32788 11.11.2006 18:33:54 | |
---|
No hoh! Sittenhän tuo takuu on puhdasta kusetusta. Aina se piuha tavalla tai toisella hajoo, lähtee irti tai jotain. Juu, ja kun noissa halvemmissa Kosseissa on kaikissa samanlaiset helvetin ohuet piuhat, niin äkkiäkös nuo hajoaa, itellä tähän mennessä hajonnu tuolla tavalla yhet Spark Plugit ja yhet jotku sangalliset. Loistavat kuulokkeet mutta piuha ei kestä normaalia käyttöä. |
Cathi777 11.11.2006 22:33:10 | |
---|
Juu, ja kun noissa halvemmissa Kosseissa on kaikissa samanlaiset helvetin ohuet piuhat, niin äkkiäkös nuo hajoaa, itellä tähän mennessä hajonnu tuolla tavalla yhet Spark Plugit ja yhet jotku sangalliset. Loistavat kuulokkeet mutta piuha ei kestä normaalia käyttöä. No ainahan nuo piuhat hajoaa tuollaisessa käytössä. Ainoastaan noissa suljetuissa kuulokkeissa alkaa olla kunnollisia piuhoja. Olishan se tietysti mukava, että noissa kevytkuulokkeissa olisi kunnollisia johtoja, mutta ei niitä oo millään merkillä. Mut, eipä nuo nyt niin kalliitakaan ole, että ei se nyt niin kamalaa ole jos muutaman vuoden välein joutuu piuhat vaihtamaan. Only pop music can break my heart... |
elais 11.11.2006 23:54:23 (muokattu 12.11.2006 00:00:06) | |
---|
Varmaan sitten tilaan tuolta netistä sitten kolmellakympillä nuo kuulottimet. Rosta Prot, tai siis ne. Ellei tule parempia ehdotuksia. |
xrayeyes 12.11.2006 00:09:48 (muokattu 12.11.2006 00:11:05) | |
---|
No AKG K55 on ainakin vitun hyvät : edit .. vois lukeee tarkemmin mitä haetaan eli tämän poustaksen voi heittää helkkariin :D Hendrix was an alien, okay?... The ship landed, they said, "Jimi, show 'em how it's done, we'll pick you up in 28 years" - Bill Hicks |
StJerky 13.11.2006 13:10:46 | |
---|
Minulla on kahdet Koss nappikuulokkeet ollut aika kovassa käytössä kohta vuoden ja itsekin ihmettelen, että molemmat on vielä ehjät (näyttävät heppoisilta ja piuha on ohut). "Elinikäinen takuu" näissäkin. |
marlow 14.11.2006 15:15:20 | |
---|
Minulla on kahdet Koss nappikuulokkeet ollut aika kovassa käytössä kohta vuoden ja itsekin ihmettelen, että molemmat on vielä ehjät (näyttävät heppoisilta ja piuha on ohut). "Elinikäinen takuu" näissäkin. Se elinikäinen takuu on pelkästään elementeille. Mutta piuhan hajotessa kuulokkeet voi postittaa asiakaspalautuksena Teletarvike Järviselle. Liitteeksi kopio kuitista ja toimituskuluja (12,20 €) vastaan saa sitten uudet kuulokkeet.. Ostas tuolta levy:
www.scenerychannel.com |
Cathi777 14.11.2006 15:56:58 | |
---|
Se elinikäinen takuu on pelkästään elementeille. Mutta piuhan hajotessa kuulokkeet voi postittaa asiakaspalautuksena Teletarvike Järviselle. Liitteeksi kopio kuitista ja toimituskuluja (12,20 €) vastaan saa sitten uudet kuulokkeet.. No säästäähän siinä pari euroa tietysti jos noin tekee ( siis jos vertaa hintaa uusin vastaaviin ) Only pop music can break my heart... |
StJerky 14.11.2006 16:00:36 | |
---|
No säästäähän siinä pari euroa tietysti jos noin tekee ( siis jos vertaa hintaa uusin vastaaviin ) Maksoi muistaakseni Gigantissa jotain 28€, eli säästää hyvinkin. tosin, takuulapussa ei täsmennetty, että takuu koskee vain elementtiä. Luulenpa, että saisi tapeltua uudet tilalle jos hajoaa piuha. |
Lähikauppias 14.11.2006 16:13:47 | |
---|
Porta Prot myös täällä. Hyvät on. Yllättävän hyvät. |
Cathi777 14.11.2006 16:37:57 | |
---|
Maksoi muistaakseni Gigantissa jotain 28€, eli säästää hyvinkin. tosin, takuulapussa ei täsmennetty, että takuu koskee vain elementtiä. Luulenpa, että saisi tapeltua uudet tilalle jos hajoaa piuha. Itse ostin omani hintaan 14,95 cdonista. Eli kannattaa aina hieman katsoa mistä tilaa. Only pop music can break my heart... |
elais 14.11.2006 20:21:01 | |
---|
Jooh. Lähti netistä tilaukseen noi Porta Proot. Tällä viikolla todennäköisesti tulee, katsotaan millaiset pelit ovat. 29€ kuulokkeet, 5€ toimitus. |
poppamies 14.11.2006 20:25:13 | |
---|
Jooh. Lähti netistä tilaukseen noi Porta Proot. Tällä viikolla todennäköisesti tulee, katsotaan millaiset pelit ovat. 29€ kuulokkeet, 5€ toimitus. Se on sopuhinta. Maksoin omistani 65,- hifi liikkeessä. G-strings are for strippers! |
Jungleman 15.11.2006 02:04:24 | |
---|
PortaPro:t ovat olleet käytössä 6 vuotta, kaksi kertaa takuuhuollossa. Kerran katkesi piuha plugin juuresta, vaihtoon meni ongelmitta. Toisella kerralla murtui toiselta puolelta muoviosa joka pitää elementtiä paikoillaan - kaveri astui päälle. Vaihtoon, ei mitään sanomista. Kerroin vielä, miten vahinko oli käynyt... Kuulemma takuu korvaa kaiken paitsi sangan katkeamisen, sitä ei saa vahingossa katki ;-) Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
StJerky 15.11.2006 09:24:40 (muokattu 15.11.2006 09:31:39) | |
---|
|
elais 15.11.2006 20:21:33 | |
---|
PortaPro:t ovat olleet käytössä 6 vuotta, kaksi kertaa takuuhuollossa. Kerran katkesi piuha plugin juuresta, vaihtoon meni ongelmitta. Toisella kerralla murtui toiselta puolelta muoviosa joka pitää elementtiä paikoillaan - kaveri astui päälle. Vaihtoon, ei mitään sanomista. Kerroin vielä, miten vahinko oli käynyt... Kuulemma takuu korvaa kaiken paitsi sangan katkeamisen, sitä ei saa vahingossa katki ;-) Jiihaa. Pistitkö siis ne suoraan yhtiölle vain sinne mistä olit tilannut/ostanut?? |
Jungleman 15.11.2006 20:50:39 | |
---|
Jiihaa. Pistitkö siis ne suoraan yhtiölle vain sinne mistä olit tilannut/ostanut?? Kävelin niiden kanssa takaisin kauppaan. Molemmilla kerroilla soittivat parin viikon päästä ja kävin hakemassa korjatut kuulokkeet. Ei se ole vika. Se on ominaisuus. Romantikkoitkijät #1 |
32788 15.11.2006 20:57:45 (muokattu 15.11.2006 20:57:53) | |
---|
|
Ziggy Bubba 15.11.2006 21:51:52 (muokattu 15.11.2006 21:53:03) | |
---|
Mulla on iPodin perässä toimineet oikein mainiosti Sennheiserin PX-100:set. Tasapainoinen soundi joka ei eq:ta kaipaa. Luurit ovat myös kätevän kokoiset... Päädyin näihin koska nuo Kossin vastaavat on mun silmään yksinkertaisesti karmean näköisiä :P Ainoa mitä kaipaisin olisi että vehkeet olisi suljetut... Oonkin tässä kattellut noita mun ISOJA (ja suljettuja) Beyerdynamic DT770:ia - kehtaisikohan ottaa talvipakkasilla korvien lämmikkeiksi... Aika härskiltähän nuo näyttävät, mutta kuulostavat ah niin hyvältä :) Niin, onkos monilla noita isoja ja laadukkaampia "kotikuulokkeita" ulkokäytössä? www.mikseri.net/sigkk My musique |
t-termiitti 15.11.2006 22:25:11 | |
---|
^Pienet ja suljetut: http://www.headphone.com/products/h … hones/all-headphones/akg-k-26-p.php Bassotaajuuksien toisto on noilla tarkkaa, jos kuuntelee sellaista musiikkia joka noita taajuksia erityisesti tarvitsee, niin noi on hintaansa nähden uskomattoman hyvät (linkissä oleva hinta on yläkanttiin, omat maksoi jotain 30 egee). Eristää kokoisikseen hyvin - ainoa pieni minus on se, ett eivät istu (mun) päähän 100%:n hyvin. Mukautuvat kyllä vähän ajan kanssa. Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
elais 16.11.2006 13:38:37 (muokattu 16.11.2006 13:53:17) | |
---|
Tänään potsimies roudasi nuo Portat kotiovelle. Ensimmäiseksi täytyy kehua sitä, että Koss laittoi mukaan nahka(?)pussin, johon kuulokkeet voi laittaa. Toiseksi on tunnustettava, että basso kuuluu todella painokkaasti (mikä on vaan hyvä), ja että pienen vänksäläyksen jälkeen kuulokkeet "avautuivat" mulle. Eikä hiukset tunnu jäävän tuohon sangan väliin. Lisäksi ääntä näistä lähtee niin maan kauhiasti pienelläkin voluumilla. Niin, ja tässä on Kossin elinikäinen takuu, mutta kaupan takuu on 'vain' 24 kuukautta. Kyllä m.nettiin voi luottaa. :) EDIT: Niin joo, kaverin veljellä oli samat kuulokkeet joitain vuosia sitten. Silloin nuo itse kuulotinosat, siis ne joista ääni kuuluu, sai irti. Itse en ole vielä kehdannut kokeilla, mutta onko moinen normaalia? |