Kyllä, ja siis mukaan halutaan nimenomaan niitäkin jotka vaikka vaan kirjoittavat niitä biisejä. Huone on ikäänkuin biisinkirjoitus workshop jossa tehdään yhdessä ja vaihdetaan ajatuksia niin lyriikasta kuin säveltämisestäkin. Soitto ja äänitys soittavat periaatteessa vaan toista viulua tässä. "...et sutko sais partioasussa myymään jotain keksejä ja olis itse mummo, niin sitä puristelis sun poskia ja sanoi, että awwwww..." -Tomomi
Vali(s)tus |
Niin joo, kaikki tommonen koneräpellys onnistuis kyllä varmaan multakin, mut mitään "oikeita soittimia" en saa kotona ääniteltyä. Biisejä olis varmaan vaikka kuinka, et jos joku haluais niihin vaikka niitä kitaroita ja bassoja ja lauluja äänitellä, niin voishan sitä tosiaan kokeilla. Ois tämmösessä projektissa kumminki tosi kiva mukana olla, tavalla tai toisella... Voin ainakin bassoja ja kitaroita ihan luomusti tehdä. Laulutkin saattaa onnistua, tunneilla on tullut käytyä puolisen vuotta eli en nyt mikään paras vaihtoehto siihen ole (vielä) :D Mulla taas toi biisien teko on vähän nihkeetä, tulee vaan jotain irrallisia ideoita kuten riffejä tms. Mod.huom.: Jatkuu sitten siellä huoneessa. Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä |