Stradlin 03.09.2011 15:31:41 | |
---|
Itchy: Eikä unohdeta Cherin Believeä, joka sijoittui vielä vuosikymmenen puolelle. Eiku hei unohdetaan vaan. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
itsy 03.09.2011 15:36:41 | |
---|
Stradlin: Eiku hei unohdetaan vaan. Älä nyt, autotune on taas in! |
Prophet 03.09.2011 15:50:35 | |
---|
Haikeudella voi muistella lukioaikaa kakskytvuotta sitten, jolloin esitelmä kirjoitettiin käsin konseptipaperille ja lähdeteokseen oli perehdyttävä omilla aivoilla. |
Lennu 03.09.2011 16:12:07 | |
---|
Prophet: Haikeudella voi muistella lukioaikaa kakskytvuotta sitten, jolloin esitelmä kirjoitettiin käsin konseptipaperille ja lähdeteokseen oli perehdyttävä omilla aivoilla. Tää oli kyllä vitun rasittavaa. Kun vois käydä lukion nyt, kopsaisen KAIKEN netistä. OSX on parempi kuin Windows, ihan oikeasti. Älkää nolailko. |
Stradlin 03.09.2011 16:12:33 | |
---|
Prophet: Haikeudella voi muistella lukioaikaa kakskytvuotta sitten, jolloin esitelmä kirjoitettiin käsin konseptipaperille ja lähdeteokseen oli perehdyttävä omilla aivoilla. Ja levyt näpistettiin kaupasta ihan IRL eikä minkään näpsterin kautta. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
taikakameli 03.09.2011 16:52:35 | |
---|
Ali: Lisäksi 90-luvulla "mainstream" rap ja hiphop olivat vielä musiikkia, toisin kuin tänä päivänä (klubimiksattua amispoppia). Aamen. Tuleeko kenellekkään muuten mieleen mitään ysäriartistia (muuta kuin Nirvana) joka muistettais laajasti vielä nykyäänkin. Ja tällä siis meinaan rollareiden, beatlesin ja jacksonin mikaelin kaltaisia legendoja joiden nimen tuntee kuka tahansa musiikista tietämätönkin. Näitä kun tuntuu löytyvän kaikilta muilta vuosikymmeniltä kuin ysäriltä. |
riimu 03.09.2011 16:55:44 (muokattu 03.09.2011 16:56:28) | |
---|
Tortu: Aamen. Tuleeko kenellekkään muuten mieleen mitään ysäriartistia (muuta kuin Nirvana) joka muistettais laajasti vielä nykyäänkin. Ja tällä siis meinaan rollareiden, beatlesin ja jacksonin mikaelin kaltaisia legendoja joiden nimen tuntee kuka tahansa musiikista tietämätönkin. Näitä kun tuntuu löytyvän kaikilta muilta vuosikymmeniltä kuin ysäriltä. En nyt legenda-arvoja tiedä mutta esim. Oasis, Mäniksit, Foo fighters, Green day, Offspring, Prodigy ynnä muut kumppanit kuitenkin ovat ihan hyvässä nosteessa olleet tämänkin vuosituhannen puolella. Don't ask me about Grim Fandango. |
Sergei Fallinen 03.09.2011 16:56:39 | |
---|
Tortu: Aamen. Tuleeko kenellekkään muuten mieleen mitään ysäriartistia (muuta kuin Nirvana) joka muistettais laajasti vielä nykyäänkin. Ja tällä siis meinaan rollareiden, beatlesin ja jacksonin mikaelin kaltaisia legendoja joiden nimen tuntee kuka tahansa musiikista tietämätönkin. Näitä kun tuntuu löytyvän kaikilta muilta vuosikymmeniltä kuin ysäriltä. Oasis, Radiohead? |
Stradlin 03.09.2011 17:02:08 (muokattu 03.09.2011 17:10:33) | |
---|
Tortu: Aamen. Tuleeko kenellekkään muuten mieleen mitään ysäriartistia (muuta kuin Nirvana) joka muistettais laajasti vielä nykyäänkin. Ja tällä siis meinaan rollareiden, beatlesin ja jacksonin mikaelin kaltaisia legendoja joiden nimen tuntee kuka tahansa musiikista tietämätönkin. Näitä kun tuntuu löytyvän kaikilta muilta vuosikymmeniltä kuin ysäriltä. Britney, Xtina, Foo Fighters, Green Day, Eminem... Tietysti nää nyt on kaikki vielä aktiivisia, en tiedä jääkö noista moni uran päätyttyä elämään niinkuin vaikka The Beatles. E: Pearl Jam taitaa olla ysärin puolella perustettu. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
sub zero 03.09.2011 17:03:02 | |
---|
^ metallipändejä ette kelpuuta kaanoniin? a gypsy woman told my mother before i was born you have a boy chile comin' gonna be alemman tason mies |
Stradlin 03.09.2011 17:04:43 (muokattu 03.09.2011 17:06:13) | |
---|
sub zero: ^ metallipändejä ette kelpuuta kaanoniin? "legendoja joiden nimen tuntee kuka tahansa musiikista tietämätönkin" Aika harva metallibändi tuohon sopii, oikeestaan vain Metallica ja sitten noi 70-luvun jytähirmut. No ehkä Iron Maiden myös. Suomen mittakaavassa toki varmaan Nightwish, CoB ja HIM. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
Krice 03.09.2011 17:10:54 | |
---|
Stradlin: "legendoja joiden nimen tuntee kuka tahansa musiikista tietämätönkin" Tärkeintä on tosiaankin että kuka tahansa tietää yhtyeen, musiikkihan ei ole niin tärkeä juttu. Esimerkiksi anti-musiikkia soittanut ja pääosin sekoillut Nirvana muistetaan hyvin. Kuka enää välittää musiikista kun voi sekoilla? |
Stradlin 03.09.2011 17:12:53 | |
---|
Krice: Tärkeintä on tosiaankin että kuka tahansa tietää yhtyeen, musiikkihan ei ole niin tärkeä juttu. Esimerkiksi anti-musiikkia soittanut ja pääosin sekoillut Nirvana muistetaan hyvin. Kuka enää välittää musiikista kun voi sekoilla? No voi vittu, kysyttiin nimiä jotka kuka tahansa tunnistaa, se on aivan se ja sama sattuuko ne nimet sua miellyttämään. Mee nyt takas sinne kellariis koodaamaan siitä. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
Sergei Fallinen 03.09.2011 17:16:54 | |
---|
no on tossa silti tietty pointti. Grunge on ehkä kaikkien aikojen onnettomin "musiikillinen suuntaus" ja siinä mielessä musiikillisista legendoista puhuminen harhaanjohtavaa. Saman tien listaan vois lisätä Britney Spearsin, Doctor Bombayn jne, jotka kaikki musiikista tietämättömätkin kyllä varmasti tietää. |
elsewhere 03.09.2011 17:23:17 | |
---|
Se kuulostaa jälkeenpäin paljon paremmalta kuin silloin, kun se oli tuoretta. Tai no, ainakin osa. ~ Love broke out and I forgot it's war. |
Stradlin 03.09.2011 17:23:45 (muokattu 03.09.2011 17:26:59) | |
---|
Sergei Fallinen: no on tossa silti tietty pointti. Grunge on ehkä kaikkien aikojen onnettomin "musiikillinen suuntaus" ja siinä mielessä musiikillisista legendoista puhuminen harhaanjohtavaa. Saman tien listaan vois lisätä Britney Spearsin, Doctor Bombayn jne, jotka kaikki musiikista tietämättömätkin kyllä varmasti tietää. Niin no joo, oikeestaan kaikki mistä mä en tykkää ei kuuluis siihen listalle. Onhan nyt joku Radioheadkin ehkä surullisin "bändi" ikinä mun mielestä, joten eihän se voi tunnettu nimi olla, tai ylipäätään musiikkia. "Doom antoi minulle lisä voimaa." - Kompressori |
Lennu 03.09.2011 17:27:17 | |
---|
Stradlin: Niin no joo, oikeestaan kaikki mistä mä en tykkää ei kuuluis siihen listalle. Onhan nyt joku Radioheadkin ehkä surullisin "bändi" ikinä mun mielestä, joten eihän se voi tunnettu nimi olla. Olihan se ensimmäisiä ysärin niitä vinku- ja yninäsuuntauksen bändejä, mutta ei kait kukaan sitä silleen muistakaan. Radiossa soi Haddaway, ei Radiohead. OSX on parempi kuin Windows, ihan oikeasti. Älkää nolailko. |
kylereese 03.09.2011 17:39:28 | |
---|
Lennu: Olihan se ensimmäisiä ysärin niitä vinku- ja yninäsuuntauksen bändejä, mutta ei kait kukaan sitä silleen muistakaan. Radiossa soi Haddaway, ei Radiohead. Ei muuten soi haddaway varmasti yhtään enempää kuin radiohead |
Lennu 03.09.2011 17:44:06 | |
---|
kylereese: Ei muuten soi haddaway varmasti yhtään enempää kuin radiohead Tämä todetakseen pitäisi varmaan kuunnella sitä radiota, eikö? Täällä töissä se on väistämätöntä, ja voin todeta että todellakin soi Haddaway. OSX on parempi kuin Windows, ihan oikeasti. Älkää nolailko. |
kylereese 03.09.2011 17:46:28 | |
---|
Lennu: Tämä todetakseen pitäisi varmaan kuunnella sitä radiota, eikö? Täällä töissä se on väistämätöntä, ja voin todeta että todellakin soi Haddaway. Onnea sinne |