Sarko 15.10.2013 14:18:57 | |
---|
carnation: Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä. Laki ja järjestys ovat täällä taas! "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Kefiiri 15.10.2013 15:09:47 | |
---|
Sarko: Laki ja järjestys ovat täällä taas! Minun puolestani ne voisivat olla täällä aina. En ole musiikin asiantuntija. |
reaper666 15.10.2013 16:00:05 | |
---|
Satuin kerran oleen Ollin kans samaan aikaan ikeas. Myyjä kysy Ollilta et tarvitko uuden yöpöydän. Kun ko. osastolla oltiin.. oli piirongei yms. Heh heh sano olli. "En arvannut, että tunnistit". |
HaloOfFlies 15.10.2013 17:25:55 | |
---|
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb. |
Rodger 15.10.2013 23:37:18 | |
---|
Miksei se mennyt vielä Vain elämää -ohjelmaan? Eikö pyydetty? Eikö osaa itkeä? |
Adrift 17.10.2013 18:04:38 | |
---|
reaper666: Satuin kerran oleen Ollin kans samaan aikaan ikeas. Myyjä kysy Ollilta et tarvitko uuden yöpöydän. Kun ko. osastolla oltiin.. oli piirongei yms. Heh heh sano olli. "En arvannut, että tunnistit". ::::::::::::::::::::::: Aijjumalauta mikä stoori! |
HS 17.10.2013 19:10:56 | |
---|
Pitäisikö tästä nyt olla jotain mieltä? |
Alfons Åberg 17.10.2013 19:17:40 (muokattu 17.10.2013 19:17:49) | |
---|
reaper666: Satuin kerran oleen Ollin kans samaan aikaan ikeas. Myyjä kysy Ollilta et tarvitko uuden yöpöydän. Kun ko. osastolla oltiin.. oli piirongei yms. Heh heh sano olli. "En arvannut, että tunnistit". Vähän saman tyylistä kun kerran Brysselin koneessa eräs tv:n naiskokki istui käytäväpaikalla ja itse istuin ikkunapaikalla. Luettuaan lehden hän laittoi sen väliimme jäävälle penkille. Kysyin kohteliaasti että saanko ottaa tuon Iltalehden. Tämä ikään kuin jäi miettimään että "jess, mulla on näin paljon fanejam, kysyyköhän toi nimmaria mun kakkureseptikirjaan". Sitten toistin että "niin, voinko lukasta tuon lehden?". Tämä ikään kuin palasi maan pinnalle ja tympeästi ilmoitti että ota vaan. "Linkkejä kiitos tutkimuksiin tai artikkeleihin, missä Hulkon muusikon uran näytöt todetaan merkittäviksi."
-Jazzmies- |
Kefiiri 17.10.2013 21:07:49 | |
---|
Presidentti: Vähän saman tyylistä kun kerran Brysselin koneessa eräs tv:n naiskokki istui käytäväpaikalla ja itse istuin ikkunapaikalla (...) Tämä ikään kuin palasi maan pinnalle ja tympeästi ilmoitti että ota vaan. Toivottavasti ei sentään ilman laskuvarjoa :) En ole musiikin asiantuntija. |