Ussr 15.02.2003 23:34:42 | |
---|
Wanha olen minäkin. Eilen oli muutama tanssiesitys, ihan hauskaa oli. Ja jatkobileissäkin oli vielä kova meininki.. Rok rok. |
Hede 16.02.2003 11:29:01 | |
---|
Wanha olen minäkin. Jätin tosin tanssimatta. Ja jälkeenpäin ajatellen, onneksi jätinkin, ei tarvinnut hommata kallista pukua ja herätä viideltä aamulla mättämään meikkiä naamaan ja hiuksia laittamaan. Aargh. Tuli siinä kyllä parit valssit tanssittua, olin varmaan aika hupaisa näky Kotiteollisuus-hupparissa, jossa lukee selässä "Latua, perkele!" :-) |
joba 16.02.2003 12:22:37 | |
---|
No mulla meni paljon paremmin ku missään harjoituksissa. Jatkoilla oli hauskaa, nyt on vähän haikee fiilis. |
Lumikoirain Keisari 17.02.2003 13:06:57 | |
---|
niin että ketäs täällä on nyt sitten virallisesti vanha, siis mun lisäksi. ja kuis tanssit suju, itellä meni ihan jees, aivan saakelin kuuma siinä tosi tulee kun kaksi tuntia vetää kansandanceja.
Minä olen oikein vanha. Kolmas vuosi opiskelua lukiossa ja jatkuu vielä. Pitäisiköhän alkaa ikuiseksi opiskelijaksi... hmm... Ensin kävisi 5 vuotta lukiota, sivarin, pikaruokalaan töihin, ja sitten iltalukioon... hmm... |
Imper 17.02.2003 16:39:49 | |
---|
Niin, wanha olen ja tanssit tuli ja meni. Tostaina oli tanssit vanhemmille ym. muille "maksaville asiakkaille" ja perjantaina sitten ylä-astelaisille ja muulle lukiolle. Perjantaina klo: 07.30 alkoi kupinotto, tanssit meni kaikin osin loistavasti. Rakkoja tosin jalat täynnä. Sitten illalla lähdettiin SAARIJÄRVEN LOMAKOUHEROON joka on oikeesti niinkun paskin jatkopaikka mitä vaan on olemassa! HUOM! ÄLKÄÄ ENSVUODEN WANHAT VAAN EREHTYKÖ MENEEN SINNE! Minä pääsin sieltä sitten ihan putkaankin. Sisäänpääsy 5e, eikä missään lue että jos poistuu sisältä, joutuu maksamaan uudestaan 5e. Minua ei päästetty sinne uudestaan vaikka portsareiden paikallisia "kavereita" sai rampata ulos - sisälle koko ajan eestaas. Lisäksi "johtajan" perustelut olivat naurettavia: "eihän me saataisi ollenkaan rahaa jos olisi leimasysteemi" tai "samat yhteiset pelisäännöt ovat olleet jo 15 vuotta" -hmm, missään ei kuitenkaan meille kerrottu näistä "yhteisistä pelisäännöistä". Pisti vähän vituttamaan. Noh, 24e sakkoa alkoholin hallussapidosta. Onneks pääsin yöllä muun seurueen ja reilun linkkikuskin avulla putkasta pois. Erittäin ikimuistoinen ja pääosin hauskakin wanhojentanssireissu oli kuitenkin!;) Everyone is a per-son |
KMT 17.02.2003 17:26:12 | |
---|
Minä pääsin sieltä sitten ihan putkaankin. Sisäänpääsy 5e, eikä missään lue että jos poistuu sisältä, joutuu maksamaan uudestaan 5e. Minua ei päästetty sinne uudestaan vaikka portsareiden paikallisia "kavereita" sai rampata ulos - sisälle koko ajan eestaas. Lisäksi "johtajan" perustelut olivat naurettavia: "eihän me saataisi ollenkaan rahaa jos olisi leimasysteemi" tai "samat yhteiset pelisäännöt ovat olleet jo 15 vuotta" -hmm, missään ei kuitenkaan meille kerrottu näistä "yhteisistä pelisäännöistä". Pisti vähän vituttamaan. Noh, 24e sakkoa alkoholin hallussapidosta. Onneks pääsin yöllä muun seurueen ja reilun linkkikuskin avulla putkasta pois. Erittäin ikimuistoinen ja pääosin hauskakin wanhojentanssireissu oli kuitenkin!;) Mitäs menit tanssimaa, oma moka. Se lomakouhero on ihan huono, olen valitettavasti käynyt kerran siellä... Bassopalsta puuttuu muuten OK |
Imper 17.02.2003 17:47:50 | |
---|
Mitäs menit tanssimaa, oma moka. Se lomakouhero on ihan huono, olen valitettavasti käynyt kerran siellä... No ei kai sillä tanssimisella ollut mitään tekemistä sen kanssa, että lähdin sinne jatkoille ja että se jatkopaikka oli todella syvältä?
Everyone is a per-son |
KMT 17.02.2003 19:10:59 | |
---|
No ei kai sillä tanssimisella ollut mitään tekemistä sen kanssa, että lähdin sinne jatkoille ja että se jatkopaikka oli todella syvältä? Ei varmaan ollut mutta tuskin olisit mennyt jatkoille jos et olisi mennyt tanssimaan...
Bassopalsta puuttuu muuten OK |
purtsi666 07.03.2003 09:57:08 | |
---|
Joo mä oon vanha kans ja tuli tangot, pompaduurit yms. tanssittua. Jatkot täällä Seinäjoella oli aivan loistavat eka bilattiin 2 tuntia (disci-musaa menee kännissä naisten keskuudessa) ja sitten saunottiin 3-tuntia ja lisää bailausta! Purtsi |