Coatl 19.08.2007 16:27:14 | |
---|
Miks ruokaisat tarvitsee enää yhtään mitään? Vois olettaa että ne on jo sen verran vauraita ettei ne tarvitse ulkopuolista apua, sen kaiken vois mielummin lähettää köyhille ja/tai Afrikan nälkää näkeville. "Mommy, what is bukkake?" "It's when a daddy and a daddy and a daddy and a daddy and a daddy..." |
tatta 19.08.2007 17:18:53 (muokattu 19.08.2007 18:15:14) | |
---|
Miks ruokaisat tarvitsee enää yhtään mitään? Vois olettaa että ne on jo sen verran vauraita ettei ne tarvitse ulkopuolista apua, sen kaiken vois mielummin lähettää köyhille ja/tai Afrikan nälkää näkeville. ------------------------------------------------- Heh! Heh! Hyvä oivallus hieman hölmöhtävästä otsikosta- Kaikki ruokaisille! Käskynä olis muuten aika hyvä slougani tälläselle nälänhätää vastustavalle järjestölle- käänteis psykologiaa- Mainoksena näkisinkin jo jonkun 500 kilosen ihmisen hotkimassa Uff:n ruoka avustusta- Eiköhän siinä jo heräis aika moni :) --------------------------------------- Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
Penasol 19.08.2007 19:28:33 | |
---|
Joku voisi sanoa, että olen hyvin rajoittunut musiikkimakuni suhteen. Lähinnä progea tulee kuunneltua. Yleensä vanhempaa. Sitä taas on aika monenlaista. Yesin Tales from topographic oceansilla ei ole hirveästi tekemistä Amon Düül II:N Yetin kanssa, ja näitä esimerkkejä riittää. Vaikka henkilö kuuntelee lähinnä yhden tyylilajin musakkia, ei hän välttämättä ole orjallinen tyylilajien suhteen. Sattuupa vain sen tyylin sisältä löytymään se mitä etsii. Itse löydän niitä asioita monien progebändien lisäksi esim. folkista, rokista, joskus pläk metallistakin. "Tekotaide lol pitää tapella hardwaresta ku tekisivät esim kitaravahvariin softaa joka tekis valmiita biisejä"
Hörörh, örh. AKKK#9 |
gorgonoidi 19.08.2007 19:59:48 | |
---|
"Jeejee, osaan taidon kuunnella kaikkea..." |
jazzmies 19.08.2007 22:21:23 | |
---|
Minulla ei ole musiikkimakua. Musiikissa on joko makua tai sitä sitten ei ole. Makuun vaaditaan kyseisen lajin ymmärtämistä sitä esitettäessä. Jos musiikissa on ilmaisuvoimaa, maistuu se paremmalle. Ihan sama mikä laji, mutta pyyteetöntä ilmaisua ja juurevuutta se vaatii, jotta sitä jaksaisi kuunnella. Nimeän pari esimerkkiä, mitä tykkään kuunnella perusteineen. Vikingarna: siinä lajissa ilmaisu toimii. Miles Davis: niissä lajeissa ilmaisu toimii. Frank Zappa: itseilmaisu toimii ja osa-alueet on hallussa. Musiikki: ilmaisee. Eli oma musiikkimakuni on parasta olla dynaamista sorttia ja liikkessä koko ajan. Muuten juna menee ohi! Amatöörit eivät oikeasti nauti musiikista ammattilaisia enempää - amatöörit eivät vain oikeasti osaa soittaa. |
Henko 24.08.2007 02:37:02 | |
---|
En minä jaksa kuunnella genrejä. Kuuntelen ennemmin biisejä. Joka genrestä kuitenkin 90% on paskaa, ja metallista 99%... Tie miehen sydämeen käy rintalastan läpi. |
gorgonoidi 24.08.2007 15:57:52 | |
---|
En minä jaksa kuunnella genrejä. Kuuntelen ennemmin biisejä. Joka genrestä kuitenkin 90% on paskaa, ja metallista 99%... Olipas siinä hyvin sanottu. |
jajuhani 25.08.2007 18:13:58 | |
---|
Omistan 236 äänitettä, 3250 kappaletta, vinyyli-LP, Single, EP, C-kasetti, Cd-levyt. Tein tietokannan koneelleni. Mistä mahtaa johtua, ettei levyetiketteihin ole painettu julkaisuvuotta. Vanhoista levyistä on mahdoton enää päätellä, milloin on julkaistu? Musiikkia on laidasta laitaan (ei kuitenkaan progea eikä hevyä). Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
esprit de corps 25.08.2007 18:15:16 | |
---|
Musiikkia on laidasta laitaan (ei kuitenkaan progea eikä hevyä). Ethän sie sitten kaikkiruokainen oo. ; ) "Te olette kulkeneet tien madosta ihmiseen, ja paljon on teissä vielä matoa." |
Bonham 25.08.2007 20:26:34 | |
---|
Omistan 236 äänitettä, 3250 kappaletta, vinyyli-LP, Single, EP, C-kasetti, Cd-levyt. Tein tietokannan koneelleni. Mistä mahtaa johtua, ettei levyetiketteihin ole painettu julkaisuvuotta. Vanhoista levyistä on mahdoton enää päätellä, milloin on julkaistu? Musiikkia on laidasta laitaan (ei kuitenkaan progea eikä hevyä). Kyllä suurimman osan julkaisuvuosista saisi kaivettua netistä... järjetön homma vaan Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
gorgonoidi 25.08.2007 20:30:37 | |
---|
Kyllä suurimman osan julkaisuvuosista saisi kaivettua netistä... järjetön homma vaan Isäni harmitteli tätä juuri tänään... |
jajuhani 25.08.2007 20:54:52 | |
---|
Kyllä suurimman osan julkaisuvuosista saisi kaivettua netistä... järjetön homma vaan Niinpä en ole viitsinyt kaikkea alkaa kaivelemaan. Panin arviovuoden, jos en tiennyt. Ellei tiedä minne on menossa, päätyy todennäköisesti jonnekin muualle. |
Kirjoitus virhe 26.08.2007 13:33:48 | |
---|
Kaikki menee kunhan on heviä. Ei vaiskaan. Jos lasketaan pois elektroninen musiikki ja mummojen tanssimusiikki niin voisin väittää että kaikki menee. Itse asiassa välillä ihmetyttää ihmisten reaktiot musiikkiin josta ei pidä. Suorastaan raivostuvat tai moukaroivat radion eri taajuudelle. En ole tainnut niin huonoa biisiä kuullakkaan joka saisi tommosia ärsytysreaktioita aikaan. |
Kitarmän 26.08.2007 13:46:50 | |
---|
Hoho luin äkkiä että Genreistä huolimatta..?"Kaikki ruotsalaisille!" Eipä sitte lukenukkaan. "Life is life, come on stand up and dance" - Opus |
tatta 26.08.2007 23:34:00 | |
---|
Hoho luin äkkiä että Genreistä huolimatta..?"Kaikki ruotsalaisille!" Eipä sitte lukenukkaan. ---------- Hii :) Tatta the orginal Grazy Mama! Sepä se, so not!
- muusikkona muusikon tiellä... kaikki on edessä... ja siksi se on niin helvetin vaikeaa... |
marke- 27.08.2007 05:09:29 | |
---|
Ihmisiä, jotka kuuntelevat musiikkia genreluokitelmista huolimatta, sanoman, tai ihan vaikka minkä muun syyn takia? Sanotaan nyt jo alkuun, että tämä on MULLE aika "jännä" ilmiö. Musiikki = tunteiden ilmaisua äänillä peräkkäin (toivottavasti se on sitä edelleen siis). Uskomattoman vaikea ymmärtää, miten kaikkien ilmaisemat tunteet voisivat mennä itsellä läpi. Kertokaa, olkaa hyvä, miksi pidätte eri tyylisistä yhtyeistä, kappaleista ja musiikillisesta annista, noin muuten vain :) Kyllä sitä eri tyylin bändejä tulee kuitenkin kai diggailtua. Kaikesta huolimatta - oli sitten genre punk tai pop, biiseistä pitää löytyä jotain omaa. Oli sitten kyse melodiasta, sanomasta tai asenteesta. Tai kaikista noista. mut miks pitäiskään olla jonkun tietyn tyylin fanittaja tai vain ja ainoastaan yhdelle musiikkityylille uskollinen..? Niinno miksipä ei? Persoonallisuutta voi hakea ja heijastaa montaa kautta, musiikki on yksi niistä. Muusikkona itse, musta tuntuu, että paras tapa luomiseen, on olla avoin.. Heh, kaikki hyvät bändit mitä itse kuuntelen sisältää aika maanisia ja ahdasmielisiä tyyppejä soittamassa/laulamassa. Ja entäs sitten "Punk trendi" ? ( miten punkista tulikaan muoti ilmiö..!!??!!) Kertokaa hyvät ihmiset, missä on angsti josta kaikki lähti! Jaa-a. Arvailuksi menee, mutta ehkäpä ihmiset ymmärsi punkin kautta, että ei aina tarvitse olla niin pinnallinen ja sivistynyt? Myös primitiivisyys kuuluu ihmisluontoon. Ja kertokaa, mitä te kuuntelette! Miksi! Ja minkä takia! genreistä riippumatta! Black Metal - sanoma, hypnoottisuus, tunnelma. Emopunk - paljon omaa luonnetta, olen emo, hyviä kertosäkeitä, tyttökaverikin kuuntelee Post-rock - uskomattomia äänimaisemia parhaimmillaan, elävää, haastavaa ja musiikillisesti varsin hyvää vaihtelua biisi/sävellysvetoiseen musiikkiin verrattuna kai sitä joskus jotain muutakin tulee kuunneltua.. Rakkaus |
ganesha 28.08.2007 21:20:33 | |
---|
avain luovuuteen on jonkinlainen vamma sielussa... viina. hanuri. ja naiset. |
Minstrel 29.08.2007 19:47:38 | |
---|
Minä kuuntelen vähän kaikenlaista yksinkertaisesti sen takia, että saan kicksejä vähän kaikentyylisestä musiikista, jos se on hyvää. Tänään olen kuunnellut nöösipoppia, HC-punkia, jazzia, folkia, hiphoppia ja garagerockia. Vielä muutama vuosi sitten en olisi voinut kuvitella kuuntelevani juuri mitään tuon tyylistä. Vaan sittenpä hiljalleen tajusin olleeni dumbass, kun aloin löytää eri tyyleistä paljon hyvää. Noista raskaamman musiikin jutuistakin olen saanut viime aikoina jotain irti, mitä oli vaikea uskoa. "Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you." |