Aihe: Espoon musiikki R.I.P
1 2
L.Ruoska
14.10.2007 21:20:45

T-Kauppa on tarjonnut yhdessä vaiheessa yhteistyötä (enemmän kuin mainostilaa) meille M.net:in kanssa. Mitähän siitä seuraisi jos tehtäisiin niin Suomen musaliikkeitä ajatellen?

Seuraisi varmaan teille ylläpidossa vielä enemmän päänvaivaa ja muuta, mutta meille vakkarikäyttäjille varmasti muutama euro säästöä siellä täällä =) Musaliikkeille painajaista, mutta so what.

Mitenpä ois esim. Torille oma Thomann-osio jossa ne vois myydä edullisesti meille jotain ylijäämätuotteita, asiakaspalautuksia ja demotuotteita jotka on poistettu myymälästä? Entäs joku hyvä diili edullisista postikuluista, esim. postarit aina 5€ kaikille M.Netin maksaville jäsenille, jäsenmaksu vaikka joku kympin vuodessa? Tämän "jäsenkortin" ei tarttis olla näkyvillä missään julkisesti ettei tule mitään braasailua tai elitismiä siitä ketkä foorumin jäsenet on maksaneet ja ketkä ei.

Täällä on kuitenkin varmasti paljon porukkaa jotka voisi jonkun euron jostain jäsenyydestä maksaakin. Mulle tää on ainakin paras foorumi niin suomalaisista kuin ulkomaalaisistakin, nykyinen bändikin on M.netistä perustettu ja kaikkea. Täällä on myös mukavaa jengiä ainakin tuolla bassopuolella, ei tule juur koskaan sitä "käytä hakua" tai "ei tällästä threadia enää"-kitinää, vaan rehellisiä vastauksia eikä haukkumista tai itseylistystä.

Mua kyllä kiinnostais tällänen, näen ite niin kovasti kaiken elektroniikka- ja harrastustoiminnan kaupan siirtyvän nettiin. Mulla ei oo mitään sympatioita musaliikkeitä kohtaan jos netistä saa halvemmalla. Niiden vaan täytyy keksiä joku muu tapa oikeuttaa olemassaolonsa, mikä se on...en tiedä.

Kaikki mitä tässä nyt siis sanon on hiukka harkitsematonta, ei tarvii fleimata =) Sanon vain että ei mua haittais jos T-Kauppa tulis lähemmäks Suomea, mua ainakin syö ne 20€ postarit kun pitäis kieliä tilata jne.
Myynnissä Crate 2x12" 120W tykki kitarakombo, pyynti 290 euroa. Edessä muutto ja siirryin bassoon takas, joten jäi käytöstä veks. Espoossa.
Jormaz
14.10.2007 22:15:15
Jos tästä voi ylläpito vähän ylimääräistä leivän päälle tienata niin siitä vaan, ei se oo itsekästä, ei oo synti pyytää työstä rahaa.
No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän..
Väinämöinen
15.10.2007 16:09:45
Kävin eilen Espoon musiikissa tai siis luulin käyväni sillä järkytys oli suuri Pete on heittänyt pyyhkeen kehään ja myynyt liikkeen musiikki Fazerille.

Paska homma sillä näitä yksityisiä musakauppoja ei liikoja ole ja aina saatiin Peteltä hyvää palvelua ja tosi edullisilla hinnoilla.

Saa nähdä mistä uusia kamoja jatkossa bändille hommataan.

Tässähän se minunkin näkemykseni aiheesta oikeastaan on. Harmillista kyllä, Espoon musiikki oli mukavan sympaattinen pikkuputiikki ja palvelu tosiaan sen mukaista.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner Caught In The Between
Novice
15.10.2007 21:13:08
Kävin eilen Espoon musiikissa tai siis luulin käyväni sillä järkytys oli suuri Pete on heittänyt pyyhkeen kehään ja myynyt liikkeen musiikki Fazerille.

Paska homma sillä näitä yksityisiä musakauppoja ei liikoja ole ja aina saatiin Peteltä hyvää palvelua ja tosi edullisilla hinnoilla.

Saa nähdä mistä uusia kamoja jatkossa bändille hommataan.

Kuten jo joskus aikasemminkin asiasta jollain foorumilla mainitsin niin toi espoon musiikki oli kyllä paskin alan kauppa missään ikinä, piste.
Palvelu oli todella väkinäistä mut eniten mua vitutti aina ne 4-5 hengailijaa siinä tiskillä, sit ku tuut kauppaa sisää ni saat nöyristellen mennä siihen et jos sitä sais vaikka vähän palveluu.

No, näin siis mun kohdalla, ehkä vika on jätkässä, oon kait köyhän tai muuten vaa vittumaisen näkönen...
Juhani
15.10.2007 21:36:26

Mitenpä ois esim. Torille oma Thomann-osio jossa ne vois myydä edullisesti meille jotain ylijäämätuotteita, asiakaspalautuksia ja demotuotteita jotka on poistettu myymälästä? Entäs joku hyvä diili edullisista postikuluista, esim. postarit aina 5€ kaikille M.Netin maksaville jäsenille, jäsenmaksu vaikka joku kympin vuodessa? Tämän "jäsenkortin" ei tarttis olla näkyvillä missään julkisesti ettei tule mitään braasailua tai elitismiä siitä ketkä foorumin jäsenet on maksaneet ja ketkä ei.

Jotain tämäntyyppistä luulen Thomann:illakin olleen mielessä.

Asiaan vähän liittyen, pian on mahdollista, että kaikki Muusikoiden.net:in jäsenet saavat tietyistä keikkalipuista alennusta. Ilman mitään jäsenmaksuja siis, joita ei ole suunnitelmissa. Tällaista ollaan vähän sovittu yhden keikkajärjestäjä tahon kanssa.

Enkä puhu nyt ihan pienistä bändeistä kotimaan kentällä.

Idoliani (vaikkakin fiktiivinen hahmo) Tyler Durdenia Fight Club:ista siteeraten: "There is no money actually, free to all. You shoud join our club. You and your friend."
KanZuu
16.10.2007 12:07:11
Itse olen 5 vuotta suunnilleen Espoon Musiikissa asioinut ja olen kyllä saanut täysin erilaista palvelua kun monet täällä. En ole mielestäni mitenkään epäasiallisesti käyttäytynyt kaupassa, mutta kuitenkin olen mielestäni yli puolet kerroista saanut töykeää palvelua. Olen toki muutaman kerran saanut kiitettävääkin palvelua, mutta mielestäni varsinkin nuoremmilla myyjillä kaupassa olisi parantamisen varaa.

Vaikka itsekin mielummin tuen yksittäisiä liikkeitä kuin ketjuja, niin täytyy myöntää, että jos hinnat ja tuotteet pysyys samana ei tuo myynti paljon minua haittaa. Helsingin Fazerilta olen saanut myös yleensä parempaa palvelua. Tulisikohan tuonne nuotteja enemmän nyt kun siirtyy Fazerille?
Tomtom
16.10.2007 12:18:25
Miullekkii lähikauppa. Valitettavasti mullakin vähän keskinkertaisia kokemuksia, ei palvelun suhteen mutta hyllystä löytyvien kamojen suhteen.

Eli tuollasta kitaristin peruskamaa kuitenkin aika nihkeesti saatavilla. Lähes aina joutu tekemään sitten kuitenkin reissun musamaailmaan, joka on seuraavaksi lähimpänä. Toivottavasti tulee parannusta F-n myötä.
"Jos tämä jatkuu pahasti, joudutaan menemään instanssiin." - Lasse Mårtensson
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)