Aihe: Uudelleenlöytämisen mahdollinen ilo
1 2
Milkop
25.02.2007 16:57:32 (muokattu 25.02.2007 16:59:21)

No pentuna kovin juttu oli Haddaway (2 Unlimitedin ohella). No äsken sain haltuuni Haddawayn kokoelman ja on pakko myöntää että tämä potkii vieläkin. Esim. tämä balladi I Miss You on ihan timanttia vieläkin. Tuntuu että ennen tanssimusiikkikin oli rehellisempää ja siinä oli jotain yritystä.

Edit: ei tämä nyt tainnut ihan yksiin mennä aloitusviestin kanssa, mutta minusta oli silti hauska löytää uudestaan vanha suosikki ja havaita, että biisit toimivat vieläkin.
"I believe that people who are going to commit crimes should not have guns" -- George W. Bush
R.I.P. Dimebag Darrell | THV-klubi #49
miscage
25.02.2007 17:19:13
Guns N` Roses tuli löydettyä uudestaan muutama vuosi sitten. Joskus 10-keäsisenä se oli ensimmäisiä bändejä joita kuuntelin, sitten jäi lähes vuosikymmeneksi.

Tuollainen "en mä tästä koskaan pitänytkään"-ilmiö tuli kun pitkästä aikaa kuuntelin Cradle Of Filthiä kaverilla. Nostalgiafiilikset johtuivat puhtaasti niistä teini-ajoista jolloin tuohon bändiin tuli tutustutta ihan sen takia kun se oli niin "hurja".
"Kaikki maat on paskoja, ja kaikkien maitten asukkaat on paskoja. Onks missää mitää paikkaa mikä ei oo mikää "maa"?"
Feggy
25.02.2007 18:06:50

No pentuna kovin juttu oli Haddaway (2 Unlimitedin ohella). No äsken sain haltuuni Haddawayn kokoelman ja on pakko myöntää että tämä potkii vieläkin. Esim. tämä balladi I Miss You on ihan timanttia vieläkin. Tuntuu että ennen tanssimusiikkikin oli rehellisempää ja siinä oli jotain yritystä.

Edit: ei tämä nyt tainnut ihan yksiin mennä aloitusviestin kanssa, mutta minusta oli silti hauska löytää uudestaan vanha suosikki ja havaita, että biisit toimivat vieläkin.

Eikun kyllä se meni. Hauskaa, että wanha voi toimia.
Lockman Last.fm:ssä
Minstrel
25.02.2007 19:41:26
Pet Shop Boys oli minulle skidinä ensimmäinen bändi, joka kolahti kunnolla. Nyt innostuin kuuntelemaan bändiä uudestaan ja huomasin, että parhaimmilaan PSB on tehnyt melkeinpä täydellistä homopoppia. Eikä edes huumorimielessä, vaan biiseissä ja sanoituksissa on todella oivaltavia juttuja. Esim. Very on pirun hyvä levy ihan millä tahansa mitta-asteikolla.
"Sometimes you eat the bar, and sometimes, well, the bar eats you."
Jungleman
26.02.2007 09:19:06
Minulla on outo suhde Bruce Springsteenin Darkness on the Edge of Town -levyyn. Olen ostanut sen kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla myös myynyt sen pois. Viimeksi hankkiuduin ko. levystä eroon ehkä 7 - 8 vuotta sitten, ja parin - kolmen vuoden ajan olen toistuvasti yllättänyt itseni haluamasta ostaa sen jälleen. En ymmärrä.

En koskaan kuunnellut levyä kovinkaan paljon ja se onkin aina lähtenyt divariin ensimmäisten joukossa, "noita levyjä en kuitenkaan kuuntele niin paljoa että haluaisin niiden vievän tilaa hyllystäni" -karsintaperiaatteella. En varsinaisesti edes muistaisi pitäneeni levystä kovinkaan paljoa. Mutta silti se vain kummittelee.
Ei se ole vika. Se on ominaisuus.
Romantikkoitkijät #1
Feggy
26.02.2007 10:59:31

Minulla on outo suhde Bruce Springsteenin Darkness on the Edge of Town -levyyn. Olen ostanut sen kahteen kertaan ja molemmilla kerroilla myös myynyt sen pois. Viimeksi hankkiuduin ko. levystä eroon ehkä 7 - 8 vuotta sitten, ja parin - kolmen vuoden ajan olen toistuvasti yllättänyt itseni haluamasta ostaa sen jälleen. En ymmärrä.

En koskaan kuunnellut levyä kovinkaan paljon ja se onkin aina lähtenyt divariin ensimmäisten joukossa, "noita levyjä en kuitenkaan kuuntele niin paljoa että haluaisin niiden vievän tilaa hyllystäni" -karsintaperiaatteella. En varsinaisesti edes muistaisi pitäneeni levystä kovinkaan paljoa. Mutta silti se vain kummittelee.

Mulla sama koskee kaikkia muitakin Springsteenin levyjä ;) Nyt taitaa olla vain Born to run hyllyssä.
Lockman Last.fm:ssä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)