sahkuifk 16.12.2011 19:56:36 | |
---|
SSilver: Vau, siis päästetäänkö tavallisiakin ihmisiä Rock and Roll Hall of Fameen!!!! Eipä ole tavalliseksi aikoihin nimitelty, kiitos! Ameriikan tyyliin kovin kaupallinen meininki, ja kaupallisuus ei minusta ole niin kovin Rock. Kävelin sumussa koulun ohitse. |
Mika Kangas 16.12.2011 22:38:40 | |
---|
Ketään elokuvaohjaajaa ja näyttelijää ei kiinnosta saada oscaria kunnes sen saatuaan siitä tulee koko elokuvanteon tarkoitus :). No vakavissaan, en kyllä tajua tätä koko juttua. Saako tuolla kuvansa johonkin museon lasivitriiniin vai mitä. Musta tämmönen on pikemminkin urheiluväen juttuja. |
HaloOfFlies 11.03.2012 21:50:20 (muokattu 11.03.2012 22:06:17) | |
---|
Koko Hall Of Famesta nyt voidaan olla montaa mieltä, mutta itse valitsijaistilaisuus on mielestäni todella hieno tapahtuma. Siellä on kuitenkin vuosien saatossa nähty sellaisia esiintymisiä, joita ei muuten juurikaan näe. Esimerkiksi Led Zeppelin ja Neil Young yhdessä tai Jimi Hendrix Experience jossa Hendrix on korvattu 20 eri kitaristilla (mm. Jimmy Page, Keith Richards ja Neil Young). Noissa valintakonserteissa on 25 vuoden aikana esittäytynyt koko rock-historia. Kai tuo Hall Of Fame-valinta on jonkinlainen sulka hattuun pitkästä ja ansiokkaasta urasta, en minä tiedä. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jokapaikanapina 11.03.2012 22:40:10 | |
---|
danny: Koko Hall Of Famesta nyt voidaan olla montaa mieltä, mutta itse valitsijaistilaisuus on mielestäni todella hieno tapahtuma. Siellä on kuitenkin vuosien saatossa nähty sellaisia esiintymisiä, joita ei muuten juurikaan näe. Esimerkiksi Led Zeppelin ja Neil Young yhdessä tai Jimi Hendrix Experience jossa Hendrix on korvattu 20 eri kitaristilla (mm. Jimmy Page, Keith Richards ja Neil Young). Noissa valintakonserteissa on 25 vuoden aikana esittäytynyt koko rock-historia. Kai tuo Hall Of Fame-valinta on jonkinlainen sulka hattuun pitkästä ja ansiokkaasta urasta, en minä tiedä. Mielestäni hienoin hetki oli Ramonesin pääsy Rock 'n' Roll Hall Of Fameen. Siinä oli jätkiä, jotka eivät koskaan lyöneet uransa aikana niin isosti läpi kuin mitä heidän nykymaineestaan voisi päätellä. Tyypit olivat aidosti onnellisia saadessaan tunnustusta vuosikymmeniä kestäneestä taukoamattomasta työstä. |
Jussiman 11.03.2012 22:46:26 | |
---|
danny: Koko Hall Of Famesta nyt voidaan olla montaa mieltä, mutta itse valitsijaistilaisuus on mielestäni todella hieno tapahtuma. Siellä on kuitenkin vuosien saatossa nähty sellaisia esiintymisiä, joita ei muuten juurikaan näe. Esimerkiksi Led Zeppelin ja Neil Young yhdessä tai Jimi Hendrix Experience jossa Hendrix on korvattu 20 eri kitaristilla (mm. Jimmy Page, Keith Richards ja Neil Young). Noissa valintakonserteissa on 25 vuoden aikana esittäytynyt koko rock-historia. Kai tuo Hall Of Fame-valinta on jonkinlainen sulka hattuun pitkästä ja ansiokkaasta urasta, en minä tiedä. Kyllä mun mielestä tuossa Hall Of Famessa on ihan ideaa ja aika pitkälti munkin mielestä oikeat bändit/artistit on päässeet sinne ja se on nimenomaan rockin historian vuoksi tärkeä instituutio, jolla on mun nähdäkseni tehtävänä säilyttää rockin pyhää perimätietoa ja tarinoita. |
HaloOfFlies 11.03.2012 23:08:00 | |
---|
Jokapaikanapina: Mielestäni hienoin hetki oli Ramonesin pääsy Rock 'n' Roll Hall Of Fameen. Siinä oli jätkiä, jotka eivät koskaan lyöneet uransa aikana niin isosti läpi kuin mitä heidän nykymaineestaan voisi päätellä. Tyypit olivat aidosti onnellisia saadessaan tunnustusta vuosikymmeniä kestäneestä taukoamattomasta työstä. Vähintään yhtä hienoa oli nähdä viime vuonna Alice Cooper vihdoin valittujen joukossa. Siinä kyllä todellakin oikeus toteutui. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jussiman 11.03.2012 23:14:10 | |
---|
danny: Vähintään yhtä hienoa oli nähdä viime vuonna Alice Cooper vihdoin valittujen joukossa. Siinä kyllä todellakin oikeus toteutui. Se kyllä ihmetyttää ettei Lemmy ole hall of famessa. Tai Joan Jett. |
HaloOfFlies 11.03.2012 23:24:13 (muokattu 11.03.2012 23:43:56) | |
---|
Jussiman: Se kyllä ihmetyttää ettei Lemmy ole hall of famessa. Tai Joan Jett. Joan Jett oli sentään ehdolla tänä vuonna. Mutta Lemmyn poissaolo kummastuttaa. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jussiman 12.03.2012 22:28:58 (muokattu 12.03.2012 22:29:44) | |
---|
|
zekeode 12.03.2012 22:42:50 | |
---|
Jussiman: On ne kyllä ihan hyviä all star-jameja järjestäny ajoittain: http://www.youtube.com/watch?v=rK6-MMNl9yE&feature=related Bruce Springsteen and Axl Rose - Come Together http://www.youtube.com/watch?v=sfmau_XWxgw "This duet was originally scheduled / planned for Rod Stewart and Elton John. Rod Stewart didn't make the event because of the earthquake in Los Angeles shortly before the event. As Bob Weir / John Popper and others performed on stage the production personnel approached Bruce with the lyrics to "Come Together". Bruce politely refused, repeatedly. The producers then approached Axl Rose who was at the next table over. Axl agreed and then pulled up a chair next to Bruce. After a minute or two of conversation, Axl put the lyrics on the table and Bruce and Axl hovered over the paper for a few minutes. As Bob Weir / John Popper et al. left the stage, Bruce and Axl simply got up, walked onto the stage and rocked. No rehearsal. No practice. Amazing to witness." - http://brucebase.wikispaces.com/1994#2001 |
Stradlin 13.03.2012 10:24:54 | |
---|
"Voi elämä teidän kanssa oikeasti. Joku erottuu vähän noista teidän massamielipiteistä niin sitten heti ollaan oven takana hiilihankojen ja soihtujen kanssa." - M4ss3 m/ |
acdcman 17.03.2012 13:05:04 | |
---|
danny: Ehdokkaat Rock And Roll Hall Of Fameen pääsijöiksi vuonna 2012 on julkistettu. Tänä vuonna listaan kuuluvat seuraavat nimet: Guns N' Roses Heart Joan Jett And The Blackhearts Red Hot Chili Peppers The Small Faces & The Faces Donovan Eric B. & Rakim Beastie Boys The Cure Freddie King Laura Nyro Rufus & Chaka Khan Donna Summer War The Spinners En tiedä ketä muuta nämä kiinnostavat, mutta olisihan GNR reunion Hall Of Fame-valitsijaisissa jotain hienoa. Tänä vuonna on muutenkin laadukas kattaus ehdokkaissa. Motörheadia, Kissiä tai Rushia ei tuonne oteta, mutta Donovan, Eric B. & Rakim,Rufus & Chaka Khan, War ja The Spinners otetaan kuitenkin ehdolle? Onko tää joku vitsi? |
HaloOfFlies 17.03.2012 13:37:58 (muokattu 17.03.2012 21:50:46) | |
---|
Mielestäni Donovan kyllä kuuluu Rock And Roll Hall Of Fameen ja on valintansa ansainnut. Kuitenkin vaikuttanut aika moneen hänen jälkeensä tulleeseen laulaja-lauluntekijään. Samoin Eric B. & Rakim on yksi rapin pioneereista. Muihin ehdolla olleisiin en ota kantaa. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
HaloOfFlies 19.03.2012 14:23:10 | |
---|
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
aivokuolio 19.03.2012 15:28:56 | |
---|
danny: Rock And Roll Hall Of Fame-konsertissa voi myös nähdä kaikenlaista yllättävää. Kuten vaikkapa Bruce Springsteenin soittamassa kitarasooloa. Siis... mitä yllättävää on siinä että Bruce soittaa kitarasoolon? |
Jussiman 19.03.2012 16:49:02 (muokattu 19.03.2012 16:50:17) | |
---|
|
jra 19.03.2012 17:18:53 | |
---|
Jussiman: Kyllä se tyyppi mun mielestä soittaa sooloja yleisesti. Ja mun mielestä ihan hyviäkin, vaikka joku hevitiluttaja saattaakin olla eri mieltä. Muistelen että jossain Live 1975-85 -boksin aikoihin tulleessa dokkarissa Little Steven(?) kertoi että Brucea pidettiin sen ennen soolouraa olleen Zeppelin-tyylisen bändinsä (Earth, Steel Mill?) aikaan "itärannikon nopeimpana kitaristina". Saattoi olla osaksi huumoriakin, mutta luultavasti oli jonkun sortin paikallisen kitarasankarin maineessa. - Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
Jussiman 19.03.2012 17:57:54 | |
---|
jra: Muistelen että jossain Live 1975-85 -boksin aikoihin tulleessa dokkarissa Little Steven(?) kertoi että Brucea pidettiin sen ennen soolouraa olleen Zeppelin-tyylisen bändinsä (Earth, Steel Mill?) aikaan "itärannikon nopeimpana kitaristina". Saattoi olla osaksi huumoriakin, mutta luultavasti oli jonkun sortin paikallisen kitarasankarin maineessa. Niin, kyllähän pitkätukkainen Bruce joskus 70-luvun alussa soitti hard rockia. Bruce oli myös ensimmäisissä bändeissään kitaristi, ei laulaja. Silloin mies käytti kaiken lisäksi vielä Les Pauleja Telecastereidn sijaan. Steel Mill taisi olla se kaikkein "zeppelein" bändi. Netistä löytyy varmaan jostain bändin demoja. |
HaloOfFlies 19.03.2012 18:53:19 | |
---|
Jussiman: Et ole ilmeisesti nähnyt yhtäkään Bruce Springsteenin keikkaa: http://www.youtube.com/watch?v=0t2TdQ-d5OA http://www.youtube.com/watch?v=U0ExmL4LzCk Kyllä se tyyppi mun mielestä soittaa sooloja yleisesti. Ja mun mielestä ihan hyviäkin, vaikka joku hevitiluttaja saattaakin olla eri mieltä. Ja aina 2000-luvulle saakka Bruce soitti lead-kitaraa jokaisella levyllään. Joo en ole nähnyt Springsteeniä vielä livenä. Enemmän olen miestä komppikitaristina pitänyt. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
Flash 20.03.2012 20:19:22 (muokattu 20.03.2012 20:24:25) | |
---|
danny: Joo en ole nähnyt Springsteeniä vielä livenä. Enemmän olen miestä komppikitaristina pitänyt. Kannattaa mennä keikalle. Kuten tuossa jo mainittiinkin, niin kyllä Springsteen itse soittaa lähes kaikki kitarasoolot niin levyillä, kun keikoillakin (uusin levy taitaa olla poikkeus, joka vahvistaa säännön (Tom Morello puikoissa)). Vaikka bändissä on Nils Lofgrenin tasoinen taituri, niin silti Bruce vetelee itse keikoilla edelleen n. 80% kitarasooloista. Loput 20% jakaantuu Lofgrenin ja Little Stevenin kesken. Tuosta jaosta voi tietysti olla montaa mieltä, etenkin kun Brucella ei soitto enää nykyään kulje (ilmeisesti käsivaivojenkin takia) samaan malliin, kuin ennen... Mutta hyvänä iltana soittaa edelleen Lofgrenin suohon. E: Ettei ihan offariksi mene, niin täytyy todeta, että monia varsin oleellisia nimiä tuossa listassa taas. Tosin Beastie Boys ainakin joutaa odottaa myöhempäänkin. Samoin RHCP mun mielestä. Live Music Is Better! |