baron: Mä oon sitä mieltä että sovitut asiat pitää hoitaa tapahtui mitä tahansa. Meille ei samanlaista ole sattunut mutta niin että sovitun keikan päälle tulee tarjous lähempää/paremmalla liksalla/muuten kivampi ja aina me ollaan se ekaksi sovittu hoidettu. Meillä on se ongelma että joka jätkällä on sivuprojekteja ja ennen kuin diilin voi tehdä täytyy tsekata onko pojat vapaina mutta jos ne on niin aina ne on sovitut asiat hoitaneet. Joo, no eipä meilläkään näin ole päässyt käymään. Google kalenteri on oiva apuväline tässä. Mutta en mä nyt mitenkään mahdottomana näkisi tilannetta, jossa basisti voisi kysyä voisiko hän käydä tekemässä rahakkaamman keikan ja asiasta voitaisiin ihan hyvin neuvotella. Tietty, jos se vaan ilmoittaisi skippaavansa oman jo sovitun keikan sen enempää kyselemättä, niin se nyt ois aika härskiä. Mä oon varmaan vaan niin onnellisessa asemassa, että meidän porukassa hoidetaan tän tyyppinen kommunikointi ja säätö sen verran hyvin, etten osaa ajatella sitä niin isona ongelmana. Pitää varmaan koputtaa puuta. ;) "Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
|