Aihe: Boss tuner TU-2
1 2
ötzi
29.10.2006 23:32:50 (muokattu 29.10.2006 23:33:12)
Vähän off topic mutta kun tuli tuosta spedusta puhetta niin..
mikä tekee juuri BOSSin TUsta parhaan virittimen? hirveen moni väittää että se on ainut oikee viritin ja niin edespäin, mutta luultavasti jos minä olen hankkimassa pedaali mallin viritintä niin miksi en valitsisi 40e halvempaa korgia? onhan se tietysti metallikuoressa mutta ei minulla ainakaan ollut ajatuksena höppiä sen päällä. kertokaa
Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna
Lähikauppias
30.10.2006 00:14:26

mikä tekee juuri BOSSin TUsta parhaan virittimen? hirveen moni väittää että se on ainut oikee viritin ja niin edespäin, mutta luultavasti jos minä olen hankkimassa pedaali mallin viritintä niin miksi en valitsisi 40e halvempaa korgia? onhan se tietysti metallikuoressa mutta ei minulla ainakaan ollut ajatuksena höppiä sen päällä. kertokaa

Asiaan liittyen, mie ostin juuri vähän aikaa sitten tämän:

http://www.pedalgeek.com/cgi-bin/ne … 1159216627&command=link--pwct04

Toistaiseksi olen erittäin tyytyväinen. Munsta parempi kuin Boss. Ja vähän taitaa olla halvempikin.
www.johnnysuperhero.net
Rock over London, rock on Chicago.
rockpock
30.10.2006 00:49:28

no se on kestävä ja vahva..ainakin live käytössä ihan loistava. Selkeä led/digitaalinäyttö joka loistaa kuin joulukuusi, vaikka lavalla olisi pimeää. Siis erityisesti kannatan sitä livetilanteessa. Kämpällä se on ihan sama millä virittelee...
"Life is very short, and there’s no time for fussing and fighting, my friend." -The Beatles-
Larry
30.10.2006 19:22:32
no se on kestävä ja vahva..ainakin live käytössä ihan loistava. Selkeä led/digitaalinäyttö joka loistaa kuin joulukuusi, vaikka lavalla olisi pimeää. Siis erityisesti kannatan sitä livetilanteessa. Kämpällä se on ihan sama millä virittelee...

Samoilla linjoilla sun kanssa. Loistospedu. Näkee virittää vaikka mustassa aukossa. Erittäin selkeä helppokäyttöinen ja tietysti käy bassollekin. Se vaan on paras.
Kyllä lapset mukavia on, mutta tekotapa on ihan YÄK!
Chemo
30.10.2006 20:18:49

mikä tekee juuri BOSSin TUsta parhaan virittimen?

Eihän se paras olekaan - Peterson lienee sellainen, ja StroboStomp siten pedaalimallisista paras. Itselläni on kuitenkin Boss, se on monessa tapauksessa "good enough" ja keikkatilanteessa se on kyllä kätevä.

Takaisin aiheeseen: itse olen ostanut kaikenlaista halpaa netistä, ja kun summat pysyvät pienehköinä, olen järjestään maksanut etukäteen pankkisiirrolla. Sama kun olen myynyt jotain. Aina on homma pelannut ja aion toimia näin vastaisuudessakin.

Todella hanurista on se, että löytyy sellaisia ihmisiä jotka jonkun ihan naurettavan summan takia, muutamasta kympistä, ovat valmiita myymään rehellisyytensä ja syyllistymään petokseen (eiks toi semmoinen ole?). Myötätuntoa kovasti rikoksen uhrin suuntaan tässä tapauksessa. Toi olisi voinut tapahtua mullekin.
Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän.
poppamies
30.10.2006 21:12:44

Eihän se paras olekaan - Peterson lienee sellainen, ...

Voi olla. Eräällä tuttavalla on tällainen. Se on aika hyvä.
http://www.petersontuners.com/products/modelsc/index.cfm
pajatsopajatso
01.11.2006 14:36:16
Selkeä led/digitaalinäyttö joka loistaa kuin joulukuusi, vaikka lavalla olisi pimeää. Siis erityisesti kannatan sitä livetilanteessa.

Ongelma on oikeestaan että ne ledit toimii just nimenomaan siellä pimeässä, mutta annas olla kun vedät ulkokeikan kirkkaana kesäpäivänä... aika sokkona usein virittelen.
Korgia suosii jotkut tutut, kuulemma just kirkkaampien ledien takia. Yhtä tarkka lienee.
Pätevä pedaali Bossi muutoin sinänsä, etenkin kun saa sähköt vedettyä muihin Bosseihin siitä.
balzary
01.11.2006 15:38:38

Korg reagoi Bossia nopeammin soitettuun ääneen, ainakin pikatyyppauksen perusteella. Korg on mulla toiminut tosi hyvin, tietysti kookkaampana vie enemmän pedaalilaudassa tilaa.
Hirvi
01.11.2006 15:41:23

Ongelma on oikeestaan että ne ledit toimii just nimenomaan siellä pimeässä, mutta annas olla kun vedät ulkokeikan kirkkaana kesäpäivänä... aika sokkona usein virittelen.

Siihenhän voisi kokeilla askarrella sellaista aurinkolippaa, joka estää suoran auringonvalon tulemisen sivuilta ja yleisöstä päin. Ihan vaikka pahvista leikkaat sopivan lärpäkkeen ja teippaat kiinni.
Svengaan kuin hirvi!
kunnasja
02.11.2006 09:23:51
Vielä täydennän aiemmin sanomaani:

Matkahuollon maksuviiveestä on semmoinen kokemus, että joskus kyselin pari viikkoa rahojeni perään, ja selvisi että "meillä viedään nää kuitit maksuun parin viikon välein täällä". Just. Ei ole koskaan tullut viikkoa lyhyemmässä ajassa rahnat perille.

OK, tasoituksen vuoksi: Postikin sössi yhden maksun tuossa taannoin, ja kesti kolme, neljä viikkoa saada rahat ja vasta useiden sähköpostien jälkeen. Piti pistää melko ilkeää tekstiä ennen kuin alkoi tapahtua... Ja asiaa 3 viikkoa päin persettä käsitellyt ihminen olikin yhtäkkiä jäänyt "lomalle" - joku toinen sitten lopulta hoiti asian päivässä.

Muut maksut Postilta on tullu n. vuorokauden kuluessa lähetyksen lunastuksesta. Eli molempi pahempi, luulisin... ja sainpa avauduttua. My soul is clear :D
minidriver
03.11.2006 12:23:54

miksi en valitsisi 40e halvempaa korgia?

Miksipä et? Hyvä peli omakohtaisten kokemusten muk.

onhan se tietysti metallikuoressa mutta ei minulla ainakaan ollut ajatuksena höppiä sen päällä

Ei Korkkikaan kumipaketissa ole. Kyllä se jämäkkätä metallia vaikuttaa olevan.
Sukupuoli on ainoastaan Muusikoiden.netin ylläpidon tiedossa. Tietoa käytetään ainoastaan tilastointia varten.
ötzi
03.11.2006 17:39:55
Ei Korkkikaan kumipaketissa ole. Kyllä se jämäkkätä metallia vaikuttaa olevan.

eikö? näin olen luullut, tosin en oo ko spedua nähny livenä, esitteen kuvasta päättelin näin. mutta sittenhän se on vielä kannattavampi ostos
Kaikki ruoka ei ole perunaa, mutta kaikki peruna on ruokaa, paitsi peruna
Fortune
04.11.2006 13:15:18
eikö? näin olen luullut, tosin en oo ko spedua nähny livenä, esitteen kuvasta päättelin näin. mutta sittenhän se on vielä kannattavampi ostos

Ihan jämerä rakenne siinä on, kestää polkemista ihan yhtä lailla kuin nuo Bossin pedaalit.

Nimim. "Tyytyväinen omistaja"
Look behind you, a three-necked guitar!
Kuuntele vaikka Marvelin (R.I.P.) postuumia demoa...
Munapussi
04.11.2006 19:56:15 (muokattu 04.11.2006 19:57:06)
Eipä noille kusetuksille oikeen mitään mahda. Niitä sattuu aina välillä. Itse olen monesti asioinut netin välityksellä ja Mnetistä yhden pedaalinkin olen ostanut ja myynyt ja koskaan ei ole mitään ongelmaa ollut ja aina olen siirätnyt rahat tilille ja sitten tuote postissa, kolmasti olen lähettänyt toiselle postiennakolla. Paska säkä.

Ja tuosta Tu-2sta niin kyllä se on aivan perkeleen kätevä. Ite ostin uutena ja hinta oli melko suolanen 95€, mut väitän että on sen väärti, muita vastaavia laitoksia en oo käyttäny mutta kait nekin asiansa ajaa.
Pussi! Pussi!...Mikä ihmeen pussi? No. MUNAPUSSI
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)