suomipoplaulajalauluntekija 07.01.2013 20:08:45 | |
---|
rattrap: suomipoplaulajalauluntekija ei oo kyllä todellista! Meillä on hyvin pitkälle samankaltaiset A-osan laulumelodiat :)
http://lukijat.iltasanomat.fi/62/111706/2/ No joo.. :) Kyllä on aika samankuuloinen :D Kertosäe sentään kummallakin erilainen :) Sulla on kyllä jo a-luokan taustat. Minä kitaralla vaan rämpytin enkä silläkään hyvin |
rattrap 07.01.2013 20:19:16 | |
---|
Sulla on kyllä jo a-luokan taustat. Minä kitaralla vaan rämpytin enkä silläkään hyvin No siitä A-luokasta tiedä. 10 vuotta käyttänyt Reason softaa, se on aika hyvin hanskassa, sillä tekee taustat melko nopeesti. Liekkö sillä ohjelmallakaan niin merkitystä, kun edelleen ollaan "peräkammarisäveltäjiä" :) En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin! |
suomipoplaulajalauluntekija 07.01.2013 20:24:25 | |
---|
rattrap: No siitä A-luokasta tiedä. 10 vuotta käyttänyt Reason softaa, se on aika hyvin hanskassa, sillä tekee taustat melko nopeesti. Liekkö sillä ohjelmallakaan niin merkitystä, kun edelleen ollaan "peräkammarisäveltäjiä" :) Niin, en tiiä. Harmi kun ei osaa tehä parempia taustoja. Oon keskittyny lähinnä lauleskelemaan. Ja sit kitaralla rämpytän vaan taustoja kun omia lauluja teen ja laulan. . Humppakeikkaa joskus tehny että enemmän keskittyny laulupuoleen aikoinaan Nyt kyllä oon ruvennu taas vähän säveltelemään. "tuolla" samalla tyylillä. Kyllähän sitä kaikkia soittimia "jotenkin" soittaa mut ei mitään hirveän hyvin. Joo hyvät oli taustat. nimimerkki on suomipoplaulajalauluntekijä. Mutta omat sävellykset taitaa olla enemmän popahtavaa iskelmää. Tuohon joululaulukilpailuun yritin tehdä sellaista perinteistä iskelmää/joululaulun tuntua. Tai se vaan tuli. Ensin oli duurivoittoisempi biisi. Mutta sitten tuli fiilis että tehdäänpä tällainen. |
suomipoplaulajalauluntekija 07.01.2013 20:30:04 | |
---|
rattrap: No siitä A-luokasta tiedä. 10 vuotta käyttänyt Reason softaa, se on aika hyvin hanskassa, sillä tekee taustat melko nopeesti. Liekkö sillä ohjelmallakaan niin merkitystä, kun edelleen ollaan "peräkammarisäveltäjiä" :) Mulla on koneella vaan audacityn ohjelma. en älyä tietokoneista. Siihen ei saa perhana ees kaikuja. kameralla videolla otettunakin parempi äänenlaatu. Mikähän tuo olis paras, edes mieskitarameininkiin, ilmainen ohjelma netistä jossa olisi ihan hyvä äänenlaatu ja kaiut myös ? pitäis kai sit kaiken maailman äänikortit ostaa. Kaverilla oli semmonen pikkunen laite johon kopsas soittonsa ja laulun. Musaliikkeestä ostanu. Ja siinä oli jo kaiut itsestään ja ihan o.k kuuloinen. |
suomipoplaulajalauluntekija 07.01.2013 20:38:11 | |
---|
rattrap: No siitä A-luokasta tiedä. 10 vuotta käyttänyt Reason softaa, se on aika hyvin hanskassa, sillä tekee taustat melko nopeesti. Liekkö sillä ohjelmallakaan niin merkitystä, kun edelleen ollaan "peräkammarisäveltäjiä" :) Tykkään muuten sun biisistä. Just taas kuuntelen :) |
suomipoplaulajalauluntekija 07.01.2013 20:38:45 | |
---|
suomipoplaulajalauluntekija: Tykkään muuten sun biisistä. Just taas kuuntelen :) "sävellyksestä" |
rattrap 07.01.2013 21:06:23 | |
---|
suomipoplaulajalauluntekija: Mikähän tuo olis paras, edes mieskitarameininkiin, ilmainen ohjelma netistä jossa olisi ihan hyvä äänenlaatu ja kaiut myös ? pitäis kai sit kaiken maailman äänikortit ostaa. Kaverilla oli semmonen pikkunen laite johon kopsas soittonsa ja laulun. Musaliikkeestä ostanu. Ja siinä oli jo kaiut itsestään ja ihan o.k kuuloinen Mahdollisuuksia on lähes rajattomasti, ihan riippuu siitä mihin haluaa tuhlata vähäisen vapaa-ajan ;) Olen käyttänyt C-kasetti nauhureista kovalevytallentimiin. Mutta nyt siirtynyt takaisin Reasoniin, kun siihen saa äänitettyä audiota. Se tietenkin vaatii koneelta ja äänikortti pitäis kanssa olla suht hyvä. Mutta täällä muusikoiden.net sivuilla on paljon aiheesta keskusteluita, kannattaa plärätä läpi. suomipoplaulajalauluntekija: Tykkään muuten sun biisistä. Just taas kuuntelen :) Kiitti! Ihan onnistunut...siis sävellys ;) 5 minuutissa tehty. Hieno laulu sinullakin. Niin ja niistä taustoita puheenollen. Itse kun en ole laulumiehiä, niin senkin takia on pakko panostaa taustoihin. :) En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin! |
suomipoplaulajalauluntekija 07.01.2013 21:15:58 | |
---|
rattrap: Mahdollisuuksia on lähes rajattomasti, ihan riippuu siitä mihin haluaa tuhlata vähäisen vapaa-ajan ;) Olen käyttänyt C-kasetti nauhureista kovalevytallentimiin. Mutta nyt siirtynyt takaisin Reasoniin, kun siihen saa äänitettyä audiota. Se tietenkin vaatii koneelta ja äänikortti pitäis kanssa olla suht hyvä. Mutta täällä muusikoiden.net sivuilla on paljon aiheesta keskusteluita, kannattaa plärätä läpi.
Kiitti! Ihan onnistunut...siis sävellys ;) 5 minuutissa tehty. Hieno laulu sinullakin. Niin ja niistä taustoita puheenollen. Itse kun en ole laulumiehiä, niin senkin takia on pakko panostaa taustoihin. :) Hyvin vedit! :) Joo, cubasesta kaverit puhunu. Mulla tais aikoinaan olla semmonen kokeiltavana, mut kaiut oli älyttömät, vissiin johtuen huonosta äänikortista. Semmosta siksatusta jälkikäteen tuli perhanasti :D Onnea vaan sulle ja kaikille muusikoiden.nettiläisille tuohon joululaulusävellyskisaan. Ihan kivoja tommoset. Tuntuu vetävän pienistä lapsista hyvin tunnetuihin ammattilaisiin asti tuo kisa. Olihan siellä jopa Jukka Kuoppamäki oman versionsa laulamassa. |
jp8000 08.01.2013 09:41:48 | |
---|
Laittasittekos muusikoiden.net:stä osallistuvat kappaleet tähän, olisi hauskaa kuunnella teidän tekemänne versiot tuohon sanotukseen. Ps Itse en osallistu, joten siellä ei ole omaa versiota (ja olisi nyt muutenkin jo myöhästä) "It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news" |
suomipoplaulajalauluntekija 08.01.2013 15:29:41 | |
---|
jp8000: Laittasittekos muusikoiden.net:stä osallistuvat kappaleet tähän, olisi hauskaa kuunnella teidän tekemänne versiot tuohon sanotukseen. Ps Itse en osallistu, joten siellä ei ole omaa versiota (ja olisi nyt muutenkin jo myöhästä) No tässä on ainakin tää mun. Jos et huomannu. Jonka jo linkitin http://lukijat.iltasanomat.fi/62/111525/7/ T: Toni Joo. Pistäkäähän kaikki tänne linkkejä :) Mukava kuunnella. LApsiakin on kiva kuunnella, mutta asiaa tosissaan /tai vakavissaan harrastepohjalta jo pitkään harrastaneita mielellään kuuntelisi. Heitä ei kaikkia noihin iltasanomien juttuihin laiteta. VAan enemmän lapsia ja julkimoita. Toivottavasti kaikki pääsevät esille. :) |
suomipoplaulajalauluntekija 08.01.2013 15:30:36 | |
---|
suomipoplaulajalauluntekija: No tässä on ainakin tää mun. Jos et huomannu. Jonka jo linkitin http://lukijat.iltasanomat.fi/62/111525/7/ T: Toni Joo. Pistäkäähän kaikki tänne linkkejä :) Mukava kuunnella. LApsiakin on kiva kuunnella, mutta asiaa tosissaan /tai vakavissaan harrastepohjalta jo pitkään harrastaneita mielellään kuuntelisi. Heitä ei kaikkia noihin iltasanomien juttuihin laiteta. VAan enemmän lapsia ja julkimoita. Toivottavasti kaikki pääsevät esille. :) Ja Vexi nekin kuuntelisi. Alunperin Vexin piti valita voittaja. Nyt luki että "raati" valitsee. Eli lehtitoimittajat varmaankin. |
suomipoplaulajalauluntekija 08.01.2013 15:30:55 | |
---|
suomipoplaulajalauluntekija: Ja Vexi nekin kuuntelisi. Alunperin Vexin piti valita voittaja. Nyt luki että "raati" valitsee. Eli lehtitoimittajat varmaankin. Ei kun karsii biisit Vexille |
rattrap 11.01.2013 22:59:58 | |
---|
ei vissiin sitten oo muita osallistujia täältä?! En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin! |
Karwin 11.01.2013 23:05:12 (muokattu 11.01.2013 23:06:04) | |
---|
rattrap: ei vissiin sitten oo muita osallistujia täältä?! On, mutta kappaleeni (ei tuo edellisellä sivulla linkittämäni) diskattiin kisasta. Elämä on nakki. |
rattrap 11.01.2013 23:38:35 | |
---|
Karwin Niin sää unohdit laittaa biisin video muotoon ;) En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin! |
Karwin 11.01.2013 23:42:14 (muokattu 11.01.2013 23:43:43) | |
---|
rattrap: Niin sää unohdit laittaa biisin video muotoon ;) En unohtanut, oli oikea talvihenkinen video, ei valo- tai trubaduurikuvaa. Elämä on nakki. |
suomipoplaulajalauluntekija 15.01.2013 10:35:31 | |
---|
Karwin: En unohtanut, oli oikea talvihenkinen video, ei valo- tai trubaduurikuvaa. Hitaita ovat. Minä olisin osannut päättää voittajan jo viime tiistaihin mennessä jos oisin päässy kuuntelemaan. Vexi varmaan osais saman jos itse saisi kaikki kuunnella. |
Karwin 15.01.2013 17:05:22 | |
---|
suomipoplaulajalauluntekija: Hitaita ovat. Enää 11 kuukautta joulumarkkinoille. Elämä on nakki. |
suomipoplaulajalauluntekija 17.01.2013 10:45:42 | |
---|
Karwin: Enää 11 kuukautta joulumarkkinoille. :D Tai sitten siihen kun joulumarkkinoiden voittaja on valittu. |
rattrap 19.01.2013 10:51:41 | |
---|
En ole puolesta enkä vastaan, pikemminkin päinvastoin! |