Aihe: Levykauppa Äx (nettikauppa)
1 2
Marshallga
18.07.2007 22:23:49
Ainoastaan kerran olen sieltä jotain tilannut. Tuli perille heti seuraavana päivänä, joten plussaa todella nopeasta toimituksesta. Ei siis mitään moittimista tuon osalta.
jahe
18.07.2007 22:27:23
Ei moitteita, vaan pelkkää hyvää. Niin hyvä liike, että joka kerta tulee huono omatunto, kun ostaa levyjä muualta.
Adrift
19.07.2007 12:14:26
Joka kerta on kyllä tullut luotettavasti seuraavana päivänä tilaus perille kun on ennen neljää tilannut, siitä valtava plussa puljulle. Ehjinä tuotteet kotiin, tietyn summan kanssa leima korttiin. Esimerkillistä toimintaa. Lisäksi liikkeessä on hyvä tunnelma, hyvin mielin lähtee pois vaikkei levyjä välttämättä ostaisikaan : )
p130
19.07.2007 12:43:28

Lisäksi liikkeessä on hyvä tunnelma, hyvin mielin lähtee pois vaikkei levyjä välttämättä ostaisikaan : )

Nimenomaan. Ja kun on vuosikaudet käytännössä kaikki levynsä ostanut Oulun Äxästä niin homma toimii uskomattoman hyvin. Parhaimmillaan on ollut haluamani levy ollut "varattuna" vaikken ole edes varauspyyntöä/tilausta tms. tehnyt. Ja vinkkiä minua kiinnostavista julkaisuista saa hyvin usein. Vastavuoroisesti minua ei kiinnosta pätkääkään saako jotain euron tai kaksi halvemmalla Anttilasta tai nettikaupasta. Suurimmassa osassa asioista hinta on tärkeä valintakriteeri, mutta musiikkijutuissa palvelu ratkaisee. Samanlainen symbioosi minulla on erään soitinliikkeenkin kanssa.
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen
KillingMachine
19.07.2007 13:26:09
Eipä täältäkään mitään moitteita ole tuonne tulossa, yhden kanta-asiakaskortin verran leimoja jo tullut ja hyvin toimii.

Tuosta leima-hommasta on minulle ollut suunnattomasti hyötyä. Kaveri kysyi kerran että olisko kiinnostusta tilata samaan pakettiin jotta postikuluissa säästyisi rahaa. Minulla ei ollut varaa yhteenkään levyyn, mutta minulla oli tuo leimahomma täynnä, joten sain 17 eurolla ilmaiseksi muutaman levyn ja jouduin maksamaan ainoastaan osuuteni postimaksuista.
"Common ruse dirty face Pretty noose is pretty hate"
Ali
19.07.2007 14:00:11

Ei moitteita, vaan pelkkää hyvää. Niin hyvä liike, että joka kerta tulee huono omatunto, kun ostaa levyjä muualta.

Näinhän se menee. Ja kanta-asiakaskorttikin täyttyy vähintään kerran vuodessa, niin mikäs siinä.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
sticky fingers
19.07.2007 18:57:42
Noniin. Kannatti vähän avautua...Viimeinenkin tilattu levy odotteli tänään postiluukussa, joten nyt taas kaikki hyvin.:)

-sf
"tyhmyyden edessä jumalatkin ovat voimattomia..."
Zigura
19.07.2007 21:31:09
Näinhän se menee. Ja kanta-asiakaskorttikin täyttyy vähintään kerran vuodessa, niin mikäs siinä.

Nooh, kahden-kolmen kuukauden välein tulee kortti täyteen :) Tätä korttijuttua voi ajatella ihan suoraan 10% alennuksenakin. Välillä voi tulla takkiin, jos ostaa levyjä vaikka 32 eurolla ja jää pari euroa vajaaksi leimasta. Täytyy olla fiksu ja säätää levyostokset aina leimojen mukaan ;)
The soldiers with their cigarettes
And the pigs with their guns cannot stop
The lonesome ones and the desparate ones and the smart ones.
UnBrain
20.07.2007 13:22:53

Netistä olen tilannut arviolta 50kpl levyjä, aina ajallaan ovat tulleet, tosin muutamassa tapauksessa on ollut lopussa joku levy ja tullut jälkitoimituksena kotiovelle, mutta yksikään ei ole kokonaan jättänyt tulematta. Netissä tykkään asioida siksi koska ei tarvitse ostaa aina 17e edestä että tulisi leima, vaan tulee esimerkiksi jos ostan sietsemällä eurolla niin "seuraavaan leimaan 10e", valikoima on hyvää ja asiakaspalvelu pelaa ihan mukavasti mitä on pari kertaa joutunut ottamaan yhteyttä. Suosittelen. :)
Kyllä tokenee!
Ali
22.07.2007 12:48:53

Nooh, kahden-kolmen kuukauden välein tulee kortti täyteen :) Tätä korttijuttua voi ajatella ihan suoraan 10% alennuksenakin. Välillä voi tulla takkiin, jos ostaa levyjä vaikka 32 eurolla ja jää pari euroa vajaaksi leimasta. Täytyy olla fiksu ja säätää levyostokset aina leimojen mukaan ;)

Visan saannin jälkeen on leimojen tulo vähän laantunut itsellä. Oikeastaan eniten tulee Äxästä ostettua uusia julkaisuja. Vanhempia löytää ("valitettavasti") yleensä netistä huomattavasti halvemmalla.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)