Aihe: "Lyssna på Nirvana - bli gay"
1 2 3 4
Mohla
30.01.2007 15:23:08

Joo, tuo logo jonka postasin oli kyllä niin yliampuva, että mietinkin ton vaikuttavan suoraan jostain sketsishowsta repäistyltä. Tosin jenkeistä ei koskaan tiedä, tässähän sen taas näki, kun ei voinut olla kuitenkaan varma onko joku oikeasti tätä mieltä.
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
gorgonoidi
30.01.2007 15:47:07

Tää on läppäää... Pakko olla. Ei jum*liste sentäs..
Björk:in löytyy sieltä :( Taidan olla homo.
Super-Jari
30.01.2007 15:58:28
Mitä Cyndi Lauper tekee tuolla Safe music-listassa sitten?
Kosminen
30.01.2007 15:59:37

Hauskoja huomioita joidenkin bändien nimien perässä, kuten:

The Grateful Dead (AIDS)
Marilyn Manson (dark gay)
Elton John(really gay)

Viimestään tuossa Elton Johnin kohdalla alkaa vähän naurattamaan...

On tää kyllä hienoa meininkiä:
http://lovegodsway.org/CHOPSLogo.jpeg

Hitto, kerkesit eka!
"Joku juo liikaa, joku pettää, joku puhuu liikaa, joku ei mittää"
Kalamies #16 >-)))>
panadol
30.01.2007 16:05:33
Ted Nugent (loincloth)

:D

Entäs Tarzan?
Hesrock
30.01.2007 16:05:38
Hmmm. Mä olen kyllä ultrahomo, kun löytyy aika montakin tuttua/hyvää bändiä tuolta.

:D Samoin, varsinkin kun RHCP ja muutama muukin on listalla
-Cale
30.01.2007 16:05:49 (muokattu 30.01.2007 16:07:32)
En ookkaa kovin homo, ei siellä tainnu olla lempparibändeistä kuin Judas Priest, ja Rob Halfordhan on...

Edit: Epäilemättä ihan hyvä lista.
Diablero
30.01.2007 16:14:14
OH MY GOD! I'M GAY! HELP ME!
Omat ruumiintoimintoni hämmästyttävät minua joka päivä
Notefix
30.01.2007 16:23:59

Tuolta löytyy sitten aitoa asiaa:

http://www.godhatesfags.com/main/index.html

Musanäytteitäkin on. Mahtavat sivut.
"Layers of layers of shit!"
Mohla
30.01.2007 16:43:50

Tuolta löytyy sitten aitoa asiaa:

http://www.godhatesfags.com/main/index.html

Musanäytteitäkin on. Mahtavat sivut.

Tuolla oli ihan mielnekiintoisia linkkejäkin:
http://www.godhatessweden.com/

"Sweden is a land of sodomy, bestiality, and incest."

"THANK GOD FOR ALL DEAD SWEDES!!!"
Adamantium Studios
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?
-Charlie McCharty
Nimismies
30.01.2007 17:21:27 (muokattu 30.01.2007 17:22:06)
Miksi ihmeessä muuten Teräsbetoni ja Manowar puuttuvat listalta?

Etenkin Teräsbetonihan on suomalaiselle miehelle ainoa turvallinen tapa ymmärtää homoseksuaalisia piirteitä itsessään. Kun miehet lavalla ilman paitaa tarttuvat paidattomien miesten kämmeniin ja laulavat suurista miekoista, mahtavista taisteluista ja veljeydestä, niin onhan siinä "lievää" machohomoutta ilmassa. Turvallista ja luvallista, oikkeen hyvä. Vaan menepä tästä jollekin siellä keikalla mainitsemaan, niin tauluun tulee välittömästi.

Mutta joo, onhan tuo kristittyjen toiminta tuolla homosaralla aivan sairasta touhua. Siihen minulla ei ole mitään järkevää sanottavaa, joten olkoon.
Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin.
Jerry_Jones
30.01.2007 18:09:57

Homouden tuomitseminen on vasta alkua! ;) Lievästi offtopic, mutten malta olla siteeraamatta juuri saamaani asiaa sivuavaa juttua.

Jenkkifundamentalistikristityt tuomitsevat homouden viittaamalla sen olevan iljetys 3. Mooseksen kirjan mukaan (3.Moos.18:22) eikä sitä voi missään tapauksessa hyväksyä. Aina kun joku yrittää puolustella homoseksuaalien elämäntapaa, yksinkertaisesti viitataan 3. Mooseksen kirjaan (3. Moos. 18:22), jossa selkeästi tuomitaan se iljetyksenä.

Mitenköhän muutamaa muuta Mooseksen "lakia" pitäisi noudattaa:

a) Kun poltan alttarilla polttouhria, tiedän, että siitä syntyy Herralle mieluisa tuoksuva tuliuhri. (3. Moos. 1:9) Ongelmana ovat naapurit. Heidän mielestään tuoksu ei ole mieluisa. Pitäisikö minun kirota heidät?

b) Haluaisin myydä tyttäreni orjaksi, mikä 2. Mooseksen kirjassa hyväksytään. (2. Moos. 21:7) Nykypäivänä, mikä olisi sopiva hinta hänestä?

c) 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos. 25:44) todellakin sanotaan, että voin omistaa orjia, sekä mies- että naispuolisia, sillä ehdolla että he ovat naapurikansojen edustajia. Eräs ystäväni on sitä mieltä, että tämä pätee meksikolaisiin, mutta ei kanadalaisiin. Voisiko joku selventää? Miksi en saisi omistaa kanadalaisia?

d) Minulla on naapuri, joka jatkuvasti työskentelee Sapattina. 2. Mooseksen kirja (2. Moos. 35:2) selkeästi määrää, että hänet olisi surmattava. Onko minulla moraalinen velvollisuus tappaa hänet itse?

e) Eräs ystäväni on sitä mieltä, että vaikka simpukoiden syöminen on iljetys (3. Moos. 11:10), se on kuitenkin vähemmän iljettävää kuin homoseksuaalisuus. Olen eri mieltä. Voisiko joku selventää tämän asian?

f) 3. Mooseksen kirjan (3. Moos. 21:20) mukaan en saa lähestyä Jumalan alttaria, jos minulla on näössä vikaa. Myönnän, että käytän lukulaseja. Pitääkö näköni olla virheetön, vai voiko tätä jotenkin kiertää?

g) Useimmat miespuoliset ystäväni antavat leikata hiuksensa, mukaan lukien myös ohimolta, vaikka tämä on ehdottomasti kielletty 3. Mooseksen kirjassa (3. Moos.19:27) Kuinka heidän tulisi kuolla?

h) Olen oppinut 3. Mooseksen kirjasta (3. Moos. 11:6-8) että kuolleen sian koskettaminen tekee minusta saastaisen. Voinko kuitenkin pelata amerikkalaista jalkapalloa, jos käytän käsineitä?

i) Sedälläni on maatila. Hän rikkoo 3. Mooseksen kirjan lakia (3. Moos 19:19) kylvämällä samaan peltoon kahta eri siementä. Samoin hänen vaimonsa rikkoo käyttämällä vaatteita, joiden valmistuksessa on käytetty kahdenlaista kuitua (puuvilla-polyester-sekoitetta). Hän myös kiroilee paljon. Onko todellakin tarpeellista nähdä vaiva kutsua koko kaupungin väki kivittämään heitä? (3. Moos. 24:10-16) Emmekö voisi vain polttaa heidät perhepiirissä niin kuin teemme ihmisille, jotka makaavat puolisonsa perheenjäsenten kanssa? (3.Moos 20:14)
Se viimeksi nauraa - joka tajuaa hitaimmin
-septimisti-
30.01.2007 19:19:48 (muokattu 30.01.2007 19:27:50)
Nojoo. Joke's on you.

Jos jatketaan aiheesta keskustelua vaikka sen tiimoilta, ollaanko tässä enemmänkin ottamassa kantaa erinäisten fundujen toimiin, vai onko vitsi osoitettu tiedostavien true-anti-bush-true-ateistien nilkkaan. Tai ehkäpä kyse on alkujaan enemmänkin vain jonkinlaisesta julkisuustempusta. Aika hauskaa toisaalta, että noinkin iso lehti kuin aftonbladet on mennyt retkuun.

Veikkaan, että kohu ja närkästys jatkaa leviämistään eksponentiaalisella nopeudella erinäisille foorumeille seuraavien parin viikon aikana, kunnes sitten about kuukauden päästä kukaan ei enää muistakaan koko juttua.

"Kattokaa mitä ne kristityt on taas tehny! Ensin oli bonsai-kissat ja nyt sitten iski vielä tämmöinen! En hyväksy."
Sir Henri
30.01.2007 19:35:43
Mikä tuo järjestö oikein on? Ei varmaan mikään kovin suosittu, vaikka ei nuista ulkomaalaisista oikein aina tiedä.
"En halua armoa, haluan pullaa". - Wagner
Juntunen
30.01.2007 19:45:57

Jos jatketaan aiheesta keskustelua vaikka sen tiimoilta, ollaanko tässä enemmänkin ottamassa kantaa erinäisten fundujen toimiin, vai onko vitsi osoitettu tiedostavien true-anti-bush-true-ateistien nilkkaan. Tai ehkäpä kyse on alkujaan enemmänkin vain jonkinlaisesta julkisuustempusta. Aika hauskaa toisaalta, että noinkin iso lehti kuin aftonbladet on mennyt retkuun.

Minäkin mietin tuota päivällä, että kenelle tässä itseasiassa nauretaan? "Funduille", "antifunduille", medialle, meille..?
Dian päivitti sivunsa ja MySpacensa.
rrroope
30.01.2007 20:32:25
Pitäisköhän varmuuden vuoksi varmistaa kohujulkisuus lisäämällä omien bändiprojektiensa nimet tuonne homolistaan.
ministeri
30.01.2007 20:47:57
Mitähän ne tästä tykkäis:

http://www.youtube.com/watch?v=j9xIvGSj88g

hyvä biisi muuten..
hilipati hippan
TiMiTheShiT
30.01.2007 21:05:12
haha ei täs muuta.... Älytöntä meinikiä :D
Poutatorven uusi demo "etelää pohjoisesta, itää lännestä" tulossa tammikuussa! (demolta on julkaistu nettiin kaksi kappaletta, jotka löydät osoitteesta Poutatorvi keikat, kappaleita yms.
Kosminen
31.01.2007 13:22:02

Joo tuo video kyllä paljasti homman jujun, ku näki ne viikset.. :)
"Joku juo liikaa, joku pettää, joku puhuu liikaa, joku ei mittää"
Kalamies #16 >-)))>
Stalkah
31.01.2007 14:06:34

village people? mitä vitt..?

no joo, mut metallica ja priesti heii... ei mee läpi, jos nyt joskus on tullut vähän humalapäissään / hetken mielijohteesta pähän "pusuteltua" tai laulaja saattaa olla vähän vääräoppinen, niin tekeekö se bändin musiikista- saati sitten kuuntelijoista homoja? ei minusta.

tosin living after midnightin video on kyllä vähän...
Masturbate est Humanum- Damnd'oh!
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)