmasti kellekään mnettiläiselle jäänyt epäselväksi, mutta jatkuva itsesäälissä rypeminen ja virtuaalisäälipisteiden kalastelu ei ainakaan mun kokemuksen perusteella tuollaista(kaan) tilannetta muuksi muuta. Saati sitten levymyyntiä piristä. morfin_mafer: Eli minulle homma on jäänyt vain kalliiksi harrastukseksi ja levyn myyntini menee niin huonosti, etten tule pääsemään koskaan sillä omilleni. Halpahan harrastus on jos siihen on vuosien varrella mennyt joitain tonneja, ja jotain konkreettista on vielä jäljelläkin. Tuon verran menee jo matalallakin junnutasolla urheillessa pelkkiin lisensseihin, seuramaksuihin ja treeneissä kulkemisiin herkästi vuodessa. ...jaa miten niin kuulun niihin jotka musiikki on urheilulta jo teininä pelastanut ;). Mielihyvä ja taiteen tuottaminen musaharrastuksessa kait kuitenkin se pääasia on, ammattia haikailevat kouluttautuvat ja verkostoituvat sitten sitä päämäärää simälläpitäen. T:Samuli | |
![]() 04.05.2019 07:39:27 | |
Moi. Onnetar: Yllä siis nuotit biisiin. Eiköhän noilla joku toimeen tartu, ihan riittävät nuo ainakin mun mielestä ovat burleski- tms. taustan tekemiseen. Oma kosketinsoitinkyvykkyyteni on sitä luokkaa että uukkonooakin tauon jälkeen takkuaa, eli en tartu koska en osaa. Sen verran hiljainen mnet kuitenkin on että pelkän viestiketjun varaan en asiaa jättäisi. Wanted palstalle kannattaa sopivaksi katsomaasi lokeroon laittaa ilmoitus toiveineen, budjetteineen ja linkkeineen vaikkapa tähän viestiketjuun. Linkki nuotteihin nyt ainakin. Jos tausta tehdään MIDI-tiedostona, sävelkorkeuden viilaaminen jälkikäteen on helppoa, mutta jos tehdään suoraan audioksi, kannattaa mieleinen -mahdollisesti tuosta linkittämiesi nuottien sävellajista poikkeava- sävellaji ilmoittaa etukäteen. T:Samuli | |
![]() 24.11.2019 22:35:54 | |
Kiitos kovasti vastanneille. Tämä on varmastikin ainoa tällainen projekti, jonka teen ja on ollut pitkässä juoksussa. Olen tässä yrittänyt tehdä suomenkielistä sanoitusta kappaleeseen. En ole tulokseen vielä täysin tyytyväinen. | |
‹ edellinen sivu | seuraava sivu › 1 2 |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)