Jokapaikanapina 12.05.2008 13:52:17 | |
---|
Naisia tulee joka tuutista. |
Boldari 12.05.2008 14:22:29 | |
---|
Onneksi olkoon! Onko synnytykset olleet rankkoja? Lähinnä olen huolissani virtsaputki- ja nasaalitie synnytyksistä. Professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist! |
Kailis 12.05.2008 14:25:22 | |
---|
Onneksi olkoon! Onko synnytykset olleet rankkoja? Lähinnä olen huolissani virtsaputki- ja nasaalitie synnytyksistä. Tässä tapauksessa voi olla että naiset on perseestä. |
Boldari 12.05.2008 14:26:13 | |
---|
tai korvasta. Professional twice over - an analyst and a therapist. The world's first analrapist! |
Kailis 12.05.2008 14:29:01 | |
---|
Tai sitten ollaan ymmärretty ihan väärin. Ehkä kaverin jäätelöistä löytyy joitain muovisia naisfiguureja? |
akisetä 12.05.2008 15:00:54 | |
---|
Kyllähän se on vaikuttanut... Alkoholin kulutus on kasvanut melkoisen reilusti, savukkeita menee, partaa ei joka päivä jaksa ajella ja samat farkut vaan pysyy jalassa. Hiukset ovat tosin vielä pysyneet perinteisen lyhyessä "kiltti poika" -muodossa :P Mut vakavasti puhuen kyllä musiikki on vaikuttanut minuun aikalailla. Niin teiniltä kuin se kuulostaakin, niin kyllä minä saan musiikista oikeasti jotain toivoa elämään, se auttaa jaksamaan. Puhuttamattakaan sitten siitä, minkälaisia elämyksiä ja miten vahvoja tunteita musiikki voi saada aikaan, niin hyvässä kuin pahassakin. Musiikin harrastamista ja soittamista en kyllä ajatellut lopettaa ikinä, on se vaan semmonen asia. |
aoi 13.05.2008 20:27:59 | |
---|
pää-ääni 8 kHz ja kerrannaiset päälle. Sama taajuus kerrannaisineen onpi miullekin siunautunut. Inha on yöt ja päivät kuunnella. Koulussa hankala kun kaikki meluavat ja jotain pitäis kuullakin. Mut mitä hyvää musiikki on miulle tuonut, ainakin musiikkimaku parantui 100% entisestä, kriittisyys musiikkia kohtaan lisääntyi, erilaiset haaveet tulivat kehiin ja elämälaatu koheni yleiselläkin tasolla. Tavoitteita löytyi ja onpahan joku syy elämiseen keksitty. Ulkonäkö muuttui saman tien. Opin vihaamaan puolalaisia. Ja massapoppia. |
Kailis 13.05.2008 20:46:07 | |
---|
Sama taajuus kerrannaisineen onpi miullekin siunautunut. Inha on yöt ja päivät kuunnella. Koulussa hankala kun kaikki meluavat ja jotain pitäis kuullakin. Mut mitä hyvää musiikki on miulle tuonut, ainakin musiikkimaku parantui 100% entisestä, kriittisyys musiikkia kohtaan lisääntyi, erilaiset haaveet tulivat kehiin ja elämälaatu koheni yleiselläkin tasolla. Tavoitteita löytyi ja onpahan joku syy elämiseen keksitty. Ulkonäkö muuttui saman tien. Opin vihaamaan puolalaisia. Ja massapoppia. Minulla haaveet ja elämänlaatu- sekä hallinta romahtaneet. Tavoitteet kateissa ja syy elämiseen askarruttaa. Mutta puolalaisista ja popista diggaan =D |
aoi 13.05.2008 20:51:16 | |
---|
Minulla haaveet ja elämänlaatu- sekä hallinta romahtaneet. Tavoitteet kateissa ja syy elämiseen askarruttaa. Mutta puolalaisista ja popista diggaan =D Aika fantsua. Mie en oikein diggaa puolalaisia hermomyrkkyhengityksekkään puolalaisen ex-kitaraopen jälkeen. Kauhee äijä muutenkin. Popin tietsikalla tehdyt yksinkertaiset taustat miljoonine perkussioineen ja tuhannet naislaulajat, jotka kaikki enemmän tai vähemmän honottavat nenäänsä ja kuulostavat lähes samalta, eivät oikein tuota miulle musiikkinautintoa... |
Kailis 13.05.2008 20:58:49 | |
---|
|
Linnunlaulupuu 13.05.2008 21:00:48 (muokattu 13.05.2008 21:01:34) | |
---|
Aika fantsua. Mie en oikein diggaa ... Miten j-popin kuuntelija voi olla noin nörtti? Anteeksi, siis ahdasmielinen. Musiikki sai minut muuttumaan ahdasmieliseksi ja yleistäväksi animeteinejä, hevareita, indierunkkareita, eurohumppakansaa ym. kohtaan. Huonojakin muutoksia saattaa olla, mutta niitä en tiedosta. KINNIKUN! |
Kailis 13.05.2008 21:15:47 | |
---|
Miten j-popin kuuntelija voi olla noin nörtti? Anteeksi, siis ahdasmielinen. Musiikki sai minut muuttumaan ahdasmieliseksi ja yleistäväksi animeteinejä, hevareita, indierunkkareita, eurohumppakansaa ym. kohtaan. Huonojakin muutoksia saattaa olla, mutta niitä en tiedosta. Älä oo tollanen... |
Jag 13.05.2008 21:41:33 | |
---|
Minulla haaveet ja elämänlaatu- sekä hallinta romahtaneet. Tavoitteet kateissa ja syy elämiseen askarruttaa. Mutta puolalaisista ja popista diggaan =D Muuten aika lailla sama, mutta puolalaisia kohtaan minulla ei ole syntynyt mitään erityistä kiintoa. En siltikään ainakaan tässä vaiheessa vaihtaisi takaisin tuohon aikaa "ilman" musiikkia. :) " toinen teoria on se että nykyisen (varmaan tuossa 90 luvun lopulla) tuli studioiden miksaus pöytiin sellainen "radio nova" nappi, jonka kaikkein rahanahnein tuottaja painoin pohjaa aina kun biisit nauhotettiin..
" - Trey |
jannu 13.05.2008 23:37:16 | |
---|
Nuorna poikana, huolimatta immeisten ääliöistä, vaihoin nyrkkeilyn rumputtamiseen. Eipi kaduta, juurikaan. Välillä sun juttuja lukiessa tulee mieleen, että tapahtuikohan toi vaihto mahdollisesti ihan pikkasen liian myöhään. "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
Rotuvaari 14.05.2008 13:22:50 | |
---|
Musiikki on ollut oiva tekosyy laiminlyödä sosiaalisia suhteita. Vähän sama juttu omalla kohdalla, kuin mennä kuntosalille huhhailemaan tunnin ajaksi tekemättä mitään. Saa ehkä hyvän omantunnon, mutta lihakset ei kasva saati kunto kohoa. Kitaran kanssa on vähän sama. Kattelee televisiota ja rämpyttelee siinä sivussa jotain sontaa. Kerran vuodessa opettelee jonkun uuden biisin alusta loppuun, that's it. Musiikki ei muuttanut minua, mutta jonain päivänä muutan musiikkia. Hullu paljon töitä tekee, viisas ostaa donitsin. |
Lag 14.05.2008 13:40:22 | |
---|
Musiikki on saanut miut olemaan tälläinen kun olen. Mitähän elämä olisi ilman musiikkia. |
Rotuvaari 14.05.2008 13:44:04 | |
---|
Mitähän elämä olisi ilman musiikkia. Olisi ainakin paljon päivätöihin sopeutumattomia heittiöitä, jotka ryyppäisivät ja miettisivät, että ehkä joskus vielä keksitään jokin juttu, jossa olisi hyvä. Sitä odotellessa vähän lisää Absinttia. Hullu paljon töitä tekee, viisas ostaa donitsin. |
Kailis 14.05.2008 15:38:58 | |
---|
Välillä sun juttuja lukiessa tulee mieleen, että tapahtuikohan toi vaihto mahdollisesti ihan pikkasen liian myöhään. TURRE ISTU! Hyvä poika. |
jannu 14.05.2008 15:59:23 | |
---|
TURRE ISTU! Hyvä poika. Kuten sanoin... "Just tell me fucking why everything becomes an issue!" |
aoi 14.05.2008 16:06:27 | |
---|
Miten j-popin kuuntelija voi olla noin nörtti? Anteeksi, siis ahdasmielinen. Musiikki sai minut muuttumaan ahdasmieliseksi ja yleistäväksi animeteinejä, hevareita, indierunkkareita, eurohumppakansaa ym. kohtaan. Huonojakin muutoksia saattaa olla, mutta niitä en tiedosta. Öö... Mie en voi sietää j-popia enkä animetunnareita yms. Tietääkseni pidän lähinnä kitaravetoisesta japanilaisesta rockista ja hiukan heviäkin tulee kuunneltua. Mie osaan tarvittaessa olla vaikka kuinka ahdasmielinen. En oikein pitänyt hevareistakaan, mutta kaikki kaverit mukaanlukien bändikaverit ovat hevareita, joten parempi oli totutella. |