Aihe: Vaikuta keikkabuukkauspalvelun kehitykseen
1 2
JCM
03.12.2010 20:54:11 (muokattu 03.12.2010 20:54:44)

Stain: Joo näinhän se taitaa mennä. Itse olen ihmetellyt jo pitkään miten ihmeessä jotkut tuntemattomat bändit jaksavat tehdä keikkoja ympäri Suomen jossain hikisissä mestoissa tyyliin parille kymmenelle katsojalle kun ei siitä kuitenkaan jää mitään käteen. Itse näkisin järkevämpänä saada bändille ensin jonkinmoista nimeä muilla keinoilla ja sitten niistä keikoista saattais jäädä jotain käteenkin.

Eiväthän kaikki välttämättä tee sitä hommaa rahan takia. Tämä tuntuu unohtuvan monilta. Sellaisiakin bändejä on vielä olemassa, jotka soittavat soittamisen ilon ja musiikin sisällön takia.

Itsekin keikkaa tekevänä voin todeta, että keikoista on jo jonkin aikaa jäänyt jotain aina käteenkin, mutta eihän sillä nyt piru vie oikeasti leipäänsä saa:D Jos mennään liiton minimillä, niin siinä saa todellakin tehdä työtä sen eteen jos meinaa saada elantonsa musiikkia soittamalla. Hauskuus katoaa melko äkkiä siinä tahdissa. Se on eri asia sitten, jos joku sattuu pääsemään isommille areenoille ja saa musaansa radioon säännöllisesti soimaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)