arielman82 18.04.2008 23:53:17 | |
---|
Ainaki se waiting for the dawn on kova biisi. Sen haluan kyllä kuulla tavastialla! |
texjazz 19.04.2008 00:49:27 | |
---|
Kuinkas paljon näillä levyillä on eroa? Kristillinen rokki kun ei nyt kovin suuria intohimoja nostata. Kristillinen rokki ei tule paljoakaan vainoamaan Qstonen taholta sinua. http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc Leikatusta konjakista tulee riemastuttavan pitkällinen ja kiehtovan syvälle porautuva krapula. - Tuntematon ajattelija |
Coran 19.04.2008 01:12:03 (muokattu 19.04.2008 01:14:12) | |
---|
Ainoa muisto tästä bändistä on joskus ehkä 90-luvun alussa listaohjelmassa soinut biisi, jossa kertsi meni jotenkin näin: Train train, train train, gonna bring my baby back tonight train train, train train... ja jotain Muistaakseni hyvä biisi. Miltähän levyltä löytynee, jos joku tietäisi? Nimeltään muuten Train, train ja löytyy pitkäsoitolta III! Täältä voi fiilistellä sitä ja muutamaa muutakin: http://www.myspace.com/qstoneband Tuosta Waiting for the Dawnista tunnetumpi versio lienee Kuustosen soolotuotannon puolelta löytyvä Vielä vähän aikaa. Hieno kipale. Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
MK73 19.04.2008 09:41:43 | |
---|
Tuosta Waiting for the Dawnista tunnetumpi versio lienee Kuustosen soolotuotannon puolelta löytyvä Vielä vähän aikaa. Hieno kipale. Näin on. Lisäksi Q.Stone debyytin kappaleet Blue View ja Sweet Dreams löytyvät myös Kuustosen ekalta soololevyltä suomennettuina "Jään Sisälle" ja "Kauniit Unet". Voi olla muitakin, tuo Q.Stone -debyytti kun piru vie kokoelmastani vielä puuttuu. Kertokaa ihmeessä, mikäli sitä jossain näkyy myynnissä. |
kassper 19.04.2008 10:27:04 | |
---|
No perhana. Toivottavasti soittavat One Momentin :) Sopii ainakin sitten tilanteeseen ja on ihan pätevä blues-veto muutenkin. Tuskinpa itse olen kuitenkaan tulossa vaikka jonkin verran bändistä pidänkin. Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa.
Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs |
Veikko 19.04.2008 13:01:22 | |
---|
... tuo Q.Stone -debyytti kun piru vie kokoelmastani vielä puuttuu. Kertokaa ihmeessä, mikäli sitä jossain näkyy myynnissä. Olen itse metsästänyt sitä jo vuosia. Ei sitä ole kyllä missään. Haudatkaa minut Lempälääntien varteen, jotta Länsilinjat voi poimia pahan sieluni matkaansa |
Bongowing 19.04.2008 15:28:30 | |
---|
Ton wikin mukaan Kuustonen liitty pändiin sen perustamisen jälkeen. Mistä hemmetistä toi Q.stone -nimi tulee? Luulin että Q.stone=Kuu stone n. There is no ought from is. |
Mook 19.04.2008 19:24:07 | |
---|
Nimeltään muuten Train, train ja löytyy pitkäsoitolta III! Täältä voi fiilistellä sitä ja muutamaa muutakin: http://www.myspace.com/qstoneband Kiitoksia! Hyvä biisi on edelleenkin. |
Mage 19.04.2008 22:13:26 | |
---|
Olen itse metsästänyt sitä jo vuosia. Ei sitä ole kyllä missään. Mulla olis se C-kasettina. Parempi toi Pink on Blue on. Mielipiteen arvo on taloustieteellisesti arvioituna olematon, koska sen tarjonta ylittää aina kysynnän |
-Q- 21.04.2008 15:05:29 | |
---|
Olipas yhteensattuma kun juuri eilen pyöri "No Susbtitute" pitkästä aikaa CD-soittimessa. Eka levy puuttuu multakin.. Tuota paluukeikkaa hiukan himmentää, että Tavastia esiintyjätietojen mukaan samana "an evening for Larry Norman" -iltana on 6 muutakin nimeä. Ts. ihan hirveän montaa biisiä ei taida kuukivikään vetää.. |
Izer 22.04.2008 09:50:19 | |
---|
Pahus, kun osuu Kiss samalle päivälle. Ei sitä joka paikkaan repeä. Ridin' with the wind! |
Rainer Frilund 22.04.2008 11:41:24 | |
---|
MK73: ... tuo Q.Stone -debyytti kun piru vie kokoelmastani vielä puuttuu. Kertokaa ihmeessä, mikäli sitä jossain näkyy myynnissä. Veikko: Olen itse metsästänyt sitä jo vuosia. Ei sitä ole kyllä missään. Sama juttu. Sitten kuin sattuman kauppaa levy tuli vastaan viime sunnuntaina (20.04) Seinäjoen levymessuilla. Siisti LP, 7 egee. :) "The company you keep is the measure of a man." |
Coran 22.04.2008 14:50:06 (muokattu 22.04.2008 14:51:42) | |
---|
Ton wikin mukaan Kuustonen liitty pändiin sen perustamisen jälkeen. Mistä hemmetistä toi Q.stone -nimi tulee? Luulin että Q.stone=Kuu stone n. Toiselta wikisivulta taas: "Mikko Kuustonen julkaisi ensimmäisen soololevynsä jo 1979, mutta suuremmalle yleisölle hän tuli tutuksi vasta Q.Stone-yhtye, jonka Kuustonen perusti 1980-luvun lopussa yhdessä kitaristi Heikki Silvennoisen kanssa." Itse muistelisin taas, että alunperin laulusolistina toimi Silvennoinen, joka halusi kuitenkin keskittyä enemmän kitarointiin ja tällöin Kuustonen liittyi pumppuun. Kannattaa lukea Q - Lauluntekijän tarina, siitä varmaan löytyy oikea tieto. Hyvin kirja kertoo muutenkin Mikon elämästä ja urasta. Niin, Popeda on vähän sellainen Suomen Tool. Jos ei diggaa, nii ei vaan ymmärrä. -dixi19 |
Sperm Donor 23.04.2008 21:55:12 | |
---|
MK73: Veikko:
Sama juttu. Sitten kuin sattuman kauppaa levy tuli vastaan viime sunnuntaina (20.04) Seinäjoen levymessuilla. Siisti LP, 7 egee. :) Omistuskirjoituksella tuo levy löytyy hyllystä. Hauskalla sellaisellakin vielä. |
texjazz 26.04.2008 00:20:35 | |
---|
http://youtube.com/watch?v=YOUKNiGJCPc Leikatusta konjakista tulee riemastuttavan pitkällinen ja kiehtovan syvälle porautuva krapula. - Tuntematon ajattelija |