Jokapaikanapina 20.02.2010 22:07:22 | |
---|
Mutta milloin on h-hetki? |
Bobana 20.02.2010 22:08:13 | |
---|
oiva tumpeloinen: Sorry. Mut puolustuksena sanottakoon, ettei voi kauhalla vaatia, jos on lusikalla annettu. Toisin sanoen, en oo vieläkään kartalla, mut voin luvata, ettei tietoisuus tuu ainakaan paranemaan tänään. ;D No, rautalangasta: Mulla on siunaus saada eukon duunipaikasta Zoomin H2 lainaan eli tuota arvottavaa askia edeltävä malli ja on kyllä perkeleen hyvät saundit omissa rävellyksissä. Vehjes on nimenomaan tehty vastaanottamaan kovaäänistä musiikkia taltioiden sen siten että kaikesta saa selvää kuunnellessa pienelläkin volyymilla. Väännetäänkö vielä? Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
foetor ex ore 20.02.2010 22:10:45 | |
---|
Jokapaikanapina: Mutta milloin on h-hetki? http://www.ankytys.fi/(Suomen änkyttäjien yhdistys ry (SÄY) toimii änkyttäjien ja heidän perheidensä sekä änkytyksen kanssa työskentelevien ammatti-ihmisten tuki- ja etujärjestönä.) ;D |
oiva tumpeloinen 20.02.2010 22:10:51 | |
---|
Bobana: No, rautalangasta: Mulla on siunaus saada eukon duunipaikasta Zoomin H2 lainaan eli tuota arvottavaa askia edeltävä malli ja on kyllä perkeleen hyvät saundit omissa rävellyksissä. Vehjes on nimenomaan tehty vastaanottamaan kovaäänistä musiikkia taltioiden sen siten että kaikesta saa selvää kuunnellessa pienelläkin volyymilla. Väännetäänkö vielä? Väännetään ihmeessä. Muistaakseni H2:n seuraava malli (siis nykyinen) on H4. Tuo Q-sarja eroaa H-sarjasta kameran verran, ja onpi sitten aivan eri lelu. Eikä siinä, ihan kiva leluhan tuo on. Mut jospa mä nyt lopetan tän kiusaamisen, kun se näköjään siihen menee, vaikka ei ollut tarkoitus. Piis. =) |
Juhani 20.02.2010 22:11:30 | |
---|
Jokapaikanapina: Mutta milloin on h-hetki? Ennen keskiyötä. :) |
oiva tumpeloinen 20.02.2010 22:11:51 | |
---|
Juhani: Ennen keskiyötä. :) Mites se salkku? ;D |
Bobana 20.02.2010 22:13:44 | |
---|
oiva tumpeloinen: Väännetään ihmeessä. Muistaakseni H2:n seuraava malli (siis nykyinen) on H4. Tuo Q-sarja eroaa H-sarjasta kameran verran, ja onpi sitten aivan eri lelu. Eikä siinä, ihan kiva leluhan tuo on. Mut jospa mä nyt lopetan tän kiusaamisen, kun se näköjään siihen menee, vaikka ei ollut tarkoitus. Piis. =) Noniin. Kompastuin. Luulin että H2 oli edeltäjä. Mut mitä välii. Laatulaite lähtee ennen puolta yötä voittajalleen. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Estranged 20.02.2010 22:17:33 | |
---|
Bobana: Laatulaite lähtee ennen puolta yötä voittajalleen. Mää luulen että se ei liikahda minnekään ennen maanantaita, nus nus. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Juhani 20.02.2010 22:19:55 | |
---|
Estranged: Mää luulen että se ei liikahda minnekään ennen maanantaita, nus nus. Otamme voittajaan yhteyttä pikaviestitse ja sähköpostitse arvonnan jälkeen yhteystietoja varten. Ellemme tavoita voittajaa viikon kuluessa suoritamme arvonnan uudestaan. Tällainenkin mahdollisuus siis on. Jokatapauksessa palaamme asiaan tuossa puolenyön maissa! |
Estranged 20.02.2010 22:23:40 | |
---|
Juhani: Otamme voittajaan yhteyttä pikaviestitse ja sähköpostitse arvonnan jälkeen yhteystietoja varten. Ellemme tavoita voittajaa viikon kuluessa suoritamme arvonnan uudestaan. Tällainenkin mahdollisuus siis on. Jokatapauksessa palaamme asiaan tuossa puolenyön maissa! Juummutta meinasin, että ei se sieltä maahantuojalta varmaan mihinkään ennen maanantaita lähde. "I only know two kinds of people; those who obey me and those who die." -Chuck Norris | Carvin-huone |
Juhani 20.02.2010 22:43:26 | |
---|
Estranged: Juummutta meinasin, että ei se sieltä maahantuojalta varmaan mihinkään ennen maanantaita lähde. Juu. Ymmärsin. :) |
Johtaja 20.02.2010 23:10:36 (muokattu 20.02.2010 23:12:30) | |
---|
Arvonta suoritetaan puolilta öin, jotta kaikki vihon viimeisetkin halukkaat ehtivät vielä osallistua. Niin ja voittajan nimimerkki julkaistaan heti arvonnan jälkeen etusivun uutisissa. Käytännössä palkinto lähtee eteenpäin sitten kun olemme tavoittaneet voittajan ja välittäneet hänen yhteystiedot palkinnon lahjoittaneelle Studiotecille. |
Jag 20.02.2010 23:25:18 (muokattu 20.02.2010 23:26:21) | |
---|
Juhani: Ei kaikki tosiaan kirjoittele aktiivisesti keskustelupalstalle. Rekisteröityneitä jäseniähän on yli 91 000. Osallistujia olisi tullut enemmänkin jos kisa olisi kestänyt pidempään. Tasaisesti joka päivä on ollut osallistujien virta. Aivan. Ja tarkoitinkin tuota, että on aika epätodennäköistä että palkinnonsaaja olisi joku palstalta hyvin tunnettu. Jos vaikka heitetään sellainen (ihan täysin hatusta) sellanen 500 jäsene aktiivikirjoittajan porukka. Eli todennäköisyys, että joku aktiiviporukasta saisi sen on jotain 6200/500... = jtn 8%... Niin tämä siis vaan tohon spekulaatioon "tuleekohan se mulle" :D Kiitos. Ei tämä kuitenkaan meiltä pois ole. Maahantuoja toimittaa palkinnon suoraan voittajalle, joten emme itse tule edes näkemään sitä missään vaiheessa. Ahaa. Minä olin kuvitellut että tässä "tuhlataan" jotain RYn ylimääräisiä että päästään nollatulokseen :D:D e. muutama koffi on mennyt, mikä saattaa heijastua tekstin laatuun "Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja".
-MOT |
Migeteus 20.02.2010 23:28:31 | |
---|
Jag: Eli todennäköisyys, että joku aktiiviporukasta saisi sen on jotain 6200/500... = 1240%. Taisivat mennä luvut väärinpäin... This means that juusto. |
Bobana 20.02.2010 23:43:34 | |
---|
Johtaja: Arvonta suoritetaan puolilta öin, jotta kaikki vihon viimeisetkin halukkaat ehtivät vielä osallistua. Niin ja voittajan nimimerkki julkaistaan heti arvonnan jälkeen etusivun uutisissa. Käytännössä palkinto lähtee eteenpäin sitten kun olemme tavoittaneet voittajan ja välittäneet hänen yhteystiedot palkinnon lahjoittaneelle Studiotecille. Saako osallistua 26:nnen kerran? Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Johtaja 20.02.2010 23:48:31 | |
---|
Bobana: Saako osallistua 26:nnen kerran? Jokaiselta osallistujalta rekisteröidään vain viimeisin osallistuminen, joten ei tuo paranna voiton mahdollisuutta. Ellei sitten viimeksi vastannut väärin kysymykseen.. |
haukotus 21.02.2010 00:07:48 (muokattu 21.02.2010 00:07:59) | |
---|
Jag:Eli todennäköisyys, että joku aktiiviporukasta saisi sen on jotain 6200/500... = jtn 8%... 12,4 % Hajoo siihen saatana nusnusnus. Toivottavasti voitan.. "oh yeah i ROCK (literly)" - Jani 16 vee |
kimurantti1 21.02.2010 00:10:28 (muokattu 21.02.2010 00:13:09) | |
---|
haukotus: 12,4 % Hajoo siihen saatana nusnusnus. Toivottavasti voitan.. Paitsi että 12,4 ei ole prosenteiksi muutettuna 12,4% vaan nimenomaan 1240%. Kato kun prosentti on 1/100. ;-) Siispä ne luvut oli väärinpäin. Sitä mä en sitten tiedä, että mitä ihmeen väliä moisella ajatusvirheellä on. |
Juhani 21.02.2010 00:10:57 | |
---|
Arvoimme Muusikoiden.netin ensimmäisen (toivottavasti ei kuitenkaan viimeisen) kilpailun voittajan vuorokauden vaihteessa tuossa 10 minuuttia sitten... ...ja voittaja on... ...drumroll... ZoneBoy ( http://muusikoiden.net/jasenet/45183 ) Onnittelut voittajalle! Huom. Mikäli emme tavoita voittajaa viikon kuluessa suoritamme arvonnan uudestaan. |
Painajaismainen 21.02.2010 00:13:31 | |
---|
Däämn. Ei osunut. Onnittelut voittajalle! :) "Palkkapäivä iskee kuin miljoona GASia" - Kivijalka |