HB 12.02.2003 15:41:33 | |
---|
haha ON TÄMÄ maailma sitten epäreilu. meillä riitti kaikille omat kuulokkeet ja kaikille on myös vara kuulokkeet jos omat eivät toimineet :) Ja vielä langattomat!!!
|
Joonas 12.02.2003 18:59:02 | |
---|
Ääh...oon uusimassa enkkua (viimeksi tuli 265 pistettä, eikä riittänyt kun M:ään, L:ää olin hakemassa...) ja meni kuuntelut IMHO huonosti, varsinkin avoimet. Laitan tähän nää vuoden parhaat: 1.Koska presidentillä ei ollut omaa mailiosoitetta, hän ei saanut viestejä. Viestien etsiminen maksaa n. 20 miljoonaa. Totuushan oli siis se, että viestejä etsittiin, ja se maksoi 20 miljoonaa. Ylläri oli se, että yksikään viesteistä ei ollut edes osoitettu presidentille. Oletteko muuten varmoja, että se mortage rate oli alempana 15%??? Me kun laitettiin kaikki 50%...perskele. No onneksi on edes se M:ä pohjalla... Joonas. "I´m just a musical prostitute my dear"
-Freddie Mercury |
SinTrade 12.02.2003 19:13:52 | |
---|
Oletteko muuten varmoja, että se mortage rate oli alempana 15%??? Me kun laitettiin kaikki 50%...perskele. No onneksi on edes se M:ä pohjalla... Joonas. noita lukuja ei kannata IKINÄ laittaa ellei sitä vaadita. jos se menee väärän mene pisteitä eikä sitä ikinä vaadita
|
Jokunen 12.02.2003 21:13:08 | |
---|
Oletteko muuten varmoja, että se mortage rate oli alempana 15%??? Me kun laitettiin kaikki 50%...perskele. Mie laitoin ainoastaan, että kuolleisuus laski, kun lääkäreitä oli paljon. Siis mie en ymmärrä! |
sintrade 12.02.2003 21:22:35 | |
---|
Mie laitoin ainoastaan, että kuolleisuus laski, kun lääkäreitä oli paljon. niin sitä pitää. jos rupeaa räpläämään numeroiden kanssa pitää olla 100% varma että kuuli oikein.
|
Shirley 13.02.2003 09:45:15 | |
---|
Jepjep. Saatiin juuri kuulla tulokset. Sain 51 pistettä. 51! yhdeksästäkymmenestä. Ei hemmetti. Ja mä kun luulin sen menneen hyvin. Argh. Se näyttää surulliselta ja kiltiltä. |
kunnasja 13.02.2003 10:25:19 | |
---|
Eih! Jos menis toisen kerran sinne, ni tulis varmaan semmonen bon voyage -fiilis. Huh. :/ Joo, deja vu vaan, eli hyvää matkaa uudelleen. Hohhoo :P Fiery sunset, the clouds are no longer gray - Burning crimson that soothes all my pain - The sun is burning down - Visit: http://www.helionprog.com |
Socialite 14.02.2003 11:14:47 | |
---|
Mie sain ihan helvetin kovat pisteet! Laudatur come to papa... T: Itserakas paska Kitaraa on melko vaikea soittaa hyvin. |
Jokunen 14.02.2003 15:19:29 | |
---|
Jepjep. Saatiin juuri kuulla tulokset. Sain 51 pistettä. 51! yhdeksästäkymmenestä. Ei hemmetti. Ja mä kun luulin sen menneen hyvin. Argh. Miulle tuli pisteitä jopa 55! Luulin myöskin sen menneen hyvin, mutta avot osoittautuivatkin liian vaikeiksi tai jotain. Sain niistä 9 pistettä 30:stä. Siis mie en ymmärrä! |