gorgonoidi 24.06.2007 16:13:33 | |
---|
Ota itse tyyppiin yhteyttä, ei noi hommat parissa viikossa mihkään karkaa. Varmaan ovat ihan mukavaa porukkaa. Olettaisin että säkkipillinsoittajalla varustetusta heviryhmästä ovat tiukkapipot karsiutuneet heti kättelyssä. Minä taas olettaisin että kyseessä on hyvin kunnianhimoinen ryhmä. Ei mitään ääliöporukkaa ainakaan. |
Kefiiri 24.06.2007 16:35:33 (muokattu 24.06.2007 16:38:42) | |
---|
Minä taas olettaisin että kyseessä on hyvin kunnianhimoinen ryhmä. Ei mitään ääliöporukkaa ainakaan. Näin lienee kuten arvelet. Tarkoitin vissiin että kapeakatseisin hevisankariosasto todennäköisesti pysyttelee etäällä kokoonpanosta. Aloitusviestissä kun "metallikansaa" tunnuttiin hieman arastelevan. |
HarriP 26.06.2007 20:11:27 | |
---|
No siksei että pelottaa ;) :) ihana. Parhaat jutut tuntuu ensin tuolta. |
gorgonoidi 26.06.2007 20:31:07 | |
---|
Menes ny vielä mukaan ku kerkeet. |
Chunga 27.06.2007 09:40:01 (muokattu 27.06.2007 09:40:43) | |
---|
Näin lienee kuten arvelet. Tarkoitin vissiin että kapeakatseisin hevisankariosasto todennäköisesti pysyttelee etäällä kokoonpanosta. Aloitusviestissä kun "metallikansaa" tunnuttiin hieman arastelevan. sitä paitsi onhan hevimiehilläkin huumorintajua. Hyvin harva metalliyhtye käyttäytyy samalla tavalla reeneissä/siviilissä kuin lauteilla. E: kun olettaisin että ketjun aloittaja pelkää perus "median asettamaa kuvaa" metallityöläisistä. ei voi mennä pieleen! |
StJerky 28.06.2007 15:33:23 | |
---|
Muutenkin, poikkihuilisti metallimusassa? Yrittävätkö he luoda jotain uutta ja mullistavaa metallin saralle ála Naitvis? Oikeasti? Minusta TUO on se hyvä syy mennä. |
Kefiiri 28.06.2007 18:18:47 | |
---|
sitä paitsi onhan hevimiehilläkin huumorintajua. Hyvin harva metalliyhtye käyttäytyy samalla tavalla reeneissä/siviilissä kuin lauteilla. E: kun olettaisin että ketjun aloittaja pelkää perus "median asettamaa kuvaa" metallityöläisistä. Hyvä tarkennus. |
Keijukais 30.06.2007 20:30:17 | |
---|
Juu no mähän sanoin sille kyselijälle alkuun että ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu ja kun treenejä ilmenee. Ei siis ole kuulunut mitään, mutta eipä mua niin haittaa, kyllä sitä soitella saa sit jos ja kun joskus ehtii. |
Hot RedX 01.07.2007 20:05:33 | |
---|
Juu no mähän sanoin sille kyselijälle alkuun että ottaa yhteyttä jos siltä tuntuu ja kun treenejä ilmenee. Ei siis ole kuulunut mitään, mutta eipä mua niin haittaa, kyllä sitä soitella saa sit jos ja kun joskus ehtii. Heippa, ite oon ollut joskus heavybändissä ikäänkuin ihan vahingossa/kokeilemassa, ja koska en milläänlailla koe itseäni heavysoittajaksi/laulajaksi olin todella ymmälläni. A) bändi soitti niin kovaa, että laulua ei saanut kuulumaan millään, b) tyypit oli ihan jees, mutta täysin eri aaltopituudella ja c) musiikkityyli, jota soittivat ei käynyt millään tavalla yksiin sen kanssa, mitä oikeasti olisin halunnut tehdä. Olimme kuitenkin sopineet, että käyn kolme kertaa kokeilemassa ja kyllä- homma jäi varmaankin kaikkien iloksi sitten niihin kolmeen kertaan. Jotain siitä kuitenkin oppi, nimittäin että enään en mene heavybändiin edes kokeilemaan, koska tiedän, että se ei ole mun juttu,vaikka joku heavymusa sujuvasti putoaakin korvista... |
Teijo K. 02.07.2007 08:05:32 | |
---|
Heippa, ite oon ollut joskus heavybändissä ikäänkuin ihan vahingossa/kokeilemassa, ja koska en milläänlailla koe itseäni heavysoittajaksi/laulajaksi olin todella ymmälläni. A) bändi soitti niin kovaa, että laulua ei saanut kuulumaan millään, b) tyypit oli ihan jees, mutta täysin eri aaltopituudella ja c) musiikkityyli, jota soittivat ei käynyt millään tavalla yksiin sen kanssa, mitä oikeasti olisin halunnut tehdä. Olimme kuitenkin sopineet, että käyn kolme kertaa kokeilemassa ja kyllä- homma jäi varmaankin kaikkien iloksi sitten niihin kolmeen kertaan. Jotain siitä kuitenkin oppi, nimittäin että enään en mene heavybändiin edes kokeilemaan, koska tiedän, että se ei ole mun juttu,vaikka joku heavymusa sujuvasti putoaakin korvista... Vähän samoja kokemuksia kun minä kävin soittamassa turskaheviä vähän aikaa. :) Neuvostoliittolaisen soitinrakennuksen ylivoimaisuuden ylistyksen kerho #1
How many string bass players does it take to change a light bulb?
None; the piano player can do that with his left hand. |