Aihe: Onko teille tuttu ilmiö?
1 2
HaloOfFlies
22.03.2010 11:58:28

Iron Maiden - Bring Your Daughter... To The Slaughter.

Eilen laitoin No Prayer For The Dyingin soimaan, ja eihän se nyt kovinkaan kummoinen levynä ole. On siellä Holy Smoke ja pari muuta. Mutta siinä vaiheessa, kun tämä biisi pärähti soittimesta, olin kuin tuhat sähköiskua saanut jänis.

Jos jonkin biisin tahdissa pitäisi ilmakitaroida, niin se olisi juuri tuo kappale.
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
Cimble
22.03.2010 13:47:29
Kibester: lähes orgasminen tunne valtaa mielen ja kehon. Sitten se loppuu. Kun herää musiikkitranssista, etsii sen biisin ja se onki sitte lähes ainoa kappale, jota kuuntelee muutaman päivän.

Joo, viimeks kun muistan jonkun biisin pompanneen noin "listaykköseks omassa päässä", niin se Empire of the sunin biisi We are the people. Kuuntelin sitä about kaksi viikkoo töissä. Simppeli poppismaiseksi tuotettu, mutta siinä melodiassa ja muussa on se jokin.
Cimble
22.03.2010 14:09:04 (muokattu 22.03.2010 14:11:10)
xulu: Semmosia isoja kuvia/tiloja tulee toisinaan jostain helmiäiskohdista. Kyl sen vielä toisinaan maistaa millon musiikki hyppää soittamisesta jonnekki muualle, hienoja hetkiä.

Tiedän tunteen. Olen jopa kuullut, että esim. jotkut Pink Floydin tai Kingston Wallin musat olis oivia noihin hienoihin hetkiin mietojen stimulanttien kera. Kaveri kertoi, kun se ties jonkun, joka oli kuullu näin väitettävän. Ja sit kun on stimulanttivapaa, niin sittenkin voi vielä saada musasta noita upotuksia. Tosin laillisesta stimulantista, alkoholista, voi siitäkin saada upotusta. Mut se on kovin erilaista. Nousuhumalassa tulee se rockhurma ja kun tarpeeks on ottanu, niin alkaa se herkistely. Tunteet nousee pintaan reagoimaan musiikin surullisuudelle ja elämää suuremmalle kauneudelle.

Taannoin yks ilta olin ottanut punkkua "joitakin lasillisia" ja alkuyön kähmässä katoin tämän ja kuulokkeilla. Yksin pimeässä. Itkin ihan reilusti, mutta hiljaa, ettei muut herää. Silleen se herkistää kun varsinkin esittäjä ei paljon aitoutta, tunnetta tai karismaa enää kaipaa.
http://www.youtube.com/watch?v=NYLbtcErHp4

Ja musiikissa ja tulkinnassa kun enimmäkseen on kyse siitä, että se uppoaa sinne jonnekin. Laittomien stimulanttien kans voi kuulemma ja ehkä mahdollisesti saada tai siis joidenkin ihmisten mukaan niitä muita upotuksia ja seikkailuja. (hieno lausehirviö, jätänkin sellaiseksi.) ;)
HaloOfFlies
12.04.2010 21:16:16

En tiedä lukeeko tätä ketjua enää kukaan, mutta tässä yksi biisi, joka minun on aina pakko kuunnella kerta toisensa jälkeen, kun se on niin saatanan upea teos!

http://c.ilike.com/conv_click.php?a … d%2BSpelled%2BBackwards%2Ftrack%2FX
Suomalainen sössii aina S.M.A.K.-jäsen #5
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)