Aihe: Posti hukkasi lähetyksen.
1 2 3 4
Lammikkovalas
03.10.2007 22:20:26
Eikös tää kuuluis ihan jollekin muulle alueelle tää threadi?
I broke my G-string while fingering A minor
Kukkis 77
03.10.2007 22:30:13

Eikös tää kuuluis ihan jollekin muulle alueelle tää threadi?

Esimerkiksi "Posti: Hukatut lähetykset"-alueelle?
"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin." -Aki Kaurismäki
kärsä
03.10.2007 23:18:11

Mie aina ihmettelen taloyhtiön piha-alueen läpi kävellessäni,miten jokainen vuorossaan oleva postikuski jaksaa morjestaa autostaan postia tuodessaan, vaikken edes näytä välttämättä olevani kuin ohikulkumatkalla piha-alueen läpi... Se on kovin mukavaa verrattuna moneen muuhun henkilökohtaisemmassa asiakaspalvelussa toimivaan ihmiseen... En tiedä sit, luulen että suuremmissa keskuksissa kuin tää Joensuu tarvitaan väkeä, joka vaihtuu useammin, ja työ heille on enemmänkin "kesäduuni" -tyyppistä osastoa jossa ei oteta vastuuta. Ehkä siinä joku paketti häviää. Tänne on kyllä paketit tullu ja varmaan isompien paikkojen lajittelun kautta...hui...ehkä joku päivä ei sit tuu. Pointti on postin tosi hyvä asiakaspalvelu jota olen saanut osakseni ainakin Joensuussa, ei mitään "sori, onko vakuutus?" -osastoa. Mutu-minä.
Lennu
03.10.2007 23:21:03

jospa valittaisit vasta sitten kun valitus Thomannille tai Postille ei ole onnistunut ja joudut kärsimään nahoissasi

mitäs postin seurantakooditieto kertoo ?? ..saapunut tullipostiin... saapunut lajittelukeskukseen... luovutettu Alfred Nussille??

No eihän tässä muuten kärsi nahoissaan, kun että kuuntelu on mono. Posti on hukannut paketin logistiikkakeskuksessa lajittelun jälkeen, eivät tiedä missä se on. Näin sanoivat puhelimessa useamman tutkinnan jälkeen. Posti pyysi ottamaan yhteyttä Thomannille ja pyytämään heitä tekemään häviämisilmoituksen Postille. Näin kuulemma asiassa päästään eteenpäin.

Enhän minä voi tietää, miten tämmösissä tapauksissa sitten pitäisi toimia. Miksi pitäisi.

Voin pyytää ylläpitoa perustamaan "posti: hävinneet toimitukset"- palstan, jos tää kerran on niin yleistä, että tämmönen harmistuminen on pelkkää nillittämistä.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Lammikkovalas
04.10.2007 08:26:31
Esimerkiksi "Posti: Hukatut lähetykset"-alueelle?

Tai sitten vaikka "Muu yleinen keskustelu"-alueelle.
I broke my G-string while fingering A minor
M-Juhana
04.10.2007 09:24:29

Mä olen ollut kans aika pettynyt postin toimintaan. Esim. kaikki laskut tulee ajoissa.

On muuten ihme, että kuinka montaa ihmistä harmittaa, et jotakuta harmittaa postin toiminta ja siitä täällä kirjoittaa.
Paskaa huumoria Pirkanmaalta vuodesta 1964.
p130
04.10.2007 11:24:00 (muokattu 04.10.2007 11:54:57)

Komisen vuotta sitten loppui postin tulo minulle. Pari viikkoa meni ennen kuin aloin muutamaa kirjettä kaipailemaan ja kyselin postilta niiden perään. Vaimokkeelle nimittäin posti tuli ihan normaalisti joten en osannut mitään ihmetellä ihan heti.

Yhtään kirjettä tuolta ajalta ei koskaan löytynyt, hukkaan meni ainakin useampi lasku ja yksi työtodistus. Onneksi postia alkoi sentään taas tulemaan muutaman päivän kuluttua kyselystä...

Kerran soittelin asiakaspalveluun ja kyselin miksi ei meille ole tullut päiväpostia. Tiesin ettei ole tullut, koska minulle tuli silloin päiväpostin mukana jaettava Kauppalehti jonkin kyselyn palkintona. Lehdellä ei mitään väliä, mutta odottelin muuta tärkeää postia.

Puhelinpalvelussa nainen kertoo "6-vuotias kysyi miksi Aku Ankka ei tullut"-äänensävyllä ettei "lennttssikka" päässyt laskeutumaan Oulunsaloon aamulla sumun vuoksi, joten Kauppalehteä ei tule mutta päiväjakelu on kyllä hoidettu.

Soitto lentoasemalle, vahvistavat olettamukseni siitä, että sää on ollut hyvä koko päivän. Vielä varmistussoitto kirjastoon, ovat saaneet Kauppalehden. Uusi puhelu Postin asiakaspalveluun, pyysin suoraan esimiehelle. Pystyvät kuulemma selvittämään ajan ja puhelinnumeron perusteella kuka oli kanssani aiemmin puhunut. Lupasi ottaa puhutteluun...

edit: pikkuparantelua
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
Lennu
05.10.2007 12:25:09

Voissääh! Thomannilla ei ole edes varastossa noita kaiuttimia. Voipr&€#€#" Tää meni nyt pikkasen reisille.

Mutta asiallinen asiakaspalvelu kummassakin firmassa, siitä ei voi moittia.
Tunne Lennut.
-JCM
stickyfinger
05.10.2007 13:06:51
Tämä nyt ei luonnollisestikaan vastaa menetyksenä laisinkaan tuota hävinnyttä kaappia, mutta mulle ei tällä viikolla ole luukusta tippunut kirjeitä jotka on pistetty postiin jo maanantaina. Ei niissä ollut mitään korvaamatonta, mutta kyllä vähän ihmetyttää että mihin sitten lie jääneet kiertelemään.

Onko siellä Post...Itellalla nyt jotenkin keskuksissa vähän hommat sekaisin? Olen ainakin kuullut että uudistuksia on lykätty sen verran ahkeralla kädellä hiljattain että työntekijöitä ei ole ihan älyttömästi naurattanut.
"I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin
Lennu
05.10.2007 13:13:07

Jotain on kyllä kuullut, mutta en tiedä mennä paremmin sanomaan. Postissa töissä oleminenhan ei varsinaisesti kuulu toiveammattien piiriin, kuten lakaisukoneen kuljettaja, että tuskin siellä paljon napostelee olla töissä, jos johto vaan piiskaa.
Tunne Lennut.
-JCM
Karlsson
05.10.2007 13:59:47
Täytyy kyllä sanoa, että nykymaailmassa tuo "uudistusten lykkääminen" kuulostaa kyllä ihan hyvältä. Yleensä kun "uudistusten" yhteydessä kun lähinnä näyttäisi kaava menevän niin, että vähemmän porukkaa, enemmän duunia.
"Friendly shake hands!" -V.I.Lenin
oiva tumpeloinen
05.10.2007 15:40:36
Täytyy kyllä sanoa, että nykymaailmassa tuo "uudistusten lykkääminen" kuulostaa kyllä ihan hyvältä. Yleensä kun "uudistusten" yhteydessä kun lähinnä näyttäisi kaava menevän niin, että vähemmän porukkaa, enemmän duunia.

Mä luulen, että tuossa aiemmin lykkäämisellä tarkoitettiin juurikin lisäduunin antamista pienemmälle (lue tehostetummalle) työporukalle. Voin tietenkin olla väärässäkin, vaikka se ei kovin yleistä olekaan.
Karlsson
05.10.2007 16:11:05
Mä luulen, että tuossa aiemmin lykkäämisellä tarkoitettiin juurikin lisäduunin antamista pienemmälle (lue tehostetummalle) työporukalle. Voin tietenkin olla väärässäkin, vaikka se ei kovin yleistä olekaan.

Ei sillä niin väliä, kunhan saan olla katkera nykymaailman menon suhteen.
"Friendly shake hands!" -V.I.Lenin
Teijo K.
05.10.2007 16:13:31

Oot kyllä kauhee besserwisser. :)

Oletko Lennu kysellyt josko ne ottaisi Toomannilla takaisin sen ainoan saapuneen kajarin? Eihän sillä yksin tee juuri mtn.
Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1

Looking high and low, dont know where to go. I've got a double bass my friend.
Lennu
05.10.2007 17:34:31

Oletko Lennu kysellyt josko ne ottaisi Toomannilla takaisin sen ainoan saapuneen kajarin? Eihän sillä yksin tee juuri mtn.

Just tuli Thomannilta tekstari, että laittoivat toisen kaiuttimen tulemaan. Paino tosin oli vaan 5,6kg, että mitäköhän sieltä nyt tulee. lol apua.
Tunne Lennut.
-JCM
Juhani
05.10.2007 18:01:27

Mitenkään kritisoimatta Postia niin, eikö heidän mainoskampanjateema ole:

Näytä tunteesi.

:)
oiva tumpeloinen
05.10.2007 18:07:15

Puhuiko täällä joku musta?

Mitenkään kritisoimatta Postia niin, eikö heidän mainoskampanjateema ole:

Näytä tunteesi.

:)

Työntekijät ainakin tuntuu näyttävän.
P2
05.10.2007 18:51:53
Postitella = posti & itella. HEH. asiaan. Kaverin kanssa treidattiin joskus straton mikin kuoria. Omani meni Ouluun ihan kivasti. Kaveri lähetti vastaavan takaisin, näytti siltä, että olisi katujyrällä ajettu päältä.

P.S. Ei kannata lähettää muovisia kuoria pehmustettuna normaalissa kirjekuoressa. Voi käydä huonosti.
"No uunituoreet EMGt eivät miellytä kun ei niistä saa kunnon säröjä." -M4ss3 m/
Jokunen
05.10.2007 19:46:46
P.S. Ei kannata lähettää muovisia kuoria pehmustettuna normaalissa kirjekuoressa. Voi käydä huonosti.

Kerran koitin, meneekö alastonkuvat kirjekuoressa postin kautta perille. Ei mennyt.
"Räppärit on niin syvältä............. ne ei ajele millään muulla kun jollain bling bling kaaroilla ja näyttäis ihan että niillä olis paskat housussa kun roikottaa niitä housujaan hyi helwetti=# Rokkareissa on taas asennetta niin vitusti."
Pantse
05.10.2007 21:00:38
Näin postinkantajan näkökulmasta näitä teidän juttujanne on kyllä hauska lukea. Jatkakaa ihmeessä!

Aloittajalle: Ikäviä tapauksia moiset, on minultakin tainnut joskus jotakin kadota, kyllähän kokonaisen paketin katoaminen kuulostaa melko hämärältä. Yhteydenoton Thomanniin pitäisi kuitenkin auttaa, eivätköhän uuden paketin lähetä, mikäli pyydät.

Ja vielä lopuksi: jos on oikeasti jotakin tähdellistä palautetta vaikkapa jakajalle, niin pyytäisin maltillista tapaa tuoda asia esille. Sylkykuppina olo ei ole häävi tunne, vaikkakin onhan sitä kaikenlaista nähty ja kuultu tässä parin vuoden aikana, joten en pienistä hätkähdä:)
Mielestäni pullaan tukehtuminen ei olisi lainkaan hassumpi tapa kuolla.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)