Bongowing 23.06.2008 20:14:44 (muokattu 23.06.2008 20:14:56) | |
---|
sitten kaikki kirjoittaisivat näin: "IMO minun mielestäni ari koivusen musiikki ei IMO ole erityisen hyvää, IMO. näin siis MINUN MIELESTÄNI. älkää lyökö" ..mikä on tosin hankalaa kuten yläpuolelta näkyy. There is no ought from is. |
Boyakasha 23.06.2008 20:16:27 | |
---|
"The only thing worse than being talked about is not being talked about." -Oscar Wilde http://www.myspace.com/sonicrootsband |
Veikko 23.06.2008 20:30:41 | |
---|
Saako M.Netissä missään keskustella Ari Koivusesta? Kyllä varmaan saisi, mutta kun aikuiset ihmiset eivät osaa. Joillekin tuntuu olevan tarpeellista vuoden jatkuva dissaus, joka on jotain muuta kuin keskustelua. Mikähän päässä nyrjähtää kun etsimällä etsii asioita joista ei pidä. Ja sitten vielä kertoa ne muille. Ihan vitun tyhmää toimintaa. Jos ei pidä Koivusen musasta niin miksi ihmeessä pitä alkaa analysoimaan jotain sen youtuBe-vetoja? Kertokaa nyt te jotka sitä olette harrastaneet. Maisteletteko myöskin ruokia, mistä ette pidä? Sitten kirjoitatte nettipalstalle, että olispas paskaa soppaa. Niin ja en minäkään Koivusen musasta tykkää, mutta tämä sen morkkaaminen on menny jo kaiken inhimillisyyden ylitse. - Ei luusereissa ole mitään vikaa. Heitä vain ei kiinnosta rahat tai valta. He haluavat vain vähän rakkautta ja murkinaa koirallensa. Aki Kaurismäki |
Juhani 23.06.2008 20:31:42 | |
---|
Ei provoa vaan lakoninen toteamus. Niin siis ihan yleisesti tuon ketjun sisältö, kuten tämänkin. Ei hyökkäyksenä sun kommenttiin. Mutta ehkä tämä ketju pysyy pystyssä ja siistinä. On hassua, että esimerkiksi rock/pop-palstalla on useita avattuja ketjuja Guns N'Rosesista, kun taas Ari Koivusesta on pystyssä yksi suljettu ketju ns. varoittavana esimerkkinä. Niin siis kyse on yhdestä lukitusta ketjusta? Tuo toinen on tosiaan punaisella lukotettu, mutta sitä kun katselin niin ei kyllä kovin rakentavalta näytä missään suhteessa. "SDJ huom; siitä edellisestäkään ei tullut mitään paskaläjää, täällä on n. 1000 paskempaakin ketjua, kuten Metallica-aiheiset, mutta Juhani tais vaan ihastua Koivuseen, joten ketju vaan kiinni." Heh, anteeks mut repeilen kyllä näille oikeesti. :D Kerran tavannu Arin Ankkarokin karaokessa ja tyyppi kertoi olevansa jäsen yms. Aikamoinen pikaihastus sitten. Enkä minä todellakaan tätä foorumia yksin ylläpidä vaikka se tässäkin personoituukin munhun. Onhan Koivusen ketjussa käyty sananvaihto kieltämättä melko kiivasta ajoittain, mutta kuinka monessa muussa ketjussa M.Netissä listaykkösen yhtyeen muusikko viitsii edes käydä sananvaihtoa kritisoijien kanssa? No ehkä tää ketju sitten korvaa tuon. Kysehän ei kuitenkaan taida olla Koivusesta laulajana, vaan Idols formaatin ilmiöstä ja onko artisti uskottava jos hän on esillä jatkuvasti valtamediassa ja levyt listoilla yms? Mulla ei ole ketään vastaan täällä, olkoon se sitten sitä "perseen-nuolentaa" jota vaistoan tässä rivien välistä lukevani? Voi tosin olla, että kohta on taas kauheet matsit päällä jäsenten välillä ja joku moderaattoreista laittaa tän lukkoon, mulle on tässä vaiheessa ihan sama enkä kuluta energiaani tähän asiaan. Mulla on oma kantani, josta kirjoitin siihen aikanaan lukittuun ketjuun, I rest my case. You can go on. |
Boyakasha 23.06.2008 20:37:18 | |
---|
Jo(i)llekin tuntuu olevan tarpeellista vuoden jatkuva dissaus, joka on jotain muuta kuin keskustelua. Mutta tavallaan onhan sen "yhden kaverin" *) pakkomielteisessä ehdottomuudessa jotakin hellyttävää. Ja onhan siinä ketjussa melkoisen herkullista/oksettavaa dialogia parhaimmillaan/pahimmillaan - riippuu ihan näkökulmasta miltä kantilta haluaa katsoa. Jo 71 sivun verran. *) "no names mentioned" http://www.myspace.com/sonicrootsband |
sirdickyj 23.06.2008 20:43:22 | |
---|
Jos jengiä kiinnostaa kirjoittaa, miksei niin saa tehdä, kunhan pysytään lain puitteissa? Eihän ketään kukaan pakota niitä viestejä lukemaan. Itseä vituttaa että tuolla ois ollu ehkä mahdollisuus kuulla luxin kokemuksista koivusen bändissä, mutta typerän lukituksen takia sekin meni nyt sitten ohi. ei sillä ollu aikomustakaan kirjottaa mitään kierteli kommentoimastakin k.o. aihetta Ei kerta homoa tee! |
sirdickyj 23.06.2008 20:45:31 | |
---|
Mutta tavallaan onhan sen "yhden kaverin" *) pakkomielteisessä ehdottomuudessa jotakin hellyttävää. Ja onhan siinä ketjussa melkoisen herkullista/oksettavaa dialogia parhaimmillaan/pahimmillaan - riippuu ihan näkökulmasta miltä kantilta haluaa katsoa. Jo 71 sivun verran. *) "no names mentioned" no, mä nostin aiheen tapetille aina, kun oli jotain kommenoitavaa ilmennyt, ja koitin kysyä, että kuulostiko nyt hyvältä. kukaan ei sano mitään. mitä helvettiä? http://www.youtube.com/watch?v=ypZTK5pa96o siinä uus sinkkubiisi, kommentoikaa älkääkä itkekö siitä, jos joku muu kommentoi. mä olen jo kommentoinut, mutten enää viitti, ettei mee lukkoon. Ei kerta homoa tee! |
M-Juhana 23.06.2008 20:46:01 | |
---|
Onhan A. Koivunen Mnetin mittapuussa merkittävä artisti. Suurempia tunteita kuin Beatles tai Zeppeliini konsanaan. Mielipiteet on arvokkaita ja ei sitä todellakaan tartte vuosia jankuttaa. Koko A.Koivunen aihe täällä foorumilla on tavallaan kummajainen. Tosi "troo" musikanttien mielestä hän on kelvoton ja diggareiden ja musabusinesta seuraavien mielestä ok ilmiö. Kyllä mäkin kaadun, ikävä kyllä, ton kateellisuus aspektin suuntaan näiden iki-dissaajien suhteen. Mulle Beatles ei ole juurikaan merkittävä pumppu maailman populaarimusiikin skenessä. En kyllä sitä joka triidissä julista. Ja kappas A.Koivunen rinnastettiin jo maailmanhistorian merkittävämpää bändiin. "Akaan Saabisti" -Veikko |
Boyakasha 23.06.2008 20:49:25 | |
---|
Kysehän ei kuitenkaan taida olla Koivusesta laulajana, vaan Idols formaatin ilmiöstä ja onko artisti uskottava jos hän on esillä jatkuvasti valtamediassa ja levyt listoilla yms? Niin, mun mielestä kyseessä on nimenomaan Arista laulajana. "Fiksua ja kypsää" (Tehosekoitinta lainatakseni) aitoa muusikkoa vituttaa, kun "paskan laulajan" levyt myy. Niin muuten myy Britney Spearsinkin. Ja Madonnan. Ja Matti Nykäsen. Big deal. Idols -> Julkkis -> mediajulkisuus = fakta. Mutta tämä yhtälö ei automaattisesti synnytä levymyyntiä. Eikä myöskään (katu-)uskottavuus. http://www.myspace.com/sonicrootsband |
Boyakasha 23.06.2008 20:52:22 | |
---|
http://www.myspace.com/sonicrootsband |
sirdickyj 23.06.2008 20:54:24 | |
---|
Ja kun SDJ:ltä kysyin meniskö se itse tai joku muista dissaajista Koivusen bändiin, jos pyydettäisiin tuli lukitusta. Ois ollut kiinnostava kuulla miten nää coverbändityypit ym. suhtautuu Koivusen bändiin duunipaikkana. Ja millasta duunia se Luxille oli. voit lainata mun vastauksen sieltä pikaviestistä, jos haluat. editoi se vain siltä osin, kun siinä on semmoista, joka ei ole kaikille luettavaksi tarkoitettua. Ei kerta homoa tee! |
Boyakasha 23.06.2008 20:54:36 | |
---|
siinä uus sinkkubiisi, kommentoikaa älkääkä itkekö siitä, jos joku muu kommentoi. mä olen jo kommentoinut, mutten enää viitti, ettei mee lukkoon. No, Ari Koivuseltahan se kuulostaa. http://www.myspace.com/sonicrootsband |
sirdickyj 23.06.2008 21:05:11 | |
---|
No, Ari Koivuseltahan se kuulostaa. no, toi on just tota. kun joku kirjoittaa, että kyse ei ole Ari Koivusesta laulajana, vaan Idols-formaatista niin mulle on kyse nimenomaan hänestä laulajana ja siitä, kuinka Idols-formaatti ja etenkin sen Suomen asiantuntematon ja osaamaton tuomaristo ylistää tommosta alakoulutasoista laulua maasta taivaaseen. Ei se ole tuon formaatin idea, ja musta onkin hienoa nähdä, kuinka Randy Jackson tiputtaa jatkosta esityksiä, joilla Suomessa voitettaisiin kaikki Idols-kisat yhteensä. Esityksiä, joissa mä en kuule mitään vikaa, "juu, ei vire pidä". Muistuttaisin vielä epävireessä ja falskisti laulaneesta Arista kisassa, jossa siihen päin helvettiä laulamiseen ei hänen kohdallaan puututtu, mutta Anna Abreulle huomauteltiin paljon parempien esitysten falskiudesta. No, ne dumarit ei osannutkaan asiaansa, joten se siitä. Ei kerta homoa tee! |
JCM 23.06.2008 21:06:09 | |
---|
http://fi.wikipedia.org/wiki/Artisti "Muusikkoja ovat mm. * laulajat, jotka käyttävät omaa ääntään instrumenttina" Millä tavoin Ari Koivunen eroaa tässä suhteessa esimerkiksi Elvis Presleystä, vain yhden esimerkin antaakseni? Kappas:D Minäkin olen muusikko tuolla määritelmällä. Ari Koivunen -ketjut näyttää rokkipuolella lähtevän aika lujasti lapasesta, vaikka onhan siellä hyvääkin, asiallista ja monipuolista keskustelua ollut. |
Kailis 23.06.2008 21:15:42 | |
---|
kundi on onnistunut pitämään jalat tukevasti maassa kaiken myllytyksen ja pyörityksen jälkeen. Miten tämä ilmenee käytännössä? Ylimielistä suhtautumista ja toisten dissaamista en ihan tuon määritelmän alle laittaisi. |
Boyakasha 23.06.2008 21:17:28 | |
---|
Muistuttaisin vielä epävireessä ja falskisti laulaneesta Arista kisassa, jossa siihen päin helvettiä laulamiseen ei hänen kohdallaan puututtu, mutta Anna Abreulle huomauteltiin paljon parempien esitysten falskiudesta. No, kuten Ari ja Erkka Rumban haastattelussa totesivat, niin Auto-Tunella on mahdolliset falskiudetkin saatu studiossa kuntoon. http://www.myspace.com/sonicrootsband |
sirdickyj 23.06.2008 21:19:27 | |
---|
No, kuten Ari ja Erkka Rumban haastattelussa totesivat, niin Auto-Tunella on mahdolliset falskiudetkin saatu studiossa kuntoon. Lucahan väitti, ettei semmoista olisi käytetty. Tottakai on, ja paljon muutakin. Arskan laulussa on nimenomaan läpitunkeva autotune-klangi, eli se ei ole ollut pelkkä pikkuvirheiden korjaaja. Sen kuulee, ken osaa kuunnella. Ei kerta homoa tee! |
j0nas 23.06.2008 21:23:59 | |
---|
Arskan laulussa on nimenomaan läpitunkeva autotune-klangi, eli se ei ole ollut pelkkä pikkuvirheiden korjaaja. Sen kuulee, ken osaa kuunnella. Repesin. Virhe! jne.. |
sirdickyj 23.06.2008 21:26:26 (muokattu 23.06.2008 21:26:34) | |
---|
Repesin. Virhe! jne.. miksi? Ei kerta homoa tee! |
Boyakasha 23.06.2008 21:28:05 (muokattu 23.06.2008 21:35:39) | |
---|
Miten tämä ilmenee käytännössä? Ylimielistä suhtautumista ja toisten dissaamista en ihan tuon määritelmän alle laittaisi. No ainakin nämä haastattelut ovat muuttaneet useamman henkilön käsityksen Arista: http://plaza.fi/kaista/musiikki/aan … lta-olet-kaista-tvn-haastatteluista Ja mieti mitä eroa on vaikka lauseissa: "Kristian on perseestä", Ari leikillisesti tölväisee. "Kristian on perseestä", Ari tylyttää. Väitän, että on helpompi myydä iltapäivä- ja viikkolehtiä Arin "paha poika"-imagolla ja repiä otsikot sivulauseista kuin rakentaa totuudenmukaisempaa kuvaa mukavasta ja rempseästä 24-vuotiaasta pitkätukasta, jolla läppä lentää. http://www.myspace.com/sonicrootsband |