Aihe: Outoa porukkaa..
1 2
Teijo K.
13.05.2008 13:49:43

Sitten pitää laittaa yhteystietoihen osoite ja lankapuhelin numero, jos ei mailit ja puhelimet kiinnosta=) Keikkapaikoista ei kyllä about koskaan saa mitään vastauksia emaililla, muutamaan kertaan jotain kysellyt ja ei mitään kuulunut...

Niihin tulee miljoona toiveikasta punkmetallibändin e-mailia minuutissa. Arvaapa huvittaako vastata kun ihan riittämiin tulee asiallisiakin yhteydenottoja. :)
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
Zammy
13.05.2008 13:56:50
Niihin tulee miljoona toiveikasta punkmetallibändin e-mailia minuutissa. Arvaapa huvittaako vastata kun ihan riittämiin tulee asiallisiakin yhteydenottoja. :)

Kannattaako sitä sähköpostia missään sitten edes ilmoittaa?
Minulla on pappatunturi, sininen ja sporttinen. Sillä naiset isketään, sen sorttinen.
Teijo K.
13.05.2008 13:58:14

Kannattaako sitä sähköpostia missään sitten edes ilmoittaa?

Jospa niille tulee sinne muutakin postia. Tulee mullekin roskapostia mutta en mä sen perusteella ole jättämässä sähköpostiosoitetta pois käytöstä.
Lälly, humanisti, puuseppä. Basisti.
Alkuperäiskokoonpano
iba68nez
13.05.2008 15:07:24
Itseasiassa on. Ei taannoin tarvinnut olla kokoaikaa tavoitettavissa. Sai olla joskus piilossa ihmiskunnalta. Nää kännykät ja tietokoneet on vaan muuttaneet kommunikointia niin rajusti, että ihmekös tuo jos evoluutio raahaa vähän perässä. Nykyään jos joku vastaus viivästyy päivällä tai parilla niin ollaan jo huutelemassa perään. Ennen sai ihan hyvällä omalla tunnolla harkita vastaustaan vaikka viikonkin ennen kuin lähetti sen oman kirjeensä tai soitti lankapuhelimella perään.

No eihän oo. Ei voi olla rasittavaa painaa "o" ja "k" ja "lähetä". Tarkotan siis lähinnä asiallisia viestejä, en sellasia jotka ei ylipäätään vaadi mitään vastausta. Mut siis kyllä mä sen tajuan et ihmiset on erilaisia ja toiset ei katso et joku asia vaatii kuittausta, vaikka toisen mielestä se olisikin korrektia. Sama juttu "ok":n lähettämisen kanssa: sun mielestä se on rasittavaa, mun mielestä ei.
Dropped C
13.05.2008 16:37:55
Mielestäni kyllä pitää vastata kaikille kandidaateille jos bändiin hakee porukkaa, vaikka kyse olisikin ihan harrasteyhtyeestäkin. (Vrt. työnhaku). On se hyvä tapa. Ellei sitten yhteydenottoja ole tullut kymmenittäin. Itse onneksi soittelen ihan kaveripohjalta ja ei ole tullut bändeihin haettua, mutta kyllä se v*tuttaisi jos ei edes mitään kuittausta tulisi.
brn2sk8
29.05.2008 08:23:13
Itekkin oon hakenut neljään kokoonpanoon tän wanted osaston kautta, ja voin sanoa että aikalailla sen huomaa ilmoituksesta minkätasoinen porukka tai henkilö hakee seuraa... Jos ilmoitus on tyylillä: "moi oon 12v rumpali ja äitin mielestä oon hyvä. soitetaan rokkia" niin voi toki koittaa onneaan, mutta ei tule odottaa liikoja..

Kerran vastasin erään rumpalin ilmoitukseen jossa se ilmoitti etsivänsä bändiä ympärilleen ja että sillä on itellään reenikämppä jne., mutta kun kysyin asiasta, mm. että oliko sille jo moni vastaillut tai onko muuta possea kuin se itse, ja että missä se reenikämppä sijaitsee niin vastaus oli jotain tähän suuntaan: "jooh.. se reenikämppä, no sitä ei oikeestaan oo kun ajattelin että jollain toisella jäsenellä olis ni vähän lupailin niinku etukäteen, kukaan muu ei oo vastannu viä, eikä mulla oo rumpujakaa, ei sulla sattuis olee kämppää ja jotain settiä, mä en ihan millä vaan soittele?"
Cry Baby and ask me WHY WHY
masterhat
29.05.2008 14:59:40
kerran haeskelin laulajaa triphop-pmmp-prokkikseen, ja vastauksia tuli toistakymmentä muutamassa päivässä. Kaikille vastailin, olin sitten kiinnostunut heistä laulajana tai en. Jonkin verran musaa nauhoiteltiin sitten sen karsiutuneen vokalistin kanssa, mutta olen vaan niin laiska ja saamaton, joten sekin homma jäi tauolle.

Ilman musanäytettä on turha hakea soittajaa kooonpanoon, ellei sitten olla aikeissa perustaa täysin uutta kokoonpanoa
http://www.mikseri.net/artists/fouraces.69258.php
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)