Aihe: Eläkeläiset ehdolla Euroviisuihin!
1 2 3
kousmanen
11.10.2009 14:07:51

Eläkeläiset suoraan viisuihin humppaamaan!
Humppaa tai kuole ;D
Up the Irons /,,/
Lennu
11.10.2009 14:22:09

Miksei ole enää suurta viihdeorkesteria? Olis mahtia kun Onni Varis yrittäis kapellimestaroida niitä soittamaan eläkehumppaa.
"omat loppuunnussittu PA ja mersu, yöt teltassa" - "muut on mut mersun vois vuokraa"
timus
11.10.2009 16:09:20
Myös ajatus Onni Variksesta kaikissa viisuviikkoon liittyvissä presseissä ja muussa härdellissä houkuttaisi erittäin paljon. Onnihan on supliikki pr-mies, jolla on sana niin sanotusti hallussa.

Itse asiassa ajatus Eläkeläisistä ja euroviisuista kuulostaa koko ajan vaan paremmalta.
"The lyrics don't mean shit to be honest, in my opinion. It's all about the drums" -Larry Mullen Jr (U2).
sikanaama
12.10.2009 20:56:20
Aion minäkin käyttää matkapuhelintani äänestykseen mikäli Eläkeläiset euroviisukarsinoissa esiintyvät. Taidan äänestää jo ennakkoon.
DirtyFingers
17.11.2009 23:20:33 (muokattu 19.11.2009 18:57:31)
--------------
Watch Out, We're Mad
aristoteles666
21.11.2009 23:54:13 (muokattu 21.11.2009 23:54:48)

miksi ihmisiä kiinnosta kuka siellä soittaa tai ei soita, mulle on sama kuka siellä on, en aio seurata kuitenkaan.
enkä kyllä tätä keskusteluakaan.
Lennu
22.11.2009 08:02:44

aristoteles666: miksi ihmisiä kiinnosta kuka siellä soittaa tai ei soita, mulle on sama kuka siellä on, en aio seurata kuitenkaan.

No mut hei kiva tietää.
[kokarek: En kehtaa tuhlata aikaani niiden kommentointiin kun et sinäkään ollut tuhlannut aikaa niiden säveltämiseen.]
Seba
22.11.2009 21:34:20

aristoteles666: miksi ihmisiä kiinnosta kuka siellä soittaa tai ei soita, mulle on sama kuka siellä on, en aio seurata kuitenkaan.

eihän ihmisiä voisi mitenkään kiinnostaa euroopan suurin laulukilpailu jos sua ei kiinnosta.
Yhtä paljon varmaan on kiinnostusta ihmisillä sun mielipiteestä kun sulla kisoista.

Miksi sitten vaivautua kommentoimaankaan?

Ai niin, turha kysyä, kun et seuraa tätä aihettakaan niin et voi vastatakaan.
Icy-Sun
23.11.2009 18:48:10

No nimenomaan ei soita. Siellä käsittääkseni tulee kaikki muu nauhalta paitsi päävokaalit. Jumalatonta paskaa Euroviisut minusta. Laulukilpailu se onkin vain nimellisesti.
Seba
23.11.2009 19:37:18

Icy-Sun: No nimenomaan ei soita. Siellä käsittääkseni tulee kaikki muu nauhalta paitsi päävokaalit. Jumalatonta paskaa Euroviisut minusta. Laulukilpailu se onkin vain nimellisesti

Nimellisesti?
Eikös siellä arvostella nimenomaan millaisia lauluja sinne on kyhätty?
Eli vähän niinkun biisikisa oikeasti, eikä mikään idolssin koelaulu.

En tarkkaa käytäntöä tiedä kun en juuri noita seuraa, mutta mun käsittääkseni siellä nimenomaan on playback kielletty?
Migeteus
23.11.2009 19:40:35 (muokattu 23.11.2009 19:43:48)
Seba: En tarkkaa käytäntöä tiedä kun en juuri noita seuraa, mutta mun käsittääkseni siellä nimenomaan on playback kielletty?

Minun tietääkseni kaikki muu paitsi laulu tulee nauhalta, mutta laulua ei saa olla taustanauhalla ollenkaan. Niin pää- kuin taustalaulutkin siis lauletaan livenä.

Ja sehän on tosiaan laulukilpailu merkityksessä biisi- eikä laulamiskilpailu (Eurovision Song Contest). Siitä tietysti voi olla montaa mieltä, kuinka paljon siellä biisit oikeasti ratkaisevat.
This means that juusto.
Icy-Sun
24.11.2009 00:35:38
Seba: Nimellisesti?mun käsittääkseni siellä nimenomaan on playback kielletty?

Mielestäni edelleen soitanta on playbackia ja usein pelkät ykkösvokaalit laulettu. Hyvin popularisoitunutta ja visuaalista viihdettä jokatapauksessa kyseessä, vaikka sen ehkä laulukilpailu pitäisi ollakin.
Antti1
24.11.2009 01:25:11
Icy-Sun: Mielestäni edelleen soitanta on playbackia ja usein pelkät ykkösvokaalit laulettu.

Wrong. Taustanauhalta ei saa tulla mitään lauluosuuksia ja kaikki musiikki tulee taustanauhalta. Näin vuodesta 1999 lähtien, ei tartte mutuilla.
Oh my goodness. What am I gonna do in a submarine?
Icy-Sun
24.11.2009 01:46:21
Antti1: Wrong. Taustanauhalta ei saa tulla mitään lauluosuuksia ja kaikki musiikki tulee taustanauhalta. Näin vuodesta 1999 lähtien, ei tartte mutuilla.

Emmää nyt ihan mutuile, vaikka kisaa vihaankin ;) Eihän tuossa nyt muuta ollut kuin se, että taustavokaalitkin täytyy laulaa. On nämä tullut itsekin joskus luettua.
Nuages
30.11.2009 13:11:11
http://euroviisut.yle.fi/euroviisut/2009-11-30/kappaleet

Biisit kuultavissa Ylen sivuilla. Mahtava biisi tuo Eläkeläisten veto.
"Sointua löytyy kahta sorttia: hilipiää ja haikiaa. Ruuri piristää niinku hömpsyt ja molli herkistää porajamahan. Kauvan lasetettuna alakaa ruurit naurattahon, mollit pakkaa rääyttämähän ihimisiä." -Einon urkukoulu
BondakeBunny
30.11.2009 15:59:30

Nuages: http://euroviisut.yle.fi/euroviisut/2009-11-30/kappaleet

Biisit kuultavissa Ylen sivuilla. Mahtava biisi tuo Eläkeläisten veto.

On kyllä suhteellisen tuntemattomia suurin osa nuista ehokkaista. Vois kyllä itekkii humpauttajia harkita äänestävänsä.
Elämästä saa paremmat ohjat, kun muistaa ottaa riittävät pohjat.
DirtyFingers
01.12.2009 01:34:17
Kyllä Eläkeläiset on noista euroviisukipaleista parahin. Siis niistä biiseistä, joita olen kuunnellut. Tähän mennessä tosin kuunnellut vain yhtä - mutta kyllä euron uhraaan.
Watch Out, We're Mad
Kukkis 77
01.12.2009 02:02:05

"Palvelumme on ruuhkautunut, pahoittelemme"

Haistakaa vittu. Haluan kuulla Eläkeläisiä.
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
Anti
01.12.2009 02:03:09

Kukkis 77: "Palvelumme on ruuhkautunut, pahoittelemme"

Haistakaa vittu. Haluan kuulla Eläkeläisiä.

http://www.youtube.com/watch?v=GN04MxHqT1U
tuolta löytyy.
kalamies#27 >-)))>
Heissi
01.12.2009 03:37:10
Anti: http://www.youtube.com/watch?v=GN04MxHqT1U
tuolta löytyy.

Mainio ralli. Toihan voi upota jopa perinteisiin viisuja seuraviin imbesilleihin.
"We live in a world where people will have a GPS and a crucifix on the same dashboard." - Doug Stanhope
E N O K K I O . C O M
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)